• Ik heb toestemmig!

    Heey,
    Ik heb dus eindelijk toestemming voor mijn nail art wedstrijd!

    ~ Ik zoek geen juryleden meer.
    ~ Ik wil niet meer dan 25 leden.
    ~ Een ronde duurt ong. een week.
    ~ Er zijn 5 rondes.
    ~ Als je te laat inlevert ben je gelijk gediskwalificeerd, anders houdt het alleen maar op. Uitstel tot 3 dagen met geldige reden.


    Deelnemers:
    -Contostavlos ~ 1 2 3 4l 4r
    5: 'hier is ie dan, mijn laatste opdracht!
    het woord dat ik heb gekozen is lente, en bij lente denk ik aan bloemetjes'
    1
    2

    -Scandal ~ 1 22 3 4l (rebus) 4r (tip rebus) 4 oplossing rebus
    5: 'De bruine kleur staat voor het kalme en professionele in me. Het flashy groene staat voor activiteit. Ik ben een zeer actief en opgewekt persoon. De roze dotjes staan ervoor dat ik perfectionistisch ben en graag details heb. =)'
    1
    2
    3
    INSCHRIJVING GESLOTEN

    Afgevallen:
    -Midna (niet ingeleverd)
    -Rhea (niet ingeleverd)
    -imlove (niet ingeleverd)
    -DarkReunion (niet ingeleverd)
    -Failhare (niet ingeleverd)
    -Dilemma (niet ingeleverd)
    -Zynatic (niet ingeleverd)
    -xxShyxx (niet ingeleverd)
    -Carol ~ 1 (plagiaat)
    -Janatastic ~ 1 (plagiaat)
    -BoogieBoys ~ 1 (niet ingeleverd)
    -ALTERMOON ~ 1 2 (niet ingeleverd)
    -Alucard ~ 1 2 3 (niet ingeleverd)


    Opdrachten:

    Opdracht 1
    De eerste opdracht is nog best simpel.
    Maak met 3 of meer kleuren een patroon(tje), je mag op elke nagel hetzelfde doen of iets anders, de keuze is aan jou. Je hoeft hierbij maar 1 hand te doen.
    DEADLINE 5 JAN.


    Opdracht 2
    In deze opdracht maak je iets op je nagels wat bij het volgende thema past: "Candy" !! Je mag zelf weten hoeveel kleuren je gebruikt, en je hoeft weer maar 1 hand te doen ;3. Succes.
    DEADLINE 16 JAN.


    Opdracht 3
    Voor deze opdracht is het thema: Dieren =). Je hoeft nog steeds 1 hand te doen, bij de volgende opdracht zal dit veranderen naar beide handen wat het dus iets moeilijker maakt. Aan het eind van deze ronde zal er iemand afvallen. Veel succes =)
    DEADLINE 24 JAN.


    Opdracht 4
    Er is in de vorige opdracht niemand afgevallen, omdat iemand niet ingeleverd had. In deze opdracht doe je allebei je handen en maak je dus ook van allebei een foto. Het onderwerp is muziek. Dit is de een na laatste opdracht =). Succes!!
    DEADLINE 3 FEB.


    Opdracht 5
    De laatste opdracht!! =). Kies een woord wat bij jou past, be creative! Bij dat woord bedenk je een ontwerp =). Lever 2 foto's in, je rechter en linker hand en vermeld het woord wat je hebt gekozen ;3. Hierna wordt natuurlijk de winnares bekend. Ik ga een poll openen waar iedereen kan stemmen, dat geldt dan voor 30% van de uitkomst. Mijn vriendin bepaalt ook 30% en ik 40% =). Veel succes met de laatste opdracht!! ;3.
    DEADLINE 12 FEB.


    Xo'

    Sorry ik was een tijdje niet online, mn pc was gecrached.

    De inschrijving is NU gesloten, en de eerste opdracht gaat in!
    Je opdracht moet uiterlijk 5 januari ingeleverd zijn. Waarschijnlijk staan opdracht 2 en de uitslag van opdracht 1 wat later online, omdat ik vrijdag een weekje op vakantie ga ;3
    Suc6!

    Xo'


    EDIT: Het is niet erg als je kleine/korte nagels hebt!

    NOG EEN EDIT: Inleveren via PB, in topic wordt niet meegeteld!

    Het is zo ver! Je kan hier stemmen wie jij de winnaar vindt =). Je kan stemmen tot vrijdag, dan wordt de uitslag bekend ;3.


    And the winner is...
    Scandal!
    Gefeliciteerd =)
    Echt heel erg bedankt dat jullie mee deden, en bedankt als je gestemd hebt. Iedereen heeft het heel goed gedaan en ik ben blij dat jullie 2 tot het einde door zijn gegaan ^^. Nogmaals bedankt voor het meedoen!
    Xoxo

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 21:04 ]


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Ik niet, ik ben daar zó slecht in. :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik doe wel mee! :3

    Kan ik nog meedoen? ;D

    Laat maar, mijn nagellak is niet meer vloeibaar. Oftewel zijn ze hard geworden, oftewel zijn ze dik & papperig :')

    [ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 13:31 ]

    Lijkt me leuk. Ik wil wel meedoen!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ik doe niet mee, maar ga wel abo nemen, ik ben eens benieuwd! (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    ik zou wel willen maar ik ben hier vreselijk in


    You can't not look cool with a crossbow.

    ach weetje, schrijf me maar in:)


    You can't not look cool with a crossbow.

    Ik doe niet mee, mijn nagels zijn helaas afgebeten. Maar ik ga wel kijken :Y).


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Nu ben ik een Abo vergeten XDD.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Iedereen staat er weer bij :3


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Moeten het je eigen nagels zijn? Ik bijt mijn nagels nl af :$ maar ik zou wel graag willen meedoen

    [ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 18:27 ]

    Bij hoeveel deelnemers gaan we beginnen?


    i put the fun in funeral

    Janatastic schreef:
    Moeten het je eigen nagels zijn? Ik bijt mijn nagels nl af :$ maar ik zou wel graag willen meedoen

    Je mag ook nepnagels gebruiken als je wilt, of iemand anders nagels. ;3


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    ALTERMOON schreef:
    Bij hoeveel deelnemers gaan we beginnen?

    De wedstrijd start denk ik als er ong. 2 dagen niemand zich meer aangemeld heeft. Je mag natuurlijk wel alvast inleveren, alleen heb je dan wat extra tijd. Inleveren btw graag in pb!


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Panthera schreef:
    (...)
    De wedstrijd start denk ik als er ong. 2 dagen niemand zich meer aangemeld heeft. Je mag natuurlijk wel alvast inleveren, alleen heb je dan wat extra tijd. Inleveren btw graag in pb!


    Ik lever wel alvast in, had mijn nagels toch vanmiddag al gedaan ;3.


    i put the fun in funeral