• Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 11:19 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Als ik in jouw schoenen stond zou ik lekker "fuck off aandachtgeil mens" of zo iets in de trant teruggeschreven.
    Moet jij niet doen, though. Maar die mensen zijn je woorden niet waard, serieus. Wat een klootzak, echt.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Stuur hem Trollface terug (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Boh. Nu wil ik eerst wel eens weten wat jij hem allemaal hebt gestuurd, hoe jullie band was, en hoe oud hij is, voor ik hier over ga oordelen. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    C18 schreef:
    Aight. Listen up and listen carefully.

    Toen ik circa even oud was als jij kwam ik zulke personen vaak genoeg tegen op het internet als ik iets deed waarvan ik dacht dat het 't goede was. Mensen met fancy words die er genoegen in hebben hun schijnbare intelligentie te gebruiken om anderen naar beneden te halen. De 'I'm 20, you're 16, that makes me automatically better' mentaliteit. En dat lukte. Ik kon dagen, soms weken 's nachts zitten praktiseren over één ding wat iemand zei.
    But you know what? I grew over that. En dat is wat ik jou ook adviseer. Sta boven zo'n fuckface. Jij hoeft je niet te bewijzen aan mensen met een kortzichtige visie. Hell, zo'n narrowminded fuck als hij verdient geen seconde meer van jouw inspanningen. Als jij in de ogen van die L een 'wanhopige veertienjarige' bent, let him think so, shrug your shoulders and move on with your head held high. Jij weet wie je bent en wat je wil bereiken.

    There are 7 billion people on this world. Don't waste your time on what one of them thinks about you ^^.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    What the fuck. Wat heb jij harteloze mensen in jouw omgeving!
    Kill them. (no_chears)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Foxfaces schreef:
    What the fuck. Wat heb jij harteloze mensen in jouw omgeving!
    Kill them. (no_chears)


    With fire? Nee, dat doe ik niet. Ik heb ook hele lieve mensen (lees: Fred, Fred, Fred, mijn vriend, Fred, Fred, Fred + ouders) in mijn omgeving. En ik heb jullie, en jullie hier op Quizlet zijn altijd nog aardig tegen me geweest, daar ben ik jullie heel dankbaar voor trouwens ^_^


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Een amulet heeft twee kanten en ik vind het een beetje een vaag verhaal so I'm not judging.

    Maar hoe dan ook heeft hij een lullige manier gebruikt om gewoon te zeggen dat hij geen contact meer met je wil.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    C18 schreef:
    Aight. Listen up and listen carefully.

    Toen ik circa even oud was als jij kwam ik zulke personen vaak genoeg tegen op het internet als ik iets deed waarvan ik dacht dat het 't goede was. Mensen met fancy words die er genoegen in hebben hun schijnbare intelligentie te gebruiken om anderen naar beneden te halen. De 'I'm 20, you're 16, that makes me automatically better' mentaliteit. En dat lukte. Ik kon dagen, soms weken 's nachts zitten praktiseren over één ding wat iemand zei.
    But you know what? I grew over that. En dat is wat ik jou ook adviseer. Sta boven zo'n fuckface. Jij hoeft je niet te bewijzen aan mensen met een kortzichtige visie. Hell, zo'n narrowminded fuck als hij verdient geen seconde meer van jouw inspanningen. Als jij in de ogen van die L een 'wanhopige veertienjarige' bent, let him think so, shrug your shoulders and move on with your head held high. Jij weet wie je bent en wat je wil bereiken.

    There are 7 billion people on this world. Don't waste your time on what one of them thinks about you ^^.

    Precies. Ik dacht net zo, ik trok me er ook altijd wat van aan. Maar nu ik beter weet boeit het me geen fuck. En ik wil hierbij ook eventjes aan toevoegen dat die L. niet weet waar hij over praat. Kom op; 'een goede inrichting gaan zoeken waar ze mensen zoals jou zoeken?' Ik denk dat hij eventjes goed moet nadenken in dat koppie van hem, want volgens mij weet hij geen eens waar hij allemaal over praat. Hij lult maar wat. Kan hij geen eens normaal 'het contact verbreken'? En dát moet iemand van 20 jaar voorstellen.
    Schenk hem geen aandacht, verwijder het contact met hem, etc. Hij is jou niet waard, want als je echt maar 1mailtje gestuurd heb.. is hij een enorm arrogante zak. That's all I've gotta say.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2011 - 23:03 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hij is een lul, en jij hoeft je niet minderwaardig te voelen over dingen die hij zegt.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Is dat je vriend..?
    Wat een klootxak, zeg. Niks van aantrekken. Je gaat door een rotperiode en dat geeft helemaal niets. Vergeet nooit dat je hier altijd je verhaal kwijt kan. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    Is dat je vriend..?
    Wat een klootxak, zeg. Niks van aantrekken. Je gaat door een rotperiode en dat geeft helemaal niets. Vergeet nooit dat je hier altijd je verhaal kwijt kan. (:


    Nee, dat is niet mijn vriend. Dat was een gewone vriend, met nadruk op WAS. Ik sprak hem wel eens in de pauze etc, maar blijkbaar heeft meneer een kromme gedachtengang. Lief van je, Geesje, echt. Ik waardeer het enorm (ook van de anderen) :)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    C18 schreef:
    Aight. Listen up and listen carefully.

    Toen ik circa even oud was als jij kwam ik zulke personen vaak genoeg tegen op het internet als ik iets deed waarvan ik dacht dat het 't goede was. Mensen met fancy words die er genoegen in hebben hun schijnbare intelligentie te gebruiken om anderen naar beneden te halen. De 'I'm 20, you're 16, that makes me automatically better' mentaliteit. En dat lukte. Ik kon dagen, soms weken 's nachts zitten praktiseren over één ding wat iemand zei.
    But you know what? I grew over that. En dat is wat ik jou ook adviseer. Sta boven zo'n fuckface. Jij hoeft je niet te bewijzen aan mensen met een kortzichtige visie. Hell, zo'n narrowminded fuck als hij verdient geen seconde meer van jouw inspanningen. Als jij in de ogen van die L een 'wanhopige veertienjarige' bent, let him think so, shrug your shoulders and move on with your head held high. Jij weet wie je bent en wat je wil bereiken.

    There are 7 billion people on this world. Don't waste your time on what one of them thinks about you ^^.


    THIS.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Gadver, ik walg van mezelf.


    Ik walg van hem. Jij bent geweldig. Neem dit aan van Colibre en van Jerry Only.
    We love you.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Wat een grote loser zeg... Weet je hij verdient jou helemaal niet, jij verdient wel veel beter dan die loser. Hij weet gewoon niet wat hij schrijft! (Ook al ken ik je niet) Maar meid er zijn nog zat leuke jongens en vrienden op de wereld, weet je hij wordt gewoon eenzame gozer die niets heeft! Hij hoort zelf in die inrichting! Trek je er niks van aan meis.
    Je moet niet walgen van jezelf, hij moet zich maar walgen van zich zelf..


    Sterkte.(flower)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd wat je gezegd hebt.. maar goed, wat er ook gebeurd is, hij heeft hier niet het recht toe. Dit is echt wel heel erg harteloos. Hij is jou niet eens waard, wat een loser.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.