• Kerst staat alweer voor de deur =D dus dat betekend dat je met je liefste vriendin of vriend wilt zijn.
    Zo ook mijn vriend en ik. we zijn nu al 1 1/2 maand gelukkig samen:D
    maar hij komt Kerstaaf naar ons toe, en dan rijden gaan treinen meer. en met de fiets is het onmogelijk. dus moet hij blijven slapen. mijn ouders twijfelen, terwijl hij en ik weten dat er niks gaat gebeuren.

    maar is het daadwerkelijk te vroeg? wat is jullie mening? en ervaring haha


    |They say that I can't last a day in the real world. I say you wouldn't survive one night in mine|

    Bij elkaar slapen of met elkaar slapen?
    Bij elkaar kan altijd wel, vind ik, mijn vriendinnen mogen hier ook blijven slapen, waarom jongens dan niet?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Slapen, waarbij je ook écht slaapt, vind ik wel oké. Maar als je slapen als in niet slapen bedoeld, dan vind ik het te vroeg. :x


    Let the Night embrace you

    Pusheen schreef:
    Slapen, waarbij je ook écht slaapt, vind ik wel oké. Maar als je slapen als in niet slapen bedoeld, dan vind ik het te vroeg. :x


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Pusheen schreef:
    Slapen, waarbij je ook écht slaapt, vind ik wel oké. Maar als je slapen als in niet slapen bedoeld, dan vind ik het te vroeg. :x


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Bij mij duurt het nu al 15 jaar. (cat)
    En dat ligt er geheel aal hoe jullie relatie is.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik deed dat toch altijd wel redelijk snel.


    Your make-up is terrible

    Als jullie van elkaar houden en zelf zeggen dat er toch niets gaat gebeuren, waarom niet? Klinkt onschuldig.
    Zelf heb ik eigenlijk nog nooit bij een vriendje geslapen, maar wel gewoon bij vrienden (in een apart bed dus ;3). Da's voor mij niet anders dan gewoon bij mijn broer slapen.


    i put the fun in funeral

    Taize schreef:
    Bij elkaar slapen of met elkaar slapen?
    Bij elkaar kan altijd wel, vind ik, mijn vriendinnen mogen hier ook blijven slapen, waarom jongens dan niet?

    gewoon slapen :P haha hét zullen we niet doen. mijn ouders hoeven geen hartaanaval haha. Maar bij meisjes ligt het toch helaas Anders. wij zijn ''zwakker''.... we worden té beschermd


    |They say that I can't last a day in the real world. I say you wouldn't survive one night in mine|

    Eigenlijk dezelfde avond nog.
    Maar ik ben niet zo verlegen tegenover mijn knuffels :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Pusheen schreef:
    Slapen, waarbij je ook écht slaapt, vind ik wel oké. Maar als je slapen als in niet slapen bedoeld, dan vind ik het te vroeg. :x


    Let it come and let it be

    ALTERMOON schreef:
    Als jullie van elkaar houden en zelf zeggen dat er toch niets gaat gebeuren, waarom niet? Klinkt onschuldig.
    Zelf heb ik eigenlijk nog nooit bij een vriendje geslapen, maar wel gewoon bij vrienden (in een apart bed dus ;3). Da's voor mij niet anders dan gewoon bij mijn broer slapen.


    voor mij wordt dit ook de eerste keer.
    ik heb ook al eens bij vrienden geslapen, op kamp met alleen maar jongens. maar dit voelen mijn ouders ook aan: dit is anders..
    maar we gaan gewoon slapen, filmpje kijken, praten en niet verder dan knuffelen


    |They say that I can't last a day in the real world. I say you wouldn't survive one night in mine|

    Pusheen schreef:
    Slapen, waarbij je ook écht slaapt, vind ik wel oké. Maar als je slapen als in niet slapen bedoeld, dan vind ik het te vroeg. :x

    ben ik helemaal met je eens =3
    ik weet gelukkig mijn grenzen aan te geven.


    |They say that I can't last a day in the real world. I say you wouldn't survive one night in mine|

    Patronum schreef:
    Eigenlijk dezelfde avond nog.
    Maar ik ben niet zo verlegen tegenover mijn knuffels :')

    Have you any idea how wrong this sounds, dear? :')


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Pusheen schreef:
    Slapen, waarbij je ook écht slaapt, vind ik wel oké. Maar als je slapen als in niet slapen bedoeld, dan vind ik het te vroeg. :x


    26 - 02 - '16

    Als je gewoon slaapt vind ik het niet te vroeg (: . Ik sliep al bij mijn vriend en hij bij mij voordat we iets hadden, en ja dat was alleen maar slapen..


    Never look back, don't doubt tomorrow.