• Ik had net gedouched, me aangekleed en ik was net klaar met mijn haar fohnen. Ineens klopt iemand op mijn kamerdeur, ik dacht dat het mijn broer was want wij waren als enige samen thuis, mijn moeder komt pas om 12 uur. Daarna zouden we dus met mijn oma gaan winkelen. Doe ik de deur open, staat mijn oma daar ineens. Ik met zo'n 'wtf' face, wat doet zij hier ineens? Zegt ze: 'Gelukkig had ik de sleutel want er is niemand beneden. Ik ben maar met de bus gekomen omdat het anders zo lang duurde.' Eeeh, eng mens, als ik nog op school was geweest, en mijn broer in bed (die slaapt meestal tot 12 uur), was er toch niemand thuis geweest. En ze weet dat mijn moeder pas om 12 uur thuis komt.
    Doen jullie oma's ook zulke dingen?


    Your make-up is terrible

    Excuse schreef:
    Ik heb een schat van een oma :Y)


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Mijn oma is lief. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Mijn oma's wonen in Turkije (: + Ze zijn niet eng ^^


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Mijn oma zou nooit gaan shoppen


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Mijn oma is zó lief, maar woont in Turkije.
    De ander is ook heel lief.
    Lucky me, ik heb twee hele lieve oma's.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mijn oma ligt in ziekenhuis dus ik denk niet dat tie zo even hoppa langs komt XD

    Nja, anders deed ze dat ook al niet..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mraz schreef:
    Mijn oma is zó lief, maar woont in Turkije.
    De ander is ook heel lief.
    Lucky me, ik heb twee hele lieve oma's.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Heb geen oma.


    We accept the love we think we deserve.

    Mijn oma's zijn overleden.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Nope. Mijn oma is dement.


    To infinity and beyond •

    Ik heb zo'n oma die koekjes enzo meeneemt en heel gezellig is, ze is erg lief =D


    “Love is a contradiction.”

    Ha. Grappig.
    Mijn oma woont 2 straten van mij.
    Ik was dus vanmiddag naar huis aan het fietsen. Ik woon 12km van school/stad, dus zat ik maar wat te bellen met een vriendin op luidspreker.
    De straten waardoor ik rij, zijn op enkelen na verlaten 's middags. Dus ik fiets, lachend door mijn gsm. "Oh, wacht, ik zwijg even, er is een tegenligger. Misschien mijn oma? Nee, zwarte jas, kan haar niet zijn." Dus ik spreek verder tot we elkaar passeren, de fietser: "Ha? Nele! Hoe gaat het!" Ik: "HALLOOOOOO ça va! Met jou?" En ik fietste verder: "Fuck, het was wel mijn oma"
    Mijn oma is cool! 82 jaar en toch nog 10 km fietsen (door en terug) naar haar zus.:Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nee, want mijn oma komt hier niet zomaar op bezoek. Die komt alleen maar met verjaardagen en dat is dan uit goed fatsoen, want liever zou ze niet komen :'). En mijn oma gaat ook niet met me winkelen, dus nee, mijn oma zou zoiets nooit doen :').


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Neh, mijn oma is te druk bezig met haar uhm.. vriendje.

    Mijn ene oma is dement en de andere stokdoof.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!