• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 12:59 ]

    Mitchel Sawyer

    "Ik haal even mijn post en zullen we dan dansen?" Vraag ik en wijs naar mijn kamer. Ik haal mijn sleutel tevoorschijn en loop samen met haar mijn kamer binnen.

    James Rhine

    Ik trek mijn jas uit en loop naar de radio. "Wat wil je dansen?"

    Levi Lahote.

    Ik grinnik even. 'Heb je problemen thuis dan?' Vraag ik voorzichtig en strijk even door haar haren.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Brooke Rivera.

    'Maakt mij niet uit. Kies jij maar' Antwoord ik en kijk hem een beetje verlegen aan. Ik rits mijn jas open, leg het over een stoel en zie het water ervanaf druppen. Ik loop weer terug, sluit mijn ogen even en maak akvast een paar bewegingen om los te komen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James Rhine

    "Noem eens iets?" Ik kijk lachend om. Ik druk alvast op de radio maar nu komt mijn dans muziek eruit.

    Fay Cooper.
    Ik had niet verwacht dat ik mee mocht lopen naar zijn kamer. "Leuke kamer!" roep ik uit en kijk naar de posters die aan de muur hangen. "Mijn kamer is echt saai, vergeleken bij de jouwe." geef ik toe en ga op zijn bed zitten.

    Alexyss Elvredo.
    Ik zucht. 'Een beetje. Mijn ouders verbieden me om te dansen omdat mijn huiswerk wegrot,' zucht ik. 'Ik ben eigenlijk weggeglipt om te gaan dansen hier, en toen ontmoette ik jou, en toen was ik...' Moest ik het zeggen? Nee, dat doe je niet! zei dat duivelse stemmetje. 'Smoor op je,' maak ik mijn zin af.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Ik moet weg ;o, byeee ;3]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mitchel Sawyer

    "Dankje." Zeg ik lachend. Ik pak mijn gitaar en zet hem tegen de kast aan. "Even kijken waar het ligt." Dan zie ik het naast Fay ahar been liggen mijn bladmuziek. Ik grits het snel weg en prop het in een envelop.

    Levi Lahote.

    'Ze kunnen je niets verbieden, maar als je huiswerk daar de dupe van word begrijp ik het wel.' Antwoord ik en kijk naar haar als ze haar zin niet afmaakt. 'Smoor op je' Maakt ze haar zin af. Oke, ik ben niet vaak sprakeloos, maar nu wel. 'Zeg het niet Levi! je bent hier om te dansen weet je nog?' Zegt het stemmetje en ik zit in twee strijd. Ik wil het heel graag tegen haar zeggen, maar wil niet dat het ten koste gaat van het dansen hier. 'Ik ook op jou' Mompel ik en voel dat ik rood word. 'Maar we kunnen niets beginnen hier' Zeg ik met wat teleurstelling in mijn stem. 'We zijn hier gekomen om te dansen..' zeg ik met moeite.

    Brooke Rivera.

    ' Ik wil wel hip hop dansen, maar dan moet je me wel helpen' Zeg ik lachend


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Fay Cooper.
    Ik keek even verbaasd wanneer hij een blaadje weggrist, waar ik nog net:Dream girl op zag staan. Hij zal wel een vriendin hebben en ik zucht zacht. Ik kijk naar zijn gitaar. "Ik wil je niet tot last zijn.. maar zou je een klein stukje op je gitaar willen spelen?" vraag ik en bloos lichtjes.

    [Sorry voor het niet reageren. :$.]

    Adam Steps.
    [Ik had al gereageerd maar ik doe het wel opnieuw. ;)]

    "Uhm...Doe jouw muziek maar, ik heb niet echt van die goede muziek, het is nogal oud." Zeg ik en kijk Louise aan. "Oké." Zegt Louise en pakt haar
    I-pod.

    Quinty Smith.

    Ik zucht en zoek een droog stukje grond op, ik laat me dor mijn benen zakken en ga zitten. Ik pak mijn MP4Speler en luister naar muziek. 'Everytime I close my eyes...'


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mitchel Sawyer

    Ik kijk van haar naar de gitaar. "Uhm.. Ja hoor." Ik neem de gitaar vast en ga tegenover haar zitten.

    Every single night before I go to sleep, I give thanks to the love to see you and me, my lady you dont have to force a fight, we can go hit the streets and enjoy da night, you my lover you my homie gotta do you right, you so tight, like girl I can see you in my dreams, my day like all about you and me, its guarenteed you gettin that lust from me, no exstacy, take you to the ecestacy, me you spent the part never that to be, new city new faces, im gone, mama gonna be waitin for me to get home. Why she my dream girl, that mama quick and wise, she my dream girl thats why I made up my shawty.

    Ik stop en kijk haar wat verlegen aan. "Tada.."

    Quinty Smith.

    Ik ben maar terug gelopen want het was best koud buiten. Ik loop dooor de gang en hoor iemand gitaar spelen. Ik kijk door een kiertje door de deur, ik zie Fay en Mitchel in de kamer, Mitchel zingt voor Fay. Hij stopt en kijkt verlegen naar Fay. Ik klap even en kijk naar Mitchel. "Gast, jij kan goed gitaarspelen." Glimlach ik en kijk naar Fay, die blozend naar Mitchel kijkt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fay Cooper.
    Mijn mond valt open, wat kan hij ongelofelijk mooi zingen! Nog mooier dan op de cd. Ik was een lange tijd sprakeloos totdat hij wat tegen me zei. "Wow.." mompel ik. Langzaam begin ik te klappen en glimlach naar hem. "Ongelofelijk.."

    Louise Broadwell.
    Ik pakte mijn iPod, sloot hem aan op de radio en zette het eerste liedje op. Ik loop naar de dansvloer en maak een paar passen, dan kijk ik hem aan en wenk dat hij ook moet komen.

    Mitchel Sawyer

    Ik voel dat ik rood word. "D-dat is niet het hele nummer. Ik ken het nog niet zo goed eerlijk gezegt, ik heb eht net geschreven." Ik stem de laatste snaar van mijn gitaar en kijk haar aan.