• Bereid je voor op een zeiktopic. Niet lezen als je het niet aankan. (:

    Ik heb like twee weken geleden een jongen leren kennen, heb zijn nummer gekregen en that's it. Gewoon aardig enzo. Toen op de terug weg vanuit daar, trok mijn vriendin mijn mobiel uit mijn handen en typte dat nummer van hem over. Ik had zoiets van: Oké? Ik had toen zijn msn en we hadden opzich best veel contact.
    Hij zei allemaal dat hij me leuk vond, maar ook haar leuk vond, terwijl zij een vriendje had. Begint zij erover dat ze hem leuk vindt en dat hij tegen haar heeft gezegd dat ík irritant was en dat hij haar leuk vindt. Hadden ze ineens afsproken met elkaar. Had zij het uitgemaakt met haar vriendje voor hém en nog geen week erna hadden ze met elkaar gezoend.
    Hij bleef maar tegen mij zeggen dat dat niks betekende, maar ik had hem ondertussen wel door. Ik deed nog steeds gewoon normaal en liet het gewoon een beetje gaan.
    Ik heb dus vrij normaal met haar gepraat, terwijl ik best boos erover was, en haar ook gezegd dat ze het beter niet met hem kan nemen, omdat hij gewoon precies hetzelfde tegen mij zei als wat hij tegen haar zei. Ik bedoel, ik gun haar geen gebroken hart straks. Heeft ze gezegd: Ja ik weet het allemaal nog niet zeker, want ik vind het allemaal super raar. Ik ga er goed overnadenken.
    Nou moet je doen vrouwke, maar nu zie ik dat ze het gewoon met hem heeft.

    Ik ben er echt boos over, door allebei. En ze vinden het gek dat ik er boos over ben. Zij heeft gewoon áltijd een vriendje, omdat ze een eersteklas slet -sorry voor mijn taalgebruik, (nerd)- is en hij zat allemaal nog tegen mij te zeiken dat hij me geen valse hoop wilde geven, want hij wilde nog niemand anders, omdat het net uit was met zijn vriendin.

    Gossssh waarom? Why? D:

    - thanks for reading.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Omg, ik zou als vriendin sowieso niet zomaar het nummer van een jongen die jij leuk vind overnemen! En ik denk dat het beter is als je hem laat gaan...


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    C18 schreef:
    Wat een fucking teringstreek. Slut.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik zou ook echt heel boos zijn geworden op zo'n type.
    Maar als je het van de positieve kant bekijkt, je weet nu ook wat voor vaag type die jongen is en stel je voor dat jij er mee zou hebben. Lekker betrouwbaar.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the



    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    *deep sigh*
    Ergens komt dit me erg bekend voor. Dat je een relatie hebt, en dan komt er een jongen die opeens erg leuk is (oké, ik kende hem daarvoor al een jaar, maar toch werd hij binnen twee weken opeens wel erg lief :\).. En dan is het ook het beste om het uit te maken met die vriend, omdat het gewoon een naaistreek is bij hem te blijven en ondertussen iemand anders leuk te vinden.
    En daarbij, tenzij je je vriendin hebt verteld dat je die jongen leuk vond, doet ze tegenover jou in principe niks verkeerd. Sure, het is vreemd om iemands telefoon uit haar handen te rukken voor een nummer, en al helemaal als je zelf een vriend hebt.
    Die vriendin van je is gewoon een beetje jongensgek denk ik, en zoals ik al een paar keer heb gelezen: boys like her 'cause she's easy.
    Zo'n vriendin heb ik ook, en ik heb het maar gewoon geaccepteerd dat elke jongen die ze kent haar ergens wel gewoon leuk vind. Ook de jongen die ik nu leuk vind (maar niet mijn vriend is) vond haar een tijdje leuk.
    Anyway: de jongen is een lamlul. Daar kan je niet omheen. Je kan niet twee meisjes voorliegen dat je ze leuk vind, tenzij hij jullie allebei leuk vindt. En als dat zo is, zou ik als ik jou was voor mezelf kiezen en wachten op iemand die echt alleen maar voor jou gaat.
    Lekker hypocriet van me dat ik dat zeg in mijn situatie, omdat beide jongens dan nu snel weg zouden moeten rennen voor me, maar ach. Dit gaat nu om jou (:

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 17:07 ]


    -

    Thanks ya'll


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wat een sukkel. Hij is het niet waard, je komt wel een leuker jongen tegen, die alleen maar van jou houdt.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Ze is gwn een h**r (x en hij een player, so let it go.
    je vind wel betere. Hij zou je toch alleen maar gebruiken.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 17:29 ]