• Nu moet ik waarschijnlijk een bril en ik vraag me af of het me wel staat. Want anders zou ik graag lenzen willen. Dus nu heb ik een foto bewerkt en ja, ik wil jullie mening vragen. De kwaliteit kan slecht zijn.

    Klik voor foto.

    ik vind het wel leuk staan


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    hangt er van af wat voor bril, maar ik denk wel dat het je staat


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Royce schreef:
    hangt er van af wat voor bril, maar ik denk wel dat het je staat


    Zoiets dan.

    Zo kan ik niet echt beoordelen of een bril staat ja of de nee.
    + er zijn heel veel montuurtjes, grote glazen, kleine glazen. Ronde glazen, hoekige glazen..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Staat je best goed (:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik denk dat lenzen beter zijn..


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Je draagt een bril over het algemeen iets lager op je hoofd, maar verder denk ik dat het je best leuk zal staan.
    En trouwens, zelfs al neem je lenzen, dan moet je er alsnog een bril bij hebben.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Lenzen en een bril is duur, neem dan maar gewoon een bril. Is duur, hoor.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Taize schreef:
    Je draagt een bril over het algemeen iets lager op je hoofd, maar verder denk ik dat het je best leuk zal staan.
    En trouwens, zelfs al neem je lenzen, dan moet je er alsnog een bril bij hebben.

    ^


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Hahaha zo kan ik dat toch niet beoordelen met zo'n bril :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Als ik jou was zou ik gewoon bij een opticien kijken of een bril je staat, want persoonlijk vind ik het zo moeilijk te beoordelen.

    En als het financieel kan, zou je ook bril & lenzen kunnen nemen, want stel je hebt een keer een oogontsteking, dan is het wel handig om dan gewoon je bril te kunnen dragen.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Haha, sorry, maar zo kun je dat toch niet goed zien?
    Ga gewoon naar de opticien en zet brillen op, je zult daar wel zien of je er mee past of niet. En zo niet, dan ga je voor lenzen.. Moeilijk is dat toch niet?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hoe slecht zijn je ogen? Als je nu net een bril moet, neem ik aan niet erg slecht. En dan vind ik het een beetje raar om al lenzen te nemen. Die dingen zijn best duur, hoor. xd Dus ja, ik kan niet echt beoordelen of een bril je staat aan de hand van een fotootje, maar ik zou zeggen: pas een heleboel verschillende monturen en je zult er zeker eentje vinden die mooi genoeg is. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Remembrall schreef:
    Als ik jou was zou ik gewoon bij een opticien kijken of een bril je staat, want persoonlijk vind ik het zo moeilijk te beoordelen.

    En als het financieel kan, zou je ook bril & lenzen kunnen nemen, want stel je hebt een keer een oogontsteking, dan is het wel handig om dan gewoon je bril te kunnen dragen.


    Let it come and let it be

    Ik denk dat een bril jou juist heel leuk zou staan. ^-^


    Let the Night embrace you