• Ik fietste daarstraks naar huis en daar zag ik d'r. Mijn vriendin van vroegernwaar ik me regelmatig zorgen om maakte. Ze stond achter me bij het stoplicht, ik keek kort achterom om te zien wie er zo veel lawaai achter me maakte. Was zij het, ik moest twee keer kijken maar ik herkende haar, en ze herkende mij ook. We glimlachte vriendelijk naar elkaar, na dat anderhalve jaar waarin we géén contact hadden was ze me niet vergeten. Ze leek zelfs blij me weer te zien.
          Ookal zeiden we niets omdat 't lullig was voor het meisje wat tegen haar stond te praten als een bezenten, ik wist gewoon dat het een lieve 'hallo' moest voorstellen. Het doet me goed te zien dat het beter met haar gaat, hoewel ze nog wat verder vermagerd is, ziet ze er vrolijker en gezonder uit. Toen ik wegfietste heb ik een beetje zitten 'wenen' van blijdschap. Het voelt alsof ik toch heb bijgedragen aan de verwerking van alle ellende die ze zo jong al moest meemaken. Ik wil echt iedereen héél erg bedanken al één ding anders was geweest was deze volledige timing verpest, dus iedereen bedankt, hoe stom het ook klinkt. Het is voor mij nu eenmaal helder.

    Ondanks dat mijn dag verschrikkelijk beogn is nu alles helemaal goed, en heb ik weer goede hoop voor mijn eigen 'verwerking' van dingen. Het is toch een soort bevestigen dat zelfs het onmogelijke mogelijk is. Plus, mijn kraqlen zijn binnen, maar ze zijn besteld op naam van mama, maar die is pas half 7 thuis dus moet ik even wachten voordat het pakker open mag.. Maar dat boeit me even werkelijkwaar niets. Ik ben gewoon echt heel blij.
    Wie deelt mijn vrolijkheid vandaag?

    (Ze had overigens geen Anorexia ofzo, maar vond zichzelf wel 'dik' en shit, wat niet zo was door haar verschrikkelijke zelfbeeld en ontevredenheid.)

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 17:15 ]


    Let it come and let it be

    Da's altijd goed om te weten toch!*O*
    En wat gadde gij eigenlijk doen met die kralen? Cadeautje maken voor ColiJUWELENMAKEN.

    Ach, halfheel Quizlet weet waarom ik blij ben. (wbw)
    *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik heb ook een baggerlijke dag gehad, veel ruzie, het afstand moeten nemen van een vriend, een lastig dilemma met m'n exvriendje.. Maar het gaat nu wel iets beter. Hier en daar zijn wat dingen opgelost en ik voel me al wel iets beter. Om zoiets kan ik al blij zijn (:


    26 - 02 - '16

    HATEBREEDER schreef:
    Da's altijd goed om te weten toch!*O*
    En wat gadde gij eigenlijk doen met die kralen? Cadeautje maken voor ColiJUWELENMAKEN.

    Ach, halfheel Quizlet weet waarom ik blij ben. (wbw)
    *O*

    Jup, nu kan ik weer gaan slapen zonder me schuldig te voelen *O*
    Nou, dit soort troep creeëren, en bij de volgende meeting neem ik voor jou wel een Kandi-Kralen cadeautje mee *O*

    Alleen het mannelijk Quizletvolk is nu minderblij (joehoe)


    Let it come and let it be

    Ik heb een 9 voor economie. 6,3 voor een wagentje dat we moeten bouwen die een wiel verloren had maar nog steeds 4,3 meter veder kwam en ik heb daar lijk kerst Gala C:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Countenance schreef:
    (...)
    Jup, nu kan ik weer gaan slapen zonder me schuldig te voelen *O*
    Nou, dit soort troep creeëren, en bij de volgende meeting neem ik voor jou wel een Kandi-Kralen cadeautje mee *O*

    Alleen het mannelijk Quizletvolk is nu minderblij (joehoe)


    Mijn brein begrijpt niet.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 17:26 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    HATEBREEDER schreef:
    (...)

    Mijn brein begrijpt niet.

    Wat begrijpt jouw brein(tje) niet? (bloos)


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Wat begrijpt jouw brein(tje) niet? (bloos)

    Waarom het mannelijke Quizletgedeelte minder blij is. (wbw)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ahww ;D
    en oh god die kralen ;D Bij me papa heb ik er nog een hondje liggen gemaakt van die kralen ;D Hmm.. misschien weet ik al iets wat me pa voor me kan geven met kerst..

    & ik ben blij omdat er nu een gat in de deur zit ;D
    -Ja, van gister avond XD-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    HATEBREEDER schreef:
    (...)
    Waarom het mannelijke Quizletgedeelte minder blij is. (wbw)

    Omdat Collie'tje niet langer Single is (joehoe)


    Let it come and let it be

    Goedzo
    Ik heb vandaag twee uur lang helemaal niks gedaan op school.
    En ik snap Wiskunde, voor het eerst in mijn leven
    En ik had een 7,8 voor mijn kamerplant die we naa moesten tekenen voor BV en dat terwijl ik echt niet tekenen kan


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Midna schreef:
    Ahww ;D
    en oh god die kralen ;D Bij me papa heb ik er nog een hondje liggen gemaakt van die kralen ;D Hmm.. misschien weet ik al iets wat me pa voor me kan geven met kerst..

    & ik ben blij omdat er nu een gat in de deur zit ;D
    -Ja, van gister avond XD-

    Hoe krijg je dat voor elkaar D:


    Let it come and let it be

    Ik ben eigenlijk helemaal niet vrolijk vandaag ._. Misschien een beetje omdat ik morgen naar m'n vriend ga.


    -

    Countenance schreef:
    (...)
    Hoe krijg je dat voor elkaar D:

    ik niet Wes XD die pleurde ja, dus hij knalde tegen de deur, en de deur kwam tegen de punt van een lage kast. Bam ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    HATEBREEDER schreef:
    Da's altijd goed om te weten toch!*O*
    En wat gadde gij eigenlijk doen met die kralen? Cadeautje maken voor ColiJUWELENMAKEN.

    Ach, halfheel Quizlet weet waarom ik blij ben. (wbw)
    *O*


    Owja! je was blij omdat je het had uitgemaakt met je vriendje toch? (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Midna schreef:
    (...)
    ik niet Wes XD die pleurde ja, dus hij knalde tegen de deur, en de deur kwam tegen de punt van een lage kast. Bam ;d

    Oh zo, van z'n duizelingetje waardoor die dat 'gat' in z'n hoofd kreeg? :"D


    Let it come and let it be