• Ik loop al tijden emt een 'plan' rond in mijn hoofd, en ik wil het nu eindelijk gaan uitwerken. Ik merk namelijk dat ik me steeds slechter, aleener etc voel op school, het is gewoon neit mijn plek. De mensen zijn tè standaard, niet ruimdenkend, ik krijg te weinig huiswerk, te veel lesuitval en een slechte planning. Nou ben ik vast de enige die om het huiswerk klaagt, maar ik wil werkelijk wat leren en het is alles of niets, ik heb liever redeijk tot veel huiswerk dan nauwelijks tot niets. Bam.
          Nu ga ik deze periode, en desnoods tot het eind van het schooljaar alles geven, bewijzen dat ik het havo aan kan en misschien zelfs wel over kan stromen naar het vwo en ik zoek een leuke, ruimdenkende, georganiseerde en alternatieve school waarbij ik meer kijk naar de leerlingen. In de tussentijd heb ik alle tijd om mijn eigen stijl echt uit te werken en te laten zien wie ik ben zodat ik zelfverzekerd naar de nieuwe school kan, kan laten zien wie ik ben en misschien ook wel eens echte vrienden ga maken èn toch wat leren. By the way, de groep-8'ers kijkdagen komen er aan, wat een timing!

    Ik heb mama gezegt dat ze me af en toe op mijn sodemieter moet geven en zeggen dat ik hoe dan ook moet leren, toetsen of niet en mijn plan qua school uitgelegd, ze stemde er met moeite mee in, dus nu kan ik er helemaal voor gaan. En nee ik verander niet van school enkel om 'vrieden te maken', maar ik voel me hier niet thuis, wat resultateerd in negatieve gedachtes en slechtere cijfers. Nou, slim of niet? :Y)
    Wie heeft ook besloten om een voor zichzelf te kiezen, en hoe? *O*

    [ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 17:25 ]


    Let it come and let it be

    Al een tijdje geleden, en de overheid werkt niet mee.
    Je wil niet weten hoe fucked up klote dat is.
    /Moet nog steeds het ministerie van sociale zaken en werkgelegenheid opbellen, de fucking lijers.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb voor mezelf gekozen door te gaan leren ook. Vroeger was ik nogal van het Buh leren hoeft niet type. Maar mits ik nu wat concretere ideeën krijg over wat ik later wil gaan doen vond ik leren een goed idee.


    Tears are words the heart can't say.

    Ik heb mezelf beloofd dat ik in juni afstudeer met onderscheiding. En ik heb mezelf over mijn angst gezet en mezelf helemaal voor een jongen gegeven, ook al is hij een echte badass.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik wil geen reclame ofzo, maar eerlijk gezegd denk ik dat de school waar ik op zit iets voor jou is. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Trouwens Sev ;D ik heb nog steeds mijn plan Fluffy ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ...wat moet ik me voorstellen bij een "alternatieve school"?
    Geen Iederwijs hoop ik, dat is prut. /badmemories


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    I want to go to your school.

    mijne is te.... te.
    ik heb geen vrije tijd, maar er zitten wel leuke mensjes bij ons op school.
    Ik snap je punt, maar ik wil precies het tegenovergestelde(i misspelled it).
    komt waarschijnlijk omdat onze scholen zo anders zijn.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Pariah schreef:
    Ik wil geen reclame ofzo, maar eerlijk gezegd denk ik dat de school waar ik op zit iets voor jou is. :W

    Nieuwste school, Mama: 'Daar ga jij niet heen!'


    Let it come and let it be

    Midna schreef:
    Trouwens Sev ;D ik heb nog steeds mijn plan Fluffy ;d

    Als ik een vwo diploma haal, koop ik een konijntje voor je en kom 'm persoonlijk bezorgen, promise *O*


    Let it come and let it be

    Valcerian schreef:
    ...wat moet ik me voorstellen bij een "alternatieve school"?
    Geen Iederwijs hoop ik, dat is prut. /badmemories

    Een school met ruimdenkende mensen, dus niet alleen huppelkutjes met die afzichtelijke kut-ugg's die alles en iedereen 'emo' vinden, en geen jongens met van die walgelijke afzakbroekken en afgezaagde petten. Mensen die voor zichzelf denken. Of in ieder geval niet alleen maar.


    Let it come and let it be

    Had zoiets al meegemaakt. Ik zat in een school waar vriendschappen niets voorstelden en alleen bestonden om niet alleen in je eentje rond te lopen. Nou, die visie bezat ik dus niet. Ook was het vol met meelopers en hypocrieten. Ik had wel één, beste vriendin die dezelfde mening als mij deelde, maar die verhuisde. Ik ben zo blij dat ik daar weg ben. In de school waarin ik nu zit had ik het eerst moeilijk mee, maar na een tijdje begon ik me te ontplooien en mensen aan te spreken en hechte vriendschappen te sluiten tot ik een vast vriendengroep had.
    Misschien moet je dat ook doen. Ik snap je probleem, maar is er dan echt niemand die op dezelfde manier als jou nadenkt? En als je vindt dat er te weinig huiswerk is of leerstof, praat er met je leraren over, desnoods met de directeur/directrice? En als je bang bent dat je 'opgejaagd' zal worden door je klasgenoten, wees anoniem dan?
    Als je toch naar een nieuwe school gaat, maak er dan een frisse en goede start van! (cool)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Countenance schreef:
    (...)
    Een school met ruimdenkende mensen, dus niet alleen huppelkutjes met die afzichtelijke kut-ugg's die alles en iedereen 'emo' vinden, en geen jongens met van die walgelijke afzakbroekken en afgezaagde petten. Mensen die voor zichzelf denken. Of in ieder geval niet alleen maar.


    Ik vrees dat zo'n school niet bestaat; huppelkutjes kom je overal tegen. ):


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Countenance schreef:
    (...)
    Als ik een vwo diploma haal, koop ik een konijntje voor je en kom 'm persoonlijk bezorgen, promise *O*


    Ahwww ;D I love you ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik vind het echt knap van je. Respect!


    I am an idiot, I move.

    Ah, zoiets wat bij je past moet je kunnen vinden. Het is mij ook gelukt een paar jaar geleden! Al meermalen zelfs:Y)


    Bad decisions make good stories.