• Mijn beste vriendin weet gewoon dat ik die ene leuk vind, maar nu zegt ze dat zij hem ook leuk vind. Oké, dat vind ik best hoor, maar hij vroeg me of ik met hem naar de bios wou gaan maar daar kwam mijn ''vriendin'' al aan. Zegt ze: ''Nee ze kan niet maar ik wil wel straks na school'' en ze trekt hem bij me weg.. Kud wijf. Serieus ik haat haar.. Wat moet ik nu doen, want straks zie ik haar weer & hem natuurlijk ook!

    Heeft niemand tips? Chips ik moet gaan...Doei../

    Ik zou naar hem toelopen en zeggen dat je wel gewoon naar de bioscoop met hem kan. Dit is echt een gemene kut streek van haar.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Je hebt een mond: Als je hem open doet, kun je die jongen zeggen dat je wel kan. Simpel zat.

    En kut is met een t.


    quidquid excusatio prandium pro

    ILOVEELENA schreef:
    Ik zou naar hem toelopen en zeggen dat je wel gewoon naar de bioscoop met hem kan. Dit is echt een gemene kut streek van haar.

    Dit.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    ILOVEELENA schreef:
    Ik zou naar hem toelopen en zeggen dat je wel gewoon naar de bioscoop met hem kan. Dit is echt een gemene kut streek van haar.

    RainbowDash schreef:
    Je hebt een mond: Als je hem open doet, kun je die jongen zeggen dat je wel kan. Simpel zat.

    En kut is met een t.


    Here & Now

    Lol ik was terug gelopen en had gezegd dat ik echt wel kan :'D


    -

    RainbowDash schreef:
    Je hebt een mond: Als je hem open doet, kun je die jongen zeggen dat je wel kan. Simpel zat.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Genius schreef:
    Lol ik was terug gelopen en had gezegd dat ik echt wel kan :'D


    Dat dus. :'D


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ik moest stiekem heel hard lachen met je titel. Nou de volgende keer dat ze je dat lapt, moet je maar iets terug zeggen. Je moet niet gewoon toekijken. Je moet gewoon je verdedigen. Had gezegd dat je wel kon of als je niet kon zei dat dat je misschien een andere dag wel kon. Je moet je gewoon niet laten doen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    Ik moest stiekem heel hard lachen met je titel. Nou de volgende keer dat ze je dat lapt, moet je maar iets terug zeggen. Je moet niet gewoon toekijken. Je moet gewoon je verdedigen. Had gezegd dat je wel kon of als je niet kon zei dat dat je misschien een andere dag wel kon. Je moet je gewoon niet laten doen.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ehm... je bent twaalf. Maar goed, dat wat RainbowDash zei, dus.


    I can't even think straight.

    RainbowDash schreef:
    Je hebt een mond: Als je hem open doet, kun je die jongen zeggen dat je wel kan. Simpel zat.

    En kut is met een t.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    ILOVEELENA schreef:
    Ik zou naar hem toelopen en zeggen dat je wel gewoon naar de bioscoop met hem kan. Dit is echt een gemene kut streek van haar.


    26 - 02 - '16

    RainbowDash schreef:
    Je hebt een mond: Als je hem open doet, kun je die jongen zeggen dat je wel kan. Simpel zat.

    En kut is met een t.


    En zeg tegen haar dat ze dat niet nog een keer moet doen


    Physics is awesome