• Ik ben op zoek naar stories om te lezen, omdat ik nog niet genoeg abo's heb. Verder zoek ik naar originele onderwerpen en veel -en lange- hoofdstukken.

    Wel:
    #One Direction.
    #Onbekende personen.
    #Harry Potter lees ik ook soms.

    Niet:
    #Tokio Hotel.
    #Cinema Bizarre.
    #Justin Bieber.

    Zouden jullie gelijk even een kijkje willen nemen bij mijn eigen story?

    Terrene.|| Harry Styles.


    Ver na het jaar 2000 word Europa over genomen door de Decuman, een gemeenschap die jaren lang plannen heeft gemaakt, en zo ook een heel leger heeft. Heel Europa word verdeeld in County's -ook wel Soils genoemd- iedere County met zijn eigen nummer. Elk jaar worden er Spelen gehouden waar achtentwintig jongeren zullen vechten tot de dood, puur voor vermaak en om te laten zien hoeveel macht ze hebben. Dit jaar is de zeventien-jarige Harry Styles uit County One aan de beurt. Dit jaar word het jaar dat staat voor rebellie. Zal de Decuman uiteindelijk uitgeschakeld worden zodat de jongeren kunnen blijven leven of zal Harry moeten tussen liefde en leven?
    Based on The Hunger Games.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 17:28 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Onbekende personen, oh lala:


    Eén schrijfster
    Twee liefdes
    En een enorme slok drama


    Ame is een zeer succesvolle schrijfster. Ze woont samen met haar vriend Mitchell op het platteland en vertrekt in de weekenden naar de stad om zich te vermaken met haar vriendinnen. Ondanks dit geweldige leven, verdient Ame toch niet genoeg aan alleen het schrijven. Het is dan ook een enorme kans als ze plots een bericht krijgt van een filmproducent. Hij wil haar boek verfilmen! Een leven vol geluk ligt op haar pad, maar dat verandert plots als ze erachter komt met wie ze te maken heeft. De filmproducent is niemand minder dan haar ex Nolan en hij zal haar alleen maar beroemd maken onder een zeer grote voorwaarde. Hij wil dat hij haar terugneemt, net nu zij en haar vriend Mitchell trouwplannen aan het maken zijn. Zal Ame zich laten verleiden door de roem en rijkdom, of gooit ze haar kansen op bekendheid weg en houdt ze zich vast aan de liefde van haar leven?


    En de link vind je hier:
    Zwarte inkt en witte wijn


    En dit is ook onbekende personen, alleen nog niet begonnen, maar er gaan denk ik wel lange hoofdstukken komen hoor, dus je kan vast een abo nemen:


    With lots of love. The story of two beloved.



    De story:
    Lots of Love


    De verhaallijn:
    Twee geliefden ontmoetten elkaar op een zomerse vakantie in Parijs. Als het afscheid valt, houden ze contact door middel van handgeschreven brieven. Maar één van de brieven zal hun liefde aardig op de proef stellen. Zullen ze dit overleven, of is 'Lots of Love' het laatste wat er geschreven zal zijn?


    “Love is a contradiction.”

    Ik heb Larry bromance:

    Sightless * Stylinson
    Fantasy
    10 hoofdstukken

    Protect * Stylinson
    Special Christmas story
    2 hoofdstukken

    Remain * Stylinson (Afgelopen)
    Romantiek?
    7 hoofdstukken

    One Direction komt in geen van alle verhalen voor; je zou ze dus ook onder onbekende personen kunnen rekenen.


    OTP: won't stop 'till we surrender...


    Gabrielle en Vanessa zijn al sinds hun eerste jaar op Hogwarts beste vriendinnen. Ze delen alles, van geheimen tot vriendjes, en lijken onafscheidelijk. Tot Vanessa zich in het geheim inlaat met Lord Voldemort, en Gabriella achter Vanessa's rug om bij de Orde van de Feniks aansluit. Zo worden onze twee vriendinnen ruw uit elkaar gescheurd, en worden ze gezworen vijanden. Zal een verzoening ooit nog mogelijk zijn?


    Amber en Zoë productions



    de story:
    BATTLE OF TWO WORLDS - HOGWARTS

    My Secret Love For You.

    Author and co-author: kusBarbie & RELOAD
    Contains One Direction.
    Written in Dutch, spoken in Dutch.


    Wishing and hope that makes you dreams come true ;)

    Exploding Bombs (harry potter)

    Burn after Reading



    Spencer Jay Foster is een normaal meisje. Een normaal meisje die gewoon naar een normale school gaat en normale vrienden heeft. Een normaal meisje die de hoogste cijfers van de klas krijgt en ongelofelijke, grote, jampot glazen draagt. Een normaal meisje wiens ouders bij de geboorte zijn overleden en nu woont met haar (niet zo) normale adoptie ouders. Okay, misschien is Spencer niet zo normaal, ze woont tenslotte met twee feeën, die heel haar leven lang voor haar gezorgd hebben. Spencer is volkomen gelukkig, tot dat hij in haar klas komt. Hij is knap. Hij is aardig. Hij is mysterieus. En hij is een fee.

    Love is just a word until someone comes along and gives it meaning.


    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 19:53 ]


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    [url=(http://www.quizlet.nl/stories/69557/look-at-me/)]Look at me[/url]

    Onbekende personen, hope you enjoy


    Don`t mess whit me or you got shit baby!!

    http://www.quizlet.nl/stories/70667/and-we-danced-on-broken-glass/

    Onbekende personen en erg veel drama (; enjoy!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien


    The game he plays with you doesn't have any rules. The only way to survive is to lie, hide and mind every single word you say. Because before you know it, your last hour is over.

    Written by Pericles and Feellikeme.

    Veel en lange hoofdstukken met One Direction


    Take risks and conquer your fears.


    (Cover made by: Whirlybird)

    Verward streek ik met mijn handen over het voor mij onbekende gras. Ik probeerde me te herinneren hoe ik hier was gekomen, maar het was een zwart gat. Ik wist alleen nog dat ik een broer, een zus en een prachtige vriend had. Ik streek langs mijn hemelsblauwe jurkje en genoot van de zon. Ik had vast weer eens een avond teveel gedronken. Maar plots schoot er een schok door me heen, hij was op dit moment in het ziekenhuis. Vluchtig stond ik op en graaide naar mijn mobiel, ik moest eerst weten waar ik was voordat ik de weg terug kon vonden. Al snel zag ik dat ik maar een paar kilometer verwijderd was van het ziekenhuis. Ik stond zo snel op als ik kon en rende zoals ik nog nooit gedaan had.

    'Wat zou jij doen als je dood zou zijn?'

    Dit is de link.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.



    Ze mag dan wel een prinses zijn, haar leven gaat niet over rozen. Ellianys, prinses van het koninkrijk Ambula, zit al twee jaar opgesloten in de toren van het Koninklijk paleis. Haar dagen zijn eentonig en haar activiteiten variëren van uit het raam staren tot haar hofdame pesten. Maar wat als dat saaie, maar rustige leventje ineens verstoord wordt door het nieuws dat ze uitgehuwelijkt is?




    Ik hoop dat je het wat vindt :)


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?







    "Elk grammetje vet kan ik zien. Maar vanaf nu, zal er geen vet meer zijn."


    Anorexic

    Het is een waargebeurd verhaal, zonder dat er ook maar iets is overdreven. Hopelijk spreekt het je aan.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 23:40 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Fireflies - Remus/Sirius
    Ben te lui om hier nog een heel introductiestukje bij de doen, druk maar op de link en probeer het zelf (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik zal vanmiddag de linkjes van mijn verhalen hier zetten. (: ik heb drie One Direction-verhalen. En ik lees jouw verhaal, het is echt goed. (:

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 7:54 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."




    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather than a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather than a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he set out to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    *Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

    Reserve linkje: Klik


    quidquid excusatio prandium pro