• Ik fietste daarstraks naar huis en daar zag ik d'r. Mijn vriendin van vroegernwaar ik me regelmatig zorgen om maakte. Ze stond achter me bij het stoplicht, ik keek kort achterom om te zien wie er zo veel lawaai achter me maakte. Was zij het, ik moest twee keer kijken maar ik herkende haar, en ze herkende mij ook. We glimlachte vriendelijk naar elkaar, na dat anderhalve jaar waarin we géén contact hadden was ze me niet vergeten. Ze leek zelfs blij me weer te zien.
          Ookal zeiden we niets omdat 't lullig was voor het meisje wat tegen haar stond te praten als een bezenten, ik wist gewoon dat het een lieve 'hallo' moest voorstellen. Het doet me goed te zien dat het beter met haar gaat, hoewel ze nog wat verder vermagerd is, ziet ze er vrolijker en gezonder uit. Toen ik wegfietste heb ik een beetje zitten 'wenen' van blijdschap. Het voelt alsof ik toch heb bijgedragen aan de verwerking van alle ellende die ze zo jong al moest meemaken. Ik wil echt iedereen héél erg bedanken al één ding anders was geweest was deze volledige timing verpest, dus iedereen bedankt, hoe stom het ook klinkt. Het is voor mij nu eenmaal helder.

    Ondanks dat mijn dag verschrikkelijk beogn is nu alles helemaal goed, en heb ik weer goede hoop voor mijn eigen 'verwerking' van dingen. Het is toch een soort bevestigen dat zelfs het onmogelijke mogelijk is. Plus, mijn kraqlen zijn binnen, maar ze zijn besteld op naam van mama, maar die is pas half 7 thuis dus moet ik even wachten voordat het pakker open mag.. Maar dat boeit me even werkelijkwaar niets. Ik ben gewoon echt heel blij.
    Wie deelt mijn vrolijkheid vandaag?

    (Ze had overigens geen Anorexia ofzo, maar vond zichzelf wel 'dik' en shit, wat niet zo was door haar verschrikkelijke zelfbeeld en ontevredenheid.)

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 17:15 ]


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Oh zo, van z'n duizelingetje waardoor die dat 'gat' in z'n hoofd kreeg? :"D


    Ja zo iets XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Owja! je was blij omdat je het had uitgemaakt met je vriendje toch? (cat)

    Ja, totally. (wbw)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Da's leuk voor je (:
    Volgens mij heb ik mijn examen wiskunde zo goed als foutloos gemaakt vanochtend en morgen zie ik mijn vriend na 2 weken terug :')

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 17:42 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Zelfs de vriend van m'n moeder krijgt me nu niet chagerijnig 8D


    Let it come and let it be

    Gosh, ik ben echt blij voor je dat je haar dan eindelijk gezien hebt in zo'n enorm lange tijd. :Y)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nice :].
    En nee, ben niet blij. Allerminst vrolijk om meer dan een reden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Oehh, nice(:

    Maar neuh, niet bepaald vrolijk.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 18:46 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    C18 schreef:
    Nice :].
    En nee, ben niet blij. Allerminst vrolijk om meer dan een reden.

    Awh, sterkte dear, om welke reden het ook is <3


    Let it come and let it be