• Er leven een hele boel mensen op de wereld, die ‘iets’ meer hebben dan de gewone mens. Met deze mensen bedoel ik de miljonairs, of zelfs mensen met nog meer nullen op hun bankrekening. Verschillende ouders voeden hun kinderen als verwende nesten op. En dat is juist waar dit rpg over gaat.

    verschillende tieners worden samen in een huis gedropt, waar de hell begint. De een is nog arroganter dan de ander. De een is nog een groter bitch dan de andere. Maar toch zijn ze allemaal verschillend.
    Wie houdt het als langste vol?

    Een rpg, vol liefde, haat, bedrog en vriendschap.


    Volledige naam:
    Leeftijd*:
    Foto:
    Karakter:
    Wat**:

    *leeftijd tussen de 16 en de 21
    ** wat voor bedrijf hebben je ouders? Of hoe ben je rijk geworden?


    jongens:

    ~ Rowan James Biggerstaff
    ~ Alexander Isaac Breyson
    ~ Juléan Quinten Happle
    ~ Riley Jason Natures.

    meisjes:

    ~ Selena Clair Sensorene
    ~ Louise Alison Meare
    ~ Valentina Juanita Rodriquez
    ~ Fay Christina Rivera
    ~ Annabelle Andromeda Dawney

    Het RPG!
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=122888&page=last&message=66#3074360

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 dec 2011 - 18:06 ]

    kan ik nog een meisje aanmaken?

    LuluLovegood schreef:
    kan ik nog een meisje aanmaken?


    Ja het mag in principe nog wel, ik zal er niet moeilijk over doen.!

    xJennii schreef:
    Rowan is hoooottt. (flower)


    Vind ik ook :D


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Volledige naam: Riley Jason Natures.
    Leeftijd: 19.
    Foto:


    Uiterlijk: Hij heeft zwart haar en groene ogen. Riley is lang, ongeveer 1.80 meter en slank. Hij is een redelijk modebewust, maar daagt vooral kleding die hij mooi vindt en dat lekker zit.
    Levensbeschrijving: Vroeger heeft hij aan een een talentenjacht meegedaan en heeft ook in veel reclame sportjes gezeten. Op school is hij een grote favoriet bij de meisjes, maar Riley is nog niet dé ware tegen gekomen. Hij gaat minstens vier keer per week naar de sportschool, omdat hij een strak lichaam wel belangrijk vindt.
    Karakter: Iedereen vindt dat hij een egoïst en een stoerdoener is met een grote mond, maar hij heeft een klein hartje van goud.
    Wat: Zijn vader is een beroemd voetballer, hij doet zelf ook aan voetbal, maar is niet zo goed als zijn vader. En zijn moeder is actrice in een soap.
    Relatie: Single.

    [Zo, nog een jongen erbij!]

    [ bericht aangepast op 21 dec 2011 - 17:50 ]

    Morgen maak ik het begin topic! =)

    Okey leuk!!
    Heb er echt zin in :D


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Captivity schreef:
    (...)

    Ja het mag in principe nog wel, ik zal er niet moeilijk over doen.!

    Ok, tnx!

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 19:20 ]

    Captivity schreef:
    Morgen maak ik het begin topic! =)


    Kom maar op! Ik kan niet wachten!

    [Reactie verwijderd]

    [ bericht aangepast op 22 dec 2011 - 18:30 ]

    Volledige Naam:~ Annabelle Andromeda Dawney
    leeftijd: 17
    Karakter: ze is best bitchy omdat ze de meeste mensen niet goed genoeg vindt.. Volgens haar moeten mensen rijk zijn om met haar bevriend te zijn..
    Wat: Haar moeder was model bij Gucci en haar vader bezit een paar goed lopende attractie parken




    Uiterlijk: Annabelle heeft bruin haar en bruine ogen.


    where words fail. music speaks

    @Glimmer. euh... klopt het dat jouw personage precies dezelfde naam heeft als de mijne??? :S

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 3:26 ]

    Naam: Joseph 'Josh' Philip Biggerstaff
    Leeftijd: Net 16 geworden
    Foto:

    Bij gebrek aan een beter plaatje xD
    Karakter: Door de rijkdom waar hij in is opgegroeid is hij gewend aan bediening en begering. Hij vroeg veel en kreeg dat ook altijd. Toch is Josheph het buitenbeentje van de familie. Hij is wereldvreemd en kan niet goed met andere/vreemde omgaan. Toch kreeg hij altijd op school en thuis alle aandacht. Hij is erg verlegen, maar wil wel altijd zijn zin krijgen. Zo niet kan hij plotseling erg boos worden. Dan moet je echt oppassen. Van binnen is hij erg ongelukkig, dat komt vooral doordat hij thuis altijd in de schaduw staat van zijn oudere neef Rowan.
    Wat: Hij is dus het neefje van Rowan James Biggerstaff. Zijn vader is namelijk het jongere broertje van de vader van RJ. Die heeft hem als onderdirecteur aangenomen, waardoor hij en zijn gezin ook van de rijkdom konden genieten. Joseph moeder is lerares op een dure privéschool, waar hij ook heen ging samen met zijn zussen.
    Toen zijn vader hoorde van zijn broer dat Rowan in dit huis ging, vond hij dat een goede manier om Josh nieuwe vrienden te laten maken enz.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    zou k mee kunnen doen ? (:


    One day your life will flash before your eyes. Make sure its worth watching.