• Ik loop al tijden emt een 'plan' rond in mijn hoofd, en ik wil het nu eindelijk gaan uitwerken. Ik merk namelijk dat ik me steeds slechter, aleener etc voel op school, het is gewoon neit mijn plek. De mensen zijn tè standaard, niet ruimdenkend, ik krijg te weinig huiswerk, te veel lesuitval en een slechte planning. Nou ben ik vast de enige die om het huiswerk klaagt, maar ik wil werkelijk wat leren en het is alles of niets, ik heb liever redeijk tot veel huiswerk dan nauwelijks tot niets. Bam.
          Nu ga ik deze periode, en desnoods tot het eind van het schooljaar alles geven, bewijzen dat ik het havo aan kan en misschien zelfs wel over kan stromen naar het vwo en ik zoek een leuke, ruimdenkende, georganiseerde en alternatieve school waarbij ik meer kijk naar de leerlingen. In de tussentijd heb ik alle tijd om mijn eigen stijl echt uit te werken en te laten zien wie ik ben zodat ik zelfverzekerd naar de nieuwe school kan, kan laten zien wie ik ben en misschien ook wel eens echte vrienden ga maken èn toch wat leren. By the way, de groep-8'ers kijkdagen komen er aan, wat een timing!

    Ik heb mama gezegt dat ze me af en toe op mijn sodemieter moet geven en zeggen dat ik hoe dan ook moet leren, toetsen of niet en mijn plan qua school uitgelegd, ze stemde er met moeite mee in, dus nu kan ik er helemaal voor gaan. En nee ik verander niet van school enkel om 'vrieden te maken', maar ik voel me hier niet thuis, wat resultateerd in negatieve gedachtes en slechtere cijfers. Nou, slim of niet? :Y)
    Wie heeft ook besloten om een voor zichzelf te kiezen, en hoe? *O*

    [ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 17:25 ]


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Vlakbij welke grote stad woon jij eigenlijk?
    Zeg geen 'Groningen', zeg geen 'Groningen'


    ... Terneuzen.... (Zeeuws-vlaanderen 8D België is zon 60 meter van mn huisje)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Wandering schreef:
    Nouja ik weet trouwens niet of ze dat in Tilburg hebben, maar hier in Groningen hebben we een vrije school. Dat zijn over het algemeen wel hele ruimdenkende en aparte types. Er moeten er meer in Nederlands zitten geloof ik. Hebben ze er niet een bij jou in de buurt?


    Op welk school zit jij dan o-o



    Ot; Sev, you can do it ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Countenance schreef:
    (...)
    Tegenover mij is een vrije basisschool, oftewel een vrije middelbare school moet er ook wel zijn, al weet ik neit zeker of ik van mijn moeder daar heen mag, ze had namelijk ook àlles tegen die vrije basisschool :"D


    Ghehe, wat vindt ze er zo slecht aan dan?(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    (...)

    Ghehe, wat vindt ze er zo slecht aan dan?(:

    Ze heeft er een verkeerd beeld van en ik weet niet of ze me zo verantwoordelijk wel vind :W


    Let it come and let it be

    Midna schreef:
    (...)

    Op welk school zit jij dan o-o


    Ot; Sev, you can do it ;D


    Ik? Ik zit op een mystery school(bat)
    Nee, ik zit er zelf niet op, maar een vriendin van mij(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Saph schreef:
    (...)

    ... Terneuzen.... (Zeeuws-vlaanderen 8D België is zon 60 meter van mn huisje)

    Dan vind ik dat jij mee moet naar de volgende meeting in Bergen op Zoom, omdat dat voor jou op'1/3 van de afstand Terneuzen-Tilburg ligt en ik sowieso daar heen kom *O*


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Dan vind ik dat jij mee moet naar de volgende meeting in Bergen op Zoom, omdat dat voor jou op'1/3 van de afstand Terneuzen-Tilburg ligt en ik sowieso daar heen kom *O*


    I could manage Bergen op zoom ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph schreef:
    (...)

    I could manage Bergen op zoom ^^

    *O**O**O**O**O**O*


    Let it come and let it be

    Wandering schreef:
    (...)

    Ik? Ik zit op een mystery school(bat)
    Nee, ik zit er zelf niet op, maar een vriendin van mij(:


    Tell me O_O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    nvm

    [ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 17:46 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Midna schreef:
    (...)

    Tell me O_O


    You are allowed to know, and if you really want to, I will send you a PB
    (bat)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik denk een altenatieve school is erg moeilijk te vinden. Middelbaar is toch gemengt.


    Some angels have no wings.

    Ik heb er stiekem ook over nagedacht, puur vanwege dat eigen stijl idee. Maar mijn school heeft een chille sfeer, ookal is het soms echt 'strijden'.


    Intersectional feminist

    Trouwens, zelfs op vrije & artestieke scholen heerst er verdeeldheid. Daar kom je niet onderuit. Zorg gewoon dat je een paar GOEDE vrienden hebt, dan mag de rets doodvallen :3
    Wat zij denken fuckt toch niet, zolang jij je gelukkig voelt.


    Intersectional feminist

    Succes ermee!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt