• Mijn beste vriendin weet gewoon dat ik die ene leuk vind, maar nu zegt ze dat zij hem ook leuk vind. Oké, dat vind ik best hoor, maar hij vroeg me of ik met hem naar de bios wou gaan maar daar kwam mijn ''vriendin'' al aan. Zegt ze: ''Nee ze kan niet maar ik wil wel straks na school'' en ze trekt hem bij me weg.. Kud wijf. Serieus ik haat haar.. Wat moet ik nu doen, want straks zie ik haar weer & hem natuurlijk ook!

    Zeg gewoon alsnog tegen die jongen dat je wel kan.
    Of sms hem (krul)

    En aan je vriendin kun je vragen waarom ze zo kinderachtig dat doet?


    Inspiration can hit you any time

    RainbowDash schreef:
    Je hebt een mond: Als je hem open doet, kun je die jongen zeggen dat je wel kan. Simpel zat.

    En kut is met een t.


    (Be)lieve in (you)rself

    Wat een kud wijf! Ik heb mijn vriendschap met m'n bff verbroken door zo iets. Ik was helemaal gek op een jongen, dus ik vertelde het haar, omdat ik alleen haar vertrouwde. Ga ik op vakantie, kom ik terug, weet iedereen het. Een hele ruzie, en ik steeds tegen haar zeggen: Als jij op hem bent, fine, maar dan hoef je het niet door te vertellen van mij, je kan er toch gewoon over praten met mij? Maarja. Weken later wil ik het toch goed maken met haar. Heel verhaal, huilend weer goed gemaakt, vonden dat we allebei dom gedaan hadden. Heeft ze plots verkering! En ja. Met die jongen.


    Lots of love (:

    Dat mens moet opgroeien. Kut is met een "t", maar ik snap je punt.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    RainbowDash schreef:
    Je hebt een mond: Als je hem open doet, kun je die jongen zeggen dat je wel kan. Simpel zat.

    En kut is met een t.


    +Echte beste vrienden krijgen geen ruzie als ze beide dezelfde jongen leuk vinden. Dat bewijst al dat ze al helemaal geen goeie vriendin is. En als ze het weer eens flikt zou ik als ik jou was gewoon zeggen: "Bek dicht want ik beslis zelf wel of ik nou kan of niet."


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.