• Mijn beste vriendin weet gewoon dat ik die ene leuk vind, maar nu zegt ze dat zij hem ook leuk vind. Oké, dat vind ik best hoor, maar hij vroeg me of ik met hem naar de bios wou gaan maar daar kwam mijn ''vriendin'' al aan. Zegt ze: ''Nee ze kan niet maar ik wil wel straks na school'' en ze trekt hem bij me weg.. Kud wijf. Serieus ik haat haar.. Wat moet ik nu doen, want straks zie ik haar weer & hem natuurlijk ook!

    RainbowDash schreef:
    Je hebt een mond: Als je hem open doet, kun je die jongen zeggen dat je wel kan. Simpel zat.

    En kut is met een t.

    ... you're twelve.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    RainbowDash schreef:
    Je hebt een mond: Als je hem open doet, kun je die jongen zeggen dat je wel kan. Simpel zat.

    En kut is met een t.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Saph schreef:
    ... you're twelve.

    dus als je 12 bent kan je niet verliefd zijn ?? sorry, maar dat is bullshit

    OT: wat een shitvriendin zeg
    ik zou gwn naar hem toe gaan en zeggen dat je wel tijd hebt

    Saph schreef:
    ... you're twelve.


    So? Ik had mijn eerste date toen ik 11 was.
    -zijn moeder bracht ons naar de bios en haalde ons weer op-
    Assassin

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 13:20 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    RainbowDash schreef:
    Je hebt een mond: Als je hem open doet, kun je die jongen zeggen dat je wel kan. Simpel zat.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    SchoenVeter schreef:
    (...)
    dus als je 12 bent kan je niet verliefd zijn ?? sorry, maar dat is bullshit

    OT: wat een shitvriendin zeg
    ik zou gwn naar hem toe gaan en zeggen dat je wel tijd hebt


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Tackelen dat wijf. Sorry hoor maar zoiets flik je toch niet? Zeg bv.: "Let niet op die aap daar, ik zou graag met je gaan." Of zoiets in de trant.
    En dat twaalfjarigen niet naar de bioscoop kunnen gaan is echt onzin. Als ze meteen al beginnen te tongen dan is dat wel vreemd, maar zo niet is het onschuldig, hoor.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 13:32 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Trek je mond open, zeg er wat van en laat niet over je heen lopen. Ga gewoon naar die jongen toe en zeg dat je wél kunt (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    RainbowDash schreef:
    Je hebt een mond: Als je hem open doet, kun je die jongen zeggen dat je wel kan. Simpel zat.

    En kut is met een t.

    Dit, + je beste vriendin even zeggen wat je ervan vindt en dat ze echt een bitch is. Ze weet dat je hem leuk vindt!


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Met zulke vriendinnen heb je geen vijanden nodig :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ghehe, toen ik de titel las dacht ik dat het over die Kud filmpjes ging(:

    OT: Zeg gewoon dat je wel kan en geef je vriendin een high-five in the face.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik heb hem verstuurd:

    Hey.. Mijn vriendin zei gister dat ik niet kon met je naar de bios. Ik kan wel hoor! Het was een gemene streek van haar. Tja.. Ik hoop dat je nog wilt?

    xx JeWeetWel..

    ---
    ;D

    RainbowDash schreef:
    Je hebt een mond: Als je hem open doet, kun je die jongen zeggen dat je wel kan. Simpel zat.

    En kut is met een t.


    this^ + you're twelve...


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Fayan schreef:
    Trek je mond open, zeg er wat van en laat niet over je heen lopen. Ga gewoon naar die jongen toe en zeg dat je wél kunt (:


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.