• Jullie weten of toch diegene die mijn vorig topic hebben gelezen, dat ik het de laatste tijd wat moeilijk had met de manier waarop mijn vriend me smste. Maar ik dat kon aan de examens liggen en sommige adviseerden mij om eens iets te sturen, dus vandaag heb ik dat gedaan en ik heb het volgende gestuurd:

    Ej, het kan zijn dat het aan mij ligt, en waarschijnlijk ligt het ook aan mij, maar ik vind da ge mij de laatste tijd precies negeert en ik voel me daar ni zo goe bij, dus ik vraag mij af of er iets is?

    Ik heb nu eigenlijk al dik spijt dat ik het gestuurd heb want misschien heb ik het enkel nog erger gemaakt? En ik zit hier bijna te huilen achter mijn computer scherm, maar ik wist het gewoon even niet meer? Hij antwoord ook niet (kan zijn dat hij druk bezig is hoor, want ik heb het mss een halfuurtje geleden gestuurd, maar ik weet gewoon niet meer wat ik moet denken?)

    Help!!!

    Ik kreeg antwoord: Er is niets aan de hand, hij heeft het thuis g ewoon druk enzo, maar hij blijft wel nogal vrij kortaf? En stuurt me al twee dagen op een rij geen slaapwel? Ik zit nog steeds met vragen :s

    [ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 22:49 ]

    Is toch prima zo :)? Komt wel goed hoor ;)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Is toch prima zo :)? Komt wel goed hoor ;)

    Ik hoop het, wat als hij nou zegt dat hij geen gevoelens meer heeft?

    Het komt wel goed, je krijgt nu teminste antwoord op je vraag.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Wees nou rustig, zo erg is het allemaal niet, je overdrijft heel erg. Ik snap het wel, het is natuurlijk iets om heel onzeker over te zijn, dat is best logisch. Maar je moet niet zo pessimistisch doen en alles wat positiever inzien. (: Het feit dat hij aan zijn examens werkt, betekend dat hij toegewijd is aan school en kan zorgen zvoor een goede toekomst voor jullie.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Wees nou rustig, zo erg is het allemaal niet, je overdrijft heel erg. Ik snap het wel, het is natuurlijk iets om heel onzeker over te zijn, dat is best logisch. Maar je moet niet zo pessimistisch doen en alles wat positiever inzien. (: Het feit dat hij aan zijn examens werkt, betekend dat hij toegewijd is aan school en kan zorgen zvoor een goede toekomst voor jullie.
    Dat is waar, maar ik vraag me af, of ik wel goed heb gedaan om dat stomme smsje te sturen?

    Assassin schreef:
    Wees nou rustig, zo erg is het allemaal niet, je overdrijft heel erg. Ik snap het wel, het is natuurlijk iets om heel onzeker over te zijn, dat is best logisch. Maar je moet niet zo pessimistisch doen en alles wat positiever inzien. (: Het feit dat hij aan zijn examens werkt, betekend dat hij toegewijd is aan school en kan zorgen zvoor een goede toekomst voor jullie.


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    vezz schreef:
    (...) Dat is waar, maar ik vraag me af, of ik wel goed heb gedaan om dat stomme smsje te sturen?

    Wat maakt het uit of je er goed aan heb gedaan, je kan het toch niet meer terug draaien.
    Zoals ik al in een andere reactie zei, zoek niet overal meteen iets achter. Als je geen vertrouwen hebt in die jongen ben ik bang dat je niet lang meer een relatie heb. Vertrouwen is een van de belangrijkste dingen in een relatie. Als je van alles een probleem maakt werkt dat natuurlijk niet.

    Je hebt nu dat smsje gestuurd, je kan nu niks anders doen dan wachten op zijn antwoord.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Assassin schreef:
    Wees nou rustig, zo erg is het allemaal niet, je overdrijft heel erg. Ik snap het wel, het is natuurlijk iets om heel onzeker over te zijn, dat is best logisch. Maar je moet niet zo pessimistisch doen en alles wat positiever inzien. (: Het feit dat hij aan zijn examens werkt, betekend dat hij toegewijd is aan school en kan zorgen zvoor een goede toekomst voor jullie.


    Tears are words the heart can't say.

    vezz schreef:
    (...) Dat is waar, maar ik vraag me af, of ik wel goed heb gedaan om dat stomme smsje te sturen?


    Hij begrijpt het vast wel, maar ga er verder niet over door als hij antwoord geeft. Als hij je geruststeld kan je hem daar altijd nog voor bedanken omdat hij zo lief is.


    Your make-up is terrible

    Ik denk juist dat je er goed aan gedaan hebt. Je krijgt nu tenminste zekerheid. En het wordt heus niet erger door dit smsje, als hij hier slecht op reageert, dan was er sowieso al wel wat aan de hand.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    Ik denk juist dat je er goed aan gedaan hebt. Je krijgt nu tenminste zekerheid. En het wordt heus niet erger door dit smsje, als hij hier slecht op reageert, dan was er sowieso al wel wat aan de hand.
    En wat als hij nou gewoon niet meer antwoord?

    Sms'jes kunnen altijd anders overkomen dan mensen bedoelen, dus het kan best dat hij meer kortaf leek dan hij was. En wacht nu maar gewoon af wat hij hier op zegt, je moet niet op voorhand gaan stressen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    vezz schreef:
    (...) En wat als hij nou gewoon niet meer antwoord?


    Ik zou eerst gewoon even kijken of hij antwoordt, daarna over dat soort dingen na gaan denken. Maar ik denk dat ik hem anders gewoon zou bellen als hij niet zou antwoorden. Niet nu meteen natuurlijk, gewoon morgen of zo.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Mehhh, als je zo veel twijfelt over 'm weet ik niet hoe lang deze relatie het gaat volhouden hoor. & als je zo iets vraagt vind ik het beter om het persoonlijk te vragen, niet via smsje. (':


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Luther schreef:
    Mehhh, als je zo veel twijfelt over 'm weet ik niet hoe lang deze relatie het gaat volhouden hoor. & als je zo iets vraagt vind ik het beter om het persoonlijk te vragen, niet via smsje. (':
    Ik twijfel niet over hem ik twijfel aan mijzelf xD