• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 12:59 ]

    [ Jep Ik ben goed voorbereid XD ]

    Brooke Rivera.

    Waarschijnlijk zou Fay tegen Quinty zeggen wat er gaande is en heb ik er nog iemand bij die zich ermee gaat bemoeien. Of misschien is het een goed idee om haar te bellen en te zeggen dat ik niet zomaar weg had moeten lopen. Ik kies voor het tweede en haal de oordopjes uit mijn oor. Ik pak mijn Iphone en zoek bij de contactpersonen naar Bff4life. Zo had ik Fay in mijn lijst staan. Ik aarzelde nog even maar drukte toch op bellen. Mijn Iphone ging over.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Fay Cooper.
    "Tuurlijk wil ik met hem praten. Ik hou mijn mond over het feit dat jij hem leuk vind. En ik hou mijn mond over Adam." beloof ik.

    Alexyss Elvredo.
    Ik zuchtte. 'Het tweede, door droge kleren krijg ik het niet zo erg warm, denk ik,' antwoordde ik met een trillende stem.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Fay Cooper.
    Ik hoorde mijn telefoon gaan en haal hem snel uit mijn broekzak en en zag op het scherm staan: 'MynMoppie'. Ik twijfelde, op nemen of niet.. Toch drukte ik op groen. "Met Fay." zeg ik voorzichtig.

    Levi Lahote.

    'Oke' Zeg ik en sta op. Ik help haar met opstaan en loop met Alexyss naar de trap. Als we boven zijn wrijf ik even over haar rug en loop langs Caroline haar kamer waar de deur openstaat. Ik grijns even naar haar en loop verder naar mijn kamer. 'Let niet op de rommel, ik ben nooit zo goed in opruimen geweest' Zeg ik en draai de verwarming wat hoger. 'Ik haal even een deken voor je, ben zo terug' Zeg ik en loop naar Caroline. 'Hi' Zeg ik met een grijns.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Brooke Rivera.

    'Hai..' Zeg ik en adem diep in. 'Het spijt me Fay, ik had niet weg moeten lopen, want nu heb ik je waarschijnlijk een enorm kut gevoel gebracht..' zeg ik in een adem.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Caroline Angelone.
    'Heb je het voor elkaar, Levi? Met die kus?' vroeg ik met een grijns. Ik stak mijn tong uit.

    Alexyss Elvredo.
    Ik voelde me ietwat slecht toen Levi wegging, maar ik kreeg het wel wat warmer, gelukkig. Ik stopte ietwat met rillen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Levi Lahote.

    Ik denk weer aan gister toen ik haar in de steek liet. Mijn gezicht vertrok even. 'Dat was niets..' Mompel ik en wijs naar het deken. 'Mag ik hem lenen?' Vraag ik en mijn gezicht klaart weer op.

    [ Oke ik moet eraf XDD Anders zien jullie mij morgen niet O.o ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Fay Cooper.
    Het liefste had ik willen schreeuwen hoe ongelofelijk kxt ik me voel, maar ik hield me in. Het had geen nut. "Het gaat wel, ik was zelf ook niet erg aardig bezig." geef ik toe. "Eh.. ik vind het lastig om over een eetstoornis te praten, ook als iemand het niet heeft," voeg ik eraan toe. En hoop dat ze niet kwaad word en hou mijn vingers gekruist.

    [Nog éééééééééééén reactie? :9~:9~:9~]
    Caroline Angelone.
    Ik knikte. 'Tuurlijk. En ja hoor, Leev, dat was echt niets.' Ik rolde met mijn ogen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Doegh Saar, tot morgen! Ik sms nog wel of we met de fiets of bus gaan. Doegh!]

    Adam Steps.

    "Doe jou muziek maar." Glimlach ik, de hele weg had Louise me niet echt aangekeken. Misschien is ze ook wel een beetje verlegen...

    Quinty Smith.

    "Oké dan mag je met hem praten." Zeg ik met een grote glimlach op mijn gezicht. Wat is ze toch aardig, misschien worden we wel vriendinnen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ( Oké ik volg het niet meer. Is er iemand in de ballet ruimte nu? Yes or no. Merci alvast. )

    [neen Quinty is weggerend omdat haar zelfvertrouwe weg was toen ze met jou character danste. en toe was alleen steve daar nog. zoiets volgens my...;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (ik zou zeggen herpak het en ga verder waar je was of waar we nu zijn. nadat Quinty wasnweggerend... dat kan ook en dat je haar nu zoekt ofzo. :))


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.