• Jullie weten of toch diegene die mijn vorig topic hebben gelezen, dat ik het de laatste tijd wat moeilijk had met de manier waarop mijn vriend me smste. Maar ik dat kon aan de examens liggen en sommige adviseerden mij om eens iets te sturen, dus vandaag heb ik dat gedaan en ik heb het volgende gestuurd:

Ej, het kan zijn dat het aan mij ligt, en waarschijnlijk ligt het ook aan mij, maar ik vind da ge mij de laatste tijd precies negeert en ik voel me daar ni zo goe bij, dus ik vraag mij af of er iets is?

Ik heb nu eigenlijk al dik spijt dat ik het gestuurd heb want misschien heb ik het enkel nog erger gemaakt? En ik zit hier bijna te huilen achter mijn computer scherm, maar ik wist het gewoon even niet meer? Hij antwoord ook niet (kan zijn dat hij druk bezig is hoor, want ik heb het mss een halfuurtje geleden gestuurd, maar ik weet gewoon niet meer wat ik moet denken?)

Help!!!

Ik kreeg antwoord: Er is niets aan de hand, hij heeft het thuis g ewoon druk enzo, maar hij blijft wel nogal vrij kortaf? En stuurt me al twee dagen op een rij geen slaapwel? Ik zit nog steeds met vragen :s

[ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 22:49 ]

Het was misschien beter geweest als jullie dit face-to-face hadden besproken, maar ik vind dit zeker geen slechte oplossing. (:

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

vezz schreef:
    (...)Ik twijfel niet over hem ik twijfel aan mijzelf xD

Ooooh. Maar je moet niet zo negatief denken over jezelf! & stel je nou voor dat er écht wat is? dan zal het heus niet aan jou liggen. :'D

A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

Ik kreeg antwoord!

vezz schreef:
    Ik kreeg antwoord!

En wat was dat antwoord?

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Priemgetal schreef:
    (...)

En wat was dat antwoord?

zie hierboven bij het antwoord in het vetgedrukt

Hij heeft heus wel een reden.
    Ik zou zelf echt gek worden als ik mijn vriend elke ochtend 'goedemorgen' zou moeten smsen, moet vertellen waar ik ben en dan ook nog 's avonds een slaap lekker smsje moet sturen. Je kunt ook iets teveel verwachten.. :'D

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Assassin schreef:
    Wees nou rustig, zo erg is het allemaal niet, je overdrijft heel erg. Ik snap het wel, het is natuurlijk iets om heel onzeker over te zijn, dat is best logisch. Maar je moet niet zo pessimistisch doen en alles wat positiever inzien. (: Het feit dat hij aan zijn examens werkt, betekend dat hij toegewijd is aan school en kan zorgen zvoor een goede toekomst voor jullie.

May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

je bent een beetje een dramaqueen..
    Hij zegt zelf dat hij het druk heeft met school.
    Hij heeft dan ook wel behoefte aan wat tijd voor zichzelf als hij even niet met school bezig is, daar zou jij begrip voor moeten hebben vind ik ;)

[ bericht aangepast op 21 dec 2011 - 11:42 ]

I solemny swear i am up to no good

Nitro schreef:
    je bent een beetje een dramaqueen..
    Hij zegt zelf dat hij het druk heeft met school.
    Hij heeft dan ook wel behoefte aan wat tijd voor zichzelf als hij even niet met school bezig is, dan zou jij begrip voor moeten hebben vind ik ;)

Dit :')

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Mijn vriend heb ik gister amper gesproken en hij stuurde ook geen slaap lekker. Who cares :') Je maakt je echt veel te druk joh.

-

Dit is echt ernstig... Serieus, wat boeit het nou dat hij even geen smsjes stuurt? Laat hem lekker. Sommige jongens zijn nu eenmaal niet van de smsjes en het geklef.

"Well, well. Look who we've got here!"

Je maakt je veel te druk om helemaal niks, hij heeft je gesmst dat er niks aan de hand is maar hij het druk heeft. Je weet nu wat je wilde weten ga daar dan niet nog meer in lopen zoeken naar iets negatiefs.

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Ik vind dat je het beter persoonlijk had gevraagd, ipv via sms. En je zoekt achter ongeveer alles iets. Mijn vriend stuurt ook niet constant sms'jes, maar ik zoek er niets achter. Hij heeft het druk, heeft zijn gsm niet gehoord of heeft andere dingen te doen. Kan me niet schelen, we hebben ook nog een leven buiten elkaar (en dit is niet aanvallend bedoelt, ik wil gewoon zeggen dat er verschillende factoren kunnen zijn die ertoe leiden dat hij even geen bericht stuurt)

So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

Luther schreef:
    Mehhh, als je zo veel twijfelt over 'm weet ik niet hoe lang deze relatie het gaat volhouden hoor. & als je zo iets vraagt vind ik het beter om het persoonlijk te vragen, niet via smsje. (':

I'll lick the poison from right off your kiss

Spreek met hem af, of bel met hem. Maar niet te opdringerig zijn, want daar houden jongens niet van.

And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.