• We kennen het allemaal wel, je hebt geen inspiratie maar wil zo graag, een nieuwe story schrijven. Of iets nieuws in je story laten gebeuren. Maar je kan niet omdat je inspiratie niet mee werkt.

    Ik heb een oplossing! Ik schrijf al heel veel stories en nog zit ik boordevol inspiratie. Dus als je ergens een ideetje voor wil of dat ik iets bedenk, zet je het hier neer. Als het een begin is van een story, dan hoef ik het natuurlijk niet te lezen, maar als je iets anders wil drop dan de link hier zodat ik het kan lezen en je kan helpen.



    Dus drop het hier of vraag het hier!

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 17:55 ]

    The fuck. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Foxfaces schreef:
    The fuck. :'D

    Als ik geen inspiratie heb, denk ik er liever een tijdje over na of laat het verhaal even rusten, dan dat ik ideeën van anderen over ga nemen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Goed bedoeld, maar nee bedankt! :'D


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Als je iemand graag wil helpen door ze inspiratie te geven, zou ik eigenlijk vinden dat daar niks tegenover hoort te staan. Ik bedoel, je helpt diegene toch om te helpen en niet om zelf je naam bij stories te krijgen? Anywayz, 't is wel goed bedoeld, maar ik heb op 't moment even geen inspiratie nodig :3


    “Love is a contradiction.”

    Dank voor het aanbod, maar de inspiratie voor mijn stories moet toch echt van mijzelf komen. Dat maakt ze eigen :].


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Dank voor het aanbod, maar de inspiratie voor mijn stories moet toch echt van mijzelf komen. Dat maakt ze eigen :].


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik kan echt geen inspiratie opdoen uit ideeën van anderen, sorry.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Taize schreef:
    Ik kan echt geen inspiratie opdoen uit ideeën van anderen, sorry.


    26 - 02 - '16

    Zijn daar de beta's niet ook voor?


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lilium schreef:
    Zijn daar de beta's niet ook voor?

    eh ja :'D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    C18 schreef:
    Dank voor het aanbod, maar de inspiratie voor mijn stories moet toch echt van mijzelf komen. Dat maakt ze eigen :].


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Mmmno, ty :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'