• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 12:59 ]

    Quinty Smith.

    "Ja. Nee... Ik-" Ik kijk naar Fay. "Ik ben weggerend toen we danste." Ik merk dat ik tranen krijg. "Ik voelde me zo slecht toen ik samen met hem danste, hij is zo goed, en toen raakte in mijn zelfvertrouwen kwijt. En toen rende ik weg." Leg ik uit en kijk naar mijn handen, ik voel de tranen achter mijn ogen heviger drukken, ik durf niet meer naar Fay te kijken.

    Adam Steps.

    Ik zie Louise de kamer uit lopen. "Wat bedoelde je?" Vraag ik verlegen aan Levi. "En wat bedoelde Louise nou?" Vraag ik verward.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Quinty Smith.

    "Anorexia, daar hadden Louise en Adam het ook al over." Ik denk na. "Heeft Brooke Anorexia?" Vraag ik twijfelent.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ik moet zo douchen en dan ga ik naar bed.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi Lahote.

    'Ik ga wel lekker hoor' Antwoord ik nog steeds grijzend terwijl Alexyss zich dichter tegen me aan klampt. 'Adam , dat is iets tussen ons' Zeg ik met een knipoog en kijk naar Alexyss. 'Ik kan je ook even naar je kamer brengen zodat je droge kleren kan aantrekken' Fluister ik in haar oor. 'Of we kunnen naar mijn kamer gaan, daar heb ik verwarming en een deken voor je' Stel ik ook voor.

    Brooke Rivera.

    De wind waait door mijn haren en ik adem de geur van het strand op. Naast me stroomt het water heen en weer over het zand. Ik haal mijn Iphone uit mijn zak en stop mijn oordopjes in mijn oor. Geweldig vind ik dit.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 20:57 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Fay Cooper.
    Ik merk dat Quinn zich klote voelt en sla mijn armen om haar heen. "Zoiets overkomt iedereen wel een keer." zeg ik troostend tegen haar. "En ja, Brooke heeft Anorexia.. Teminste Brooke zegt dat ze het niet meer heeft, maar ze eet nog steeds heel weinig." zeg ik en bijt op mijn lip, omdat ik het rot voor Brooke vindt.

    Louise Broadwell.
    Ik begin te lachen. "Ik snap dat je het niet begrijpt, Adam. Ik pest Levi omdat hij het goed kan vinden met Alexyss. En nu ziet hij mij praten met jou en wil hij me terug pakken." vat ik kort samen. "Ik ga me nu echt omkleden." En ik loop naar de deur toe.

    Adam Steps.

    "Ow, oké." Zeg ik en ik sta op, ik loop naar de meisjes slaapzaal en ga naast de deur zitten wachten op Louise, ik heb geen zin om alleen in de danszaal te zijn. Heel raar maar mijn verlegeheid raakt weg bij Louise in de buurt...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Quinty Smith.

    "Bedankt, en zoiets dacht ik al. Ik hoorde Brooke en Adam ook al praten en toen hadden zij het er ook over, en toen ging Brooke boos weg en toen bleef Adam daar achter." Zeg ik. "En ik hoorde dat Adam ook Anorexia heeft of had." Zeg ik zachtjes. "Maar wat moet ik nou doen, terug gaan of het even afwachten, ik zelf denk even afwachten..." Zucht ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Louise Broadwell.
    Ik wist niet dat Adam achter me aan was gelopen, dus kleedde ik me rustig om. Ik keek nog even in de spiegel en liep toen de meisjesslaapzaal weer uit. Halverwege de trap hoorde in de stem van Adam: "Ik ben hier!" Ik draaide me om en zag hem boven aan de trap staan. "God, ik had je niet gezien!" zeg ik blozend en voel me dom, heel dom.. Vooral in de buurt van zo'n leuke jongen..

    Fay Cooper.
    "Ow! Heeft of had Adam ook Anorexia? Dat wist ik nog niet.." zeg ik verbaasd. "Maar wat Steve betreft.. Je kan zelf naar hem toe gaan, het afwachten of ik ga met hem praten? Hij is een goede vriend van mij.." stel ik voor.

    Adam Steps.

    Ik loop naar Louise toe. "Geeft niet. Meerdere zien me niet." Zeg ik. "Maar oké, zullen we naar de danszaal gaan?" Vraag ik en raak even haar hand aan. Ik zie dat ze een rood hoofd krijgt. "Ja is goed." Zegt Louise en we gaan richting de Danszaal.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Quinty Smith.

    "Ja, maar niet zeggen hé. Over Adam." Ik kijk haar aan. "Ja wil jij anders praten, dat kan helpen. Maar niet zeggen dat ik hem leuk vind dan hé."


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik ga nu douchen dus reageer niet, heel misschien straks weer. ;) Ander misschien morgen.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Louise Broadwell.
    God, wat schaam ik me voor mijn rode hoofd.. expres keek ik het hele stuk naar de danszaal de andere kant op. Bij de zaal aangekomen duw ik de deur open en loop samen met Adam naar binnen. "Heb jij muziek bij je of zal ik mijn iPod aansluiten?" vraag ik en ik wijs naar de radio.

    [Maartje? Wij gaan denk ik nog ff kijken of we met de bus of fietsend gaan denk? ik blijf nog een kwartiertje denk ik :Y)]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Uhum, bekijk buienradar maar. Dat doe ik ook. Het schijnt slecht weer te worden maar ik weet het niet zeker. Heb je al nieuw beltegoed op je mobiel?]