• Ik keek op Wikipedia en zag dat ze 15 jaar was!. Ze zingt echt geweldig!. Voor mensen die haar niet kennen:





    Wat vinden jullie?

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 13:36 ]


    we danced all night to the best song ever.

    Ik vind het wel een mooi nummer.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind het een verkrachtig van het nummer van Bon Iver.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    17 jaar? Ik dacht toch echt dat ze 15 was? Anywayz, ik vind dat ze erg mooi kan zingen, alleen vind ik 't jammer dat bij Skinny Love er mensen zijn die denken dat het haar eigen liedje is, terwijl het maar een cover is.


    “Love is a contradiction.”

    Ik vind haar maar niks.

    Ja, ik schrok er ook echt van toen ik zag dat ze 15 (staat verkeerd in je bericht, ze is 15...) jaar was. Ik vind haar echt goed zingen. :)

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 18:23 ]


    Bad decisions make good stories.

    Ik kende haar al. Heb haar cd ook voor kerst gevraagd haha qq


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Ik word eerlijk gezegd best wel gestoord van haar. Ik vind dat ze een mooie stem heeft, maar iets té perfect naar mijn mening. Ik vind het wel een heel nummer, Skinny Love, maar het wordt honderden keren op de radio gedraaid op een dag, dus van mij mag dat nummer nu wel even sterven. (:

    Libertad schreef:
    17 jaar? Ik dacht toch echt dat ze 15 was? Anywayz, ik vind dat ze erg mooi kan zingen, alleen vind ik 't jammer dat bij Skinny Love er mensen zijn die denken dat het haar eigen liedje is, terwijl het maar een cover is.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Fillip schreef:
    Ik word eerlijk gezegd best wel gestoord van haar. Ik vind dat ze een mooie stem heeft, maar iets té perfect naar mijn mening. Ik vind het wel een heel nummer, Skinny Love, maar het wordt honderden keren op de radio gedraaid op een dag, dus van mij mag dat nummer nu wel even sterven. (:


    Let it come and let it be

    Ja, dat nummer is mooi. Maar als je haar album luistert, wordt het snel meer gezaag dan nog mooi


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik dacht dat ze vijftien was.
    Ach, mooie stem, maar ja. I don't care. Mijn stijl van muziek, maar ik luister er niet naar. Ik weet niet waarom.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik vind dit nummer heel mooi. Maar heb hem echt iets te vaak gehoord.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Fillip schreef:
    Ik word eerlijk gezegd best wel gestoord van haar. Ik vind dat ze een mooie stem heeft, maar iets té perfect naar mijn mening. Ik vind het wel een heel nummer, Skinny Love, maar het wordt honderden keren op de radio gedraaid op een dag, dus van mij mag dat nummer nu wel even sterven. (:


    Ik dacht dat ik de enige was die er zo over dacht _O_


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik vind dat ze een vreemde stem heeft eigenlijk... ze klinkt zo mannelijk


    Life is hard and then we die

    Negligible schreef:
    Ja, dat nummer is mooi. Maar als je haar album luistert, wordt het snel meer gezaag dan nog mooi


    <3