• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 12:59 ]

    James Rhine

    Ik knik. "Ik ook niet. We kunnen samen iets leuks gaan doen?" Vraag ik een beetje verlegen en kijk haar vragend aan.

    Caroline Angelone.
    'Dag Levi?' zeg ik verbaasd en ik frons. Ik kijk over zijn schouder en zie Alexyss zitten.
    'Heb je het voor elkaar?' plaag ik hem, en zacht zodat alleen hij het kan horen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Louise Broadwell.
    Nadat ik aan Adam had gevraagd of hij muziek had, wachtte ik nog steeds op antwoord.

    Fay Cooper.
    En nu zit in hier, in de balletzaal met Steve. Quinn was weggerend.. "Hallo Steve." begin ik voorzichtig. "Ik moet je even iets vertellen, namens Quinn." ga ik verder.

    [Grr.. ik haat het nu, de mensen waar ik tegen speel zijn er niet. En nu?]

    [Uhm Mitchel is er?]

    Mitchel Sawyer

    Ik berg mijn gitaar weer op en leg mijn net geschreven nummer op mijn bed. Als ik me heb omgekleed loop ik met mijn training tas naar buiten.

    Fay Cooper.
    Na geen reactie loop ik ook maar weg. Ik kijk naar de lucht en zie de zon schijnen er verschijnt een glimlach op mijn gezicht. Dan ga ik nog breder glimlachen als ik Mitchel zie lopen. "Mitchel!" roep ik en hoop dat hij het hoort.

    [Ja, oke. Dat is waar.:)]

    Levi Lahote.

    'Ja, ik heb het voor elkaar, is dat het enige wat je wou vragen?' Zeg ik iet wat geërgerd en kijk haar aan.

    Brooke Rivera.

    Ik knik 'Lijkt me leuk'. 'Lijkt me leuk? Lijkt ime geweldig !' Denk ik en kijk hem een beetje verkegen, maar toch stralend aan.

    (Maadtje? Brooke had opgehangen aan de telefoon (: )


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mitchel Sawyer

    Ik draai me om als ik mijn naam hoor. "Hey Fay!" Ik voel dat ik even rood word maar kalmeer dan weer. Ik loop naar haar toe en omhels haar als begroeting.

    James Rhine

    "Wat zullen we doen?" Ik kijk haar vragend aan.

    Fay Cooper.
    Ik omhelsde hem ook en vroeg: "Wat ga je doen?" Het kwam heel dom uit mijn mond, want eigenlijk wist ik het al..

    Caroline Elvredo.
    'Ja, en twee, ben je verliefd?' vraag ik, nu met een grijns. Ik kijk hem ook aan.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mitchel Sawyer.

    "Ik moest eigenlijk iets op de post doen maar heb het in mijn kamer laten liggen." Ik schiet in de lach. Best dom eigenlijk. "En daarna nog maar wat dansen jij?"

    Levi Lahote.

    Ik voel dat mijn wangen rood worden en sluit de deur zonder antwoord te geven. Ik wacht tot mijn wangen weer wat zijn afgekoeld, draai me om naar Alexyss en ga weer naast haa zitten.

    Brooke Rivera.

    'Ehm, heb je zin om te dansen?' Vraag ik verlegen en kijk naar de grond. Ik heb me nog nooit zo verlegen gevoeld in de buurt van een jongen. Ik begin hem leuk te vinden denk ik. 'Maargoed, hij vind mij toch niet leuk, dus dat houd op Brooke' zeg ik in mezelf en kijk nog steeds naar de grond.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James Rhine

    Ik knik opgetogen. "Lijkt me leuk alleen kan ik niet te lang inverband met mijn enkel." Leg ik uit. Ik trek haar aan haar hand mee naar een van de danszalen.

    Fay Cooper.
    "Ik weet het nog niet, ik moet nog even met Steve praten.. En misschien nog dansen of een goede vriendin even e-mailen.." zeg ik dan maar en haal een hand door mijn haar.

    Brooke Rivera.

    'Oke' Zeg ik nog voordat ik word meegetrokken naar de danszaal. Ik word rood na de aanraking van onze handen en kijk even naar Fay die ik met Mitchel zie staan praten.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Caroline Angelone.
    Ik grijns, draai me om en loop de trap af naar de eetzaal.

    Alexyss Elvredo.
    Ik kruip weer voorzichtig tegen Levi aan, en voel me weer veilig.
    'Ik voel me veiliger bij jou dan bij mijn ouders,' beken ik en ik grinnik zacht.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.