• Haha ik kijk de film Love Actually en zag ineens een man, zijn stem en gezicht deed me zo denken aan Alan Rickman, dus ik zocht het op, en het is inderdaad onze Severus! :'D

    Look!
    Some random dude from Love Actually: (Alan rickman dus)


    Snape:



    Echt zo anders.. AANSCHOUW HET VERSCHIL.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 21:03 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Hij speelt ook in "Perfume: the story of a murderer"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Haha m'n stiefpa komt de kamer binnen en zegt: Hey Chris raad eens wie ik op TV zag in deze film! ik zo; Snape! x'] en natuurlijk was dat goed, en m'n ma zo; wie is snape? dus wij zo; AHMAI KEN JE SNEEP NIET!? D:

    maar oke, andere rollen zijn raar bij hem..


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    I LOVE SNAPE!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Tempesta schreef:
    (...)
    Inderdaad! :'D Maar het beste vind ik hem als mr. Darcy een reeks over Pride & Prejudice (:

    Was dat Alan Rickman? O.O

    Maar ik zit nu ook te kijken en had ook ineens zoiets van 'SNAPE!'


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ColouredWind schreef:
    (...)
    Was dat Alan Rickman? O.O

    Maar ik zit nu ook te kijken en had ook ineens zoiets van 'SNAPE!'

    Nu ga ik twijfelen of hij in de film of in de reeks speelde, maar hij heeft alleszins mr. Darcy gespeeld. Hij speelt trouwens nog een keer Darcy in Bridget Jones. :Y)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    *kuchkuch* Hij nooit in the pride and predjudice gespeeld.
    > Wikipediapagina


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Emma Thompson speelt trouwens Trelawny ;p
    Zij hebben in veel films samen gespeeld. Love actually is heerlijk <3


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lilium schreef:
    Emma Thompson speelt trouwens Trelawny ;p
    Zij hebben in veel films samen gespeeld. Love actually is heerlijk <3


    Jaaa, inderdaad!
    En dan krijg je echt in zo'n heel droog interview dit te horen:

    "We haven't done it"


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wow, komt er eentje ergens achter.

    Je herkent snape toch wel, hij heeft in best wel veel films gespeeld.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Hij speelt ook in Robin Hood. : )


    <3

    xxShyxx schreef:
    Wow, komt er eentje ergens achter.

    Je herkent snape toch wel, hij heeft in best wel veel films gespeeld.

    What the fuck doe niet zo arrogant man, ik heb deze film voor de eerste keer gezien en zag gelijk al dat het sneep was dus wat zit je nou dom te doen..


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Frigga schreef:
    Moet je eens 'Sweeney todd the demon barber of fleet street' kijken. De halve crew is van HP.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik wist dat 't hier over zou gaan (cat) I LOVE 'M! Hij kan élke rol aan.


    "I shut my eyes in order to see.'

    MissSharp schreef:
    Ik dacht, nu gaat het komen, maar nee.
    Dat wist ik al!


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Larten schreef:
    (...)
    What the fuck doe niet zo arrogant man, ik heb deze film voor de eerste keer gezien en zag gelijk al dat het sneep was dus wat zit je nou dom te doen..



    O, ze had het niet in het speciaal over jou hoor, als je dat dacht.
    (ja dit is een gedeelt account) Sorry als me vriendin echt arrogant overkomt. Ze is ook zo tegen mij tekeer gegaan toen ik het niet nog niet gezien had voor haar.:$

    hierbij: sorry voor me vriendin

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 10:37 ]


    We've lived in the shadows for far too long.