• Ik ben op zoek naar stories om te lezen, omdat ik nog niet genoeg abo's heb. Verder zoek ik naar originele onderwerpen en veel -en lange- hoofdstukken.

    Wel:
    #One Direction.
    #Onbekende personen.
    #Harry Potter lees ik ook soms.

    Niet:
    #Tokio Hotel.
    #Cinema Bizarre.
    #Justin Bieber.

    Zouden jullie gelijk even een kijkje willen nemen bij mijn eigen story?

    Terrene.|| Harry Styles.


    Ver na het jaar 2000 word Europa over genomen door de Decuman, een gemeenschap die jaren lang plannen heeft gemaakt, en zo ook een heel leger heeft. Heel Europa word verdeeld in County's -ook wel Soils genoemd- iedere County met zijn eigen nummer. Elk jaar worden er Spelen gehouden waar achtentwintig jongeren zullen vechten tot de dood, puur voor vermaak en om te laten zien hoeveel macht ze hebben. Dit jaar is de zeventien-jarige Harry Styles uit County One aan de beurt. Dit jaar word het jaar dat staat voor rebellie. Zal de Decuman uiteindelijk uitgeschakeld worden zodat de jongeren kunnen blijven leven of zal Harry moeten tussen liefde en leven?
    Based on The Hunger Games.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 17:28 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old



    The difference between me & you? I can make him smile with my clothes on

    I wanna be with you.
    I wanna feel your love.
    I wanna lay beside you.
    I can not hide this.
    Even tough I try.




    1D
    bestaat niet meer.


    Pretty is just a pretty word.

    Midnight city | Fred weasley.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."







    "Elk grammetje vet kan ik zien. Maar vanaf nu, zal er geen vet meer zijn."


    Anorexic


    Het is een waargebeurd drama verhaal. Ik weet niet of je daar van houdt?(cat)


    your eyes are like stars in the night.




    I've been looking in the mirror for so long.
    That I've come to believe my soul's on the other side.
    The little pieces falling, shatter.
    Shards of me,
    Too sharp to put back together.
    Too small to matter,
    But big enough to cut me into so many little pieces.
    If I try to touch her,
    And I bleed,
    I bleed,
    And I breathe,
    I breathe no more.


    Percy Farrow is gewoon zoals elke anderen jongen.
    Hij heeft genoeg vrienden en het gaat prima op school.
    Niks mis mee toch?




    Dit is een non fanfic, verhaal. Percy Jason Farrow is een Rpg karakter van mij, die ik speel. Ik had zijn geschiedenis in een kleine samenvattig geschreven, maar eigenlijk wilde ik zijn geschiedenis uitbreidden omdat het een van mijn beste personages is en een van de personages waar een heel stuk van mijzelf in zit. De jongen (Logan Lerman) op de cover, is Percy (Ik weet het mijn naam verzinsel is niet echt uniek...).


    Link


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!

    Het is niet echt een story, maar misschien vind je hem wel leuk (:


    Not all those who wander are lost.

    Up all night. - Ziam


    I like boys who drive cars too slow.

    Misschien is deze iets voor jou? :

    http://www.quizlet.nl/stories/66875/another-fight-against-evil--ft-the-weasley-twins/

    Alvast veel leesplezier ;)


    You only have one life, live it.

    Niemand op de wereld heeft zich nooit als kind afgevraagd waar spookverhalen vandaan komen, waar vampieren en weerwolven ooit zijn begonnen. Iedereen had zijn eigen versie, zijn idee hoe die verhalen ontstaan zijn.
    Alleen wij kennen het echte antwoord.
    Op het oog zijn we normaal, en dat zijn we dan ook; alleen niet in de ogen van de Anderen. We zijn allemaal mensen; alleen zijn wij allemaal anders. Iedereen kent wel zo iemand; dat meisje dat nergens bij lijkt te horen, die jongen die altijd maar liedjes zingt en op zijn kamer gitaar speelt. We zijn er, maar moeten onszelf verbergen. We zijn allemaal mensen, maar alleen de Ouden weten waar we vandaan komen, waar onze talenten begonnen. Hoe onze gaven zich ontwikkelden… hoe we werden wie we waren. Nog steeds zijn.
    Ieder van ons ontwikkeld zijn talent al jong, je word ermee geboren, en het groeit met je mee.
    Je leven lang.

    http://www.quizlet.nl/stories/67465/grafiet/


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.


    Vijf jongens en vijf meisjes strijden in een bloedstollend spel om veel geld. De groep wordt opgesplitst in tweetallen, waarmee je de rest van het spel mee verder moet, tenzij je afvalt. Uiteindelijk blijven drie deelnemers over, waarvan een de winnaar is en die uiteraard al het geld krijgt.

    Made by:
    TrueIssues, Juliaxx
    xHanneBieber, Clitch.
    December 2011.
    One Direction bestaat niet.
    Based on:
    Wie is de Mol? en de Pelgrimscode.


    -Link.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 18:58 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Tweelingzielen.






    Joyce leeft in een magische wereld. alles daar is anders dan je gewend ben op aarde. misschien zou je het kunnen vergelijken met de middeleeuwen, maar dan met een vleugje meer fantasie. maar deze magische wereld, genaamd Ingonia, staat op het punt nog meer te veranderen. er is een machtige man die de heerschappij van deze wereld wilt overnemen maar als hij de overvloedige macht in handen krijgt zal het zijn of deze wereld vergaat. al het schoonheid geluk en liefde die Joyce als haar droomwereld aan zag heeft deze man weten af te pakken. mens en dier zullen samen moeten werken en dat is net wat Joyce en Aizon gaan doen om hun geliefde land te beschermen. vast besloten de strijd met haar dromen aan te gaan gaat Joyce op pad om haar leven weer recht te zetten. maar wat is de prijs die ze moet betalen voor haar land en dromen?


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    [url=(http://www.quizlet.nl/stories/70043/the-light-that-wasnt-allowed-to-shine/)]The light that wasn't allowed to shine[/url]



    Een verhaal over een meisje dat probeert zichzelf te vinden met veel fantasie er in.

    A Daydream Away




    Everything in his life went wrong
    Untill het met her

    'Right now could last forever,
    Just as long as I'm with you.'



    De perfecte vakantie veranderd in een hel als zij iets ontdekt over zijn overleden zusje.




    ©Femkexx


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.


    Een meisje worstelt met haar verleden. Ze komt in een instelling terecht en probeert met behulp van therapie en haar beste vriend Jake haar verleden te vergeten. Zal het haar lukken? En wat als het verleden terugkomt?



    "You promised you would take care of me," fluisterde ik.
    "I'm sorry." Ik keek nog één keer in je ogen, ze waren doods en koud, de twinkeltjes hadden plaats gemaakt voor een blik van medelijden. Je draaide je om en liep weg. Weg van mij. Ik zakte tegen de muur omlaag en begroef mijn gezicht in mijn handen. Toen kwamen de tranen.


    http://www.quizlet.nl/stories/70632/i-wish-i-could-erase-the-past--one-direction/

    Het is m'n eerste verhaal, laat me weten wat je ervan vind ;)


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”



    De vijf jongens van One Direction willen een album opnemen met vijf meisjes met mooie stemmen die goed klinken bij hun stem.
    Hiervoor zetten ze een wereldwijde wedstrijd op. De meiden worden niet alleen getest op zangkwaliteit, maar ook op professionaliteit, preforming en op sociaal gebied. Kunnen de meiden omgaan met kritiek, roddels en de media?

    Cher wil dolgraag meedoen en geeft haar en haar vriendin Sabrina op voor de competitie. Gelukkig wonen ze in Londen, het centrum waar alles zal plaatsvinden.
    Maar op het moment dat Zayn en Cher elkaar ontmoeten, vallen ze als een blok voor elkaar.


    Pov: Cher Harrison
    Ft. One Direction
    Written by: Enthusiasm


    Everything Is Impossible