• Ik had net gedouched, me aangekleed en ik was net klaar met mijn haar fohnen. Ineens klopt iemand op mijn kamerdeur, ik dacht dat het mijn broer was want wij waren als enige samen thuis, mijn moeder komt pas om 12 uur. Daarna zouden we dus met mijn oma gaan winkelen. Doe ik de deur open, staat mijn oma daar ineens. Ik met zo'n 'wtf' face, wat doet zij hier ineens? Zegt ze: 'Gelukkig had ik de sleutel want er is niemand beneden. Ik ben maar met de bus gekomen omdat het anders zo lang duurde.' Eeeh, eng mens, als ik nog op school was geweest, en mijn broer in bed (die slaapt meestal tot 12 uur), was er toch niemand thuis geweest. En ze weet dat mijn moeder pas om 12 uur thuis komt.
    Doen jullie oma's ook zulke dingen?


    Your make-up is terrible

    Een van mijn oma´s heeft dat ook wel eens gedaan. Ik schrok me rot toen ik haar op de bank zag zitten! Mijn andere oma zou dat niet doen.


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Mijn oma is echt geweldig, haha ik heb nog nooit zoiets met haar meegemaakt xd


    The girl saw the little bird, and knew she could fly.

    Mijn oma's zijn oud en hebben overal pijn. Dus nee die doen dat niet


    -

    Mijn oma is niet zo goed meer ter been, kan niet meer fietsen (ze kan ook geen auto rijden) en de bushalte is ver lopen, dus nee, mijn oma kan niet zomaar aan de deur staan.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ene oma woont schuin tegenover, maar die is niet meer heel erg mobiel.
    En mijn andere oma woont een vijf kilometer bij ons vandaag en daar ga ik iedere keer eten als ik twee tussenuren heb. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    mijn ene oma zou dat nooit doen, mijn andere wel als ze wat dichterbij woonde


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Mijn oma is dement aan het worden, dus mag ze haar huis niet meer uit alleen. Vroeger kwam ze wel heel vaak met mijn opa, toen fietsten ze 7 kilometer om hier de ramen te wassen (want dat deed ze toen heel graag) en om met mij en mijn broers te spelen :3


    Never run out of reasons to smile...

    Frigga schreef:
    Ik hoop het niet, mijn oma woont twee uur reiden van me vandaan.


    None

    Mijn oma is awesome! *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"