• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 12:59 ]

    Brooke Rivera
    Ik neem plaats naast een jongen die ik nog niet eerder heb gezien. Hij kijkt wat afwezig naar buiten en ik bekijk hem van top tot teen. 'Waar kijk je naar?' Vraag ik en kijk hem nog steeds aan.

    [ Ik ga der vandoor anders mag ikd er vanaaf neit meer op XD GA maar gezellig verder ;) VBeel plezier ;D ]

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 17:24 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Quinty Smith.

    Waarom kijkt en doet hij ineens zo ongemakkelijk, heb ik iets verkeerds gezegt? "Uhm...Is er iets?" Vraag ik voorzichtig. "Deed ik iets niet goed? Of is het gewoon dat je verlegen bent of vind je me stom, of irritant of misschien wil je dat ik weg ga?" Ratel ik en kijk hem stressend aan. Nee dat kan niet, net zei hij dat ik het snapte, o nee, kon ik die worden die ik net zei nou maar terug nemen! Ik merk dat ik rode wangen krijg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Steve Styles.

    ' Nee, ehm.. Sorry als dat zo overkomt. Je bent helemaal niet stom, of irritant, en je hoeft al helemaal niet weg te gaan. ' zeg ik met een glimlach tegen haar. Kan ik nu maar zeggen wat ik voel, maar dan zal ze me vast en zeker raar vinden. Nee, ik hou het voor mezelf.

    Adam Steps.

    Ik schrik op en kijk naar het meisje die dat net vroeg. "Ehm... Ik kijk gewoon naar buiten, ik ehm... Ik vind het wel leuk hier, maar ik mis mijn huis ook." Ik probeer te glimlachen maar het gaat moeilijk. "I-Ik het Adam. Adam Steps." Zeg ik en steek een beetej verlegen mijn hand uit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Quinty Smith.

    "Ow gelukkig." Zeg ik en glimlach terug.
    Omy die ogen. die mond. Dat haar. Gewoonweg perfect.
    O sh!t ik staar, straks merkt hij dat ik staar. "Uhm, heb je vandaag wat te doen?" Vraag ik en kijk hem in zijn ogen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Steve Styles.

    ' Ehm, ik was van plan om te gaan oefenen in de steetdance en hip hop zaal. Misschien dat je mee wilt gaan? Dan ben ik tenminste niet alleen, ' zeg ik tegen haar.

    Quinty Smith.

    "Lijkt me leuk." Glimlach ik en kijk weer/nog in zijn ogen.

    [ik meot nu eten. :s misschien vanavond ben ik er weer.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Steve Styles.

    ' Prima, dan ga ik eerst nog even wat eten. Ik rammel van de honger, en zonder eten kan ik niet dansen. Knap hoe die ballerina's dat uit houden. Wat doe jij eigenlijk voor dansstijl? ' vroeg ik aan haar, en pakte een boterham.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 17:36 ]

    Quinty Smith.
    "Ik doe aan Jazz." Zeg ik en kijk hoe Steve het broodje maakt. "Maar wat doe jij dan? Want dat weet ik ook nog niet van jou." Zeg ik en leg een hand op zijn schouder.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Steve Styles.

    ' Streetdance en hip hop, maar eigenlijk houd ik van allerlei dansstijlen. Leuk dat je aan jazz doet, ' zeg ik tegen haar, en neem een hap van mijn boterham. ' Laten we naar de zaal gaan.. '

    "Is goed." En ik loop met Steve mee naar de zaal. "Hoelang doe je dat eigelijk al? dansen bedoel ik hé" ik kijk Steve aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Steve Styles.

    Ik lach. ' Ik weet dat je dat bedoeld, ' zeg ik tegen haar. ' Ik dans al sinds ik klein ben. Dansen is mijn passie. In dansen kan ik mijn leven kwijt, maar daar wil ik het niet over hebben, ' zeg ik met een zucht. We komen aan bij de danszaal. ' Eigenlijk.. ben ik wel benieuwd naar jou dansstijl. Can you show me something? ' vraag ik aan haar, en kijk naar de radio. ' Ik zal wel even kijken of er nog een cd in zit. '

    Quinty Smith.

    "Ja dat zou wel kunnen." Ik denk na. "jij gaat dan ook wel iets doen hé!" Zeg ik en kijk bijdehand naar Steve.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Steve Styles.

    ' Geen probleem, dan gaan we eens kijken wie beter is, ' zeg ik uitdagend tegen haar, en steek mijn tong uit.

    Levi Lahote.

    Het regent nog steeds wat een geweldig effect geeft op mijn headspin. Ik tol op mijn hoofd en het water spat alle kanten op. Ik zet mijn handen op de grond en zet af zodat ik op mijn benen terecht kom. Ik ren tegen de halfpipe op, om erop te komen en spring er met een salto weer af. Waardoor het water op de halfpipe heen en weer springt. Ik hou van zulke moves. Ik kan me gewoon even uitleven.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'