• Topic mag verwijderd worden. x

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 12:44 ]

    Ja, begin eens een gesprek met hem, als je dat niet al had gedaan.
    En de pesterijen heb je toch aan je mentor gemeld?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ten eerste vind ik het al heel dapper van je, om het voor hem op te nemen! Echt waar, dat doen niet veel mensen. Ik zou als ik jou was, eens met hem praten en wie weet word het wel meer. (:

    Ik vind het heel moedig van je, ik heb een soortgelijk iets meegemaakt, al werd dat een hechte vriendschap en geen relatie. Meld het bij je mentor.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dankje, ik ga het bij de mentor melden, en hopen dat die er iets aan doet. En ik ga, als ik het al durf, wel tegen hem praten.

    Nog tips?

    Respect voor jou dat je het voor hem opneemt, dat doen er maar weinig!
    De pesterijen zou ik zeker melden bij je mentor. Blijf het ondertussen voor hem opnemen, hij zal je dankbaar zijn!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ihearthazza schreef:
    Ten eerste vind ik het al heel dapper van je, om het voor hem op te nemen! Echt waar, dat doen niet veel mensen. Ik zou als ik jou was, eens met hem praten en wie weet word het wel meer. (:


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ik vind het echt lief dat je het voor hem opneemt (:
    Niet iedereen zou dat durven
    Misschien moet je inderdaad eens met hem gaan praten. Als je het voor hem opneemt, zal hij je echt wel waarderen. Ik denk niet dat er veel mis kan gaan lopen als je contact met hem gaat zoeken :'D


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    ihearthazza schreef:
    Ten eerste vind ik het al heel dapper van je, om het voor hem op te nemen! Echt waar, dat doen niet veel mensen. Ik zou als ik jou was, eens met hem praten en wie weet word het wel meer. (:


    Save me from myself.

    ihearthazza schreef:
    Ten eerste vind ik het al heel dapper van je, om het voor hem op te nemen! Echt waar, dat doen niet veel mensen. Ik zou als ik jou was, eens met hem praten en wie weet word het wel meer. (:


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Kijk ik vind dag je een aplaus verdient. Het is stoerder om te helpen dan te pesten. Dat snappen ze bei mij niet. iZk zou hem gewoon even apart nemen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ihearthazza schreef:
    Ten eerste vind ik het al heel dapper van je, om het voor hem op te nemen! Echt waar, dat doen niet veel mensen. Ik zou als ik jou was, eens met hem praten en wie weet word het wel meer. (:


    Bad decisions make good stories.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Dankje, ik praat nu al best vaak met hem, maar ik ben er nog niet aan toe gekomen om hem te vertellen dat ik hem leuk vind. De mentor van ons was er helaas de afgelopen week niet dus ga ik kijken of ik die kan spreken na de vakantie. :)

    Chirest schreef:
    Ten eerste vind ik het al heel dapper van je, om het voor hem op te nemen! Echt waar, dat doen niet veel mensen. Ik zou als ik jou was, eens met hem praten en wie weet word het wel meer. (:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor