• Kerst staat alweer voor de deur =D dus dat betekend dat je met je liefste vriendin of vriend wilt zijn.
    Zo ook mijn vriend en ik. we zijn nu al 1 1/2 maand gelukkig samen:D
    maar hij komt Kerstaaf naar ons toe, en dan rijden gaan treinen meer. en met de fiets is het onmogelijk. dus moet hij blijven slapen. mijn ouders twijfelen, terwijl hij en ik weten dat er niks gaat gebeuren.

    maar is het daadwerkelijk te vroeg? wat is jullie mening? en ervaring haha


    |They say that I can't last a day in the real world. I say you wouldn't survive one night in mine|

    Dat, te vroeg?

    *duikt onder, wilt niet weten wat jullie dan wel niet van mij denken*


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Bij mij duurde het 2 maanden voor mn vriend en ik bij elkaar sliepen. Je weet zelf wanneer je er klaar voor bent.

    Hmmm... persoonlijk zou ik nooit slapen bij/met een jongen.
    Achja en mijn ouders zouden het ook niet toestaan dusjah. Uhm, maar als je voor deze anderhalve maand niet echt een band met hem had of kende ofzo vind ik het wel een beetje te vroeg, maar het is aan jou...

    Pusheen schreef:
    Slapen, waarbij je ook écht slaapt, vind ik wel oké. Maar als je slapen als in niet slapen bedoeld, dan vind ik het te vroeg. :x


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Pusheen schreef:
    Slapen, waarbij je ook écht slaapt, vind ik wel oké. Maar als je slapen als in niet slapen bedoeld, dan vind ik het te vroeg. :x


    Inspiration can hit you any time

    PinkaminaPie schreef:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    PinkaminaPie schreef:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Genius schreef:
    Waarom denken mensen meteen dat ze seks gaat hebben :')

    haha was ik al aant denken onder het typen. ''zeker weten dat iedereen dat gaat denken''. haha


    |They say that I can't last a day in the real world. I say you wouldn't survive one night in mine|

    Hmm. Mijn vriendje sliep bij mij na een week of 2, maar mijn moeder freakte hem. Dus ik moest aan de pil. Maar goed, er is echt helemaal niks gebeurt, dus dat is eigenlijk wel grappig. Maar ja, na 2 weken ongeveer.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Genius schreef:
    Waarom denken mensen meteen dat ze seks gaat hebben :')

    Omdat die mensen zelf zo zijn ? 8D


    I solemny swear i am up to no good

    Ik vind dat daar niet echt een aantal dagen/weken/maanden op vast hoort te staan. Ik zou het gewoon doen, wat maakt het uit :'D Maar ik ben makkelijk met dat soort dingen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik zou het liefste ook al samen slapen, maar ik denk eigenlijk dat zijn & mijn ouders dan flippen, want we hebben dan 2 weken. Maar hij is al jaren mijn beste vriend dusja. Maar slapen vind ik; het liefst zo snel mogelijk.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Nitro schreef:
    (...)
    Omdat die mensen zelf zo zijn ? 8D
    Omdat het zo is. :Y)


    Life is hard and then we die

    Heel snel eigenlijk wel.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    2 jaar. Lange afstandsrelatie en we mochten pas zo ver reizen toen we 18 waren. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.