• Kerst staat alweer voor de deur =D dus dat betekend dat je met je liefste vriendin of vriend wilt zijn.
    Zo ook mijn vriend en ik. we zijn nu al 1 1/2 maand gelukkig samen:D
    maar hij komt Kerstaaf naar ons toe, en dan rijden gaan treinen meer. en met de fiets is het onmogelijk. dus moet hij blijven slapen. mijn ouders twijfelen, terwijl hij en ik weten dat er niks gaat gebeuren.

    maar is het daadwerkelijk te vroeg? wat is jullie mening? en ervaring haha


    |They say that I can't last a day in the real world. I say you wouldn't survive one night in mine|

    Pusheen schreef:
    Slapen, waarbij je ook écht slaapt, vind ik wel oké. Maar als je slapen als in niet slapen bedoeld, dan vind ik het te vroeg. :x

    + Heb geen ervaring. Wilde vroeger wel na ca 6 maanden bij mijn nu ex blijven logeren, maar mijn moeder zou me dan afmaken, so yeah, 't kwam er nooit van :'].

    [ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 18:39 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Als je slapen bedoelt als gewoon slapen zonder seks, dan is het oké. Doe ik ook redelijk vaak met Fred en mijn vriend (als ik geen zin of tijd meer heb om naar huis te gaan). Voor seks is het inderdaad wel wat vroeg, ja.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    10 dagen. (krul)
    Maar ik woonde in het begin van onze relatie ook nog op 'n leefgroep, dus tja. Die leiding was al blij als ik er 'n weekend niet weg, haha.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Gancanagh schreef:
    (...)
    Have you any idea how wrong this sounds, dear? :')


    Jij neemt dat fout op, mijn bed ligt vol knuffels die van me houden 8D
    Degeen die niet van me houden liggen in mijn knuffelmand ;3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik sliep al bij mijn vriend toen het nog niet eens aan was. Toen kende ik hem net een week :')


    -

    Ik vind opzich van wel ja, bij ons heeft het bijna twee jaar geduurd.


    your eyes are like stars in the night.

    Dit keer hadden we het uitgesteld tot 14 dagen! En dat is een record voor mij haha. Meestal al na 4 of 5 dagen ofzo xd


    Life is hard and then we die

    Assassin schreef:
    Ik deed dat toch altijd wel redelijk snel.

    Ik ook, mijn vriend slaapt hier vrijdag terwijl we net 2 weken hebben ( ken hem al 2 jaar ofso haha) Lekker boeiend ! als je er maar goed bij voelt. En trouwens sex kun je overal hebben tegenwoordig dus daarvoor hoef je niet bij elkaar te gaan slapen n_n


    I solemny swear i am up to no good

    PUKKELxDING schreef:
    Dit keer hadden we het uitgesteld tot 14 dagen! En dat is een record voor mij haha. Meestal al na 4 of 5 dagen ofzo xd

    dit dus ^^


    I solemny swear i am up to no good

    Headbang schreef:
    Bij mij duurt het nu al 15 jaar. (cat)
    En dat ligt er geheel aal hoe jullie relatie is.

    Dit. Gewoon slapen; ça va. Meer? Ik zou het vroeg vinden, maar dat ligt geheel aan jullie.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    2 weken.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Mijn ervaring:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Pusheen schreef:
    Slapen, waarbij je ook écht slaapt, vind ik wel oké. Maar als je slapen als in niet slapen bedoeld, dan vind ik het te vroeg. :x


    Shoganai i ne~

    Waarom denken mensen meteen dat ze seks gaat hebben :')


    -