• Haha ik kijk de film Love Actually en zag ineens een man, zijn stem en gezicht deed me zo denken aan Alan Rickman, dus ik zocht het op, en het is inderdaad onze Severus! :'D

Look!
    Some random dude from Love Actually: (Alan rickman dus)

Snape:

Echt zo anders.. AANSCHOUW HET VERSCHIL.

[ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 21:03 ]

“It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

Severus kan élke rol aan! (krul)

Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

Ik vind hem eigenlijk niet leuk in andere rollen. Dat vind ik zo raar om te zien!

"Nitwit! Blubber! Oddment! Tweak!"

Ik dacht, nu gaat het komen, maar nee.
    Dat wist ik al!

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

HOTNESS!

PA ZET LOVE ACTUALLY OP!

Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

Laraah schreef:
    Ik vind hem eigenlijk niet leuk in andere rollen. Dat vind ik zo raar om te zien!

Ja ik ook niet! Ik vind hem gewoon alleen maar leuk als Severus, net als de rest van de HP crew! En in Love Actually praat die gast ook net zoals Snape, zo droog en.. droog. awesome.

@MissSharp, nee helaas heb ik hem niet in het echt gezien! (cat)

“It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

Nu je het zegt, ik vind hem maar niks zo :'D

-

Tempesta schreef:

"I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

Moet je eens 'Sweeney todd the demon barber of fleet street' kijken. De halve crew is van HP.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Oh mijn god. O.O
    Dat is zo'n verschil. :l

Let the Night embrace you

Hahahaa, ik zou hem aan die foto dus écht niet herkend hebben.

A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

MissSharp schreef:
    Ik dacht, nu gaat het komen, maar nee.
    Dat wist ik al!

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Jup, daarin speelt hij ook. En ook in een verfilming van Sense & Sensibility, als Colonel Brandon. Het is altijd heel erg vreemd om hem iets anders dan Snape te zien spelen, al helemaal als hij dan blond is, haha. :'D

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Square schreef:
    Jup, daarin speelt hij ook. En ook in een verfilming van Sense & Sensibility, als Colonel Brandon. Het is altijd heel erg vreemd om hem iets anders dan Snape te zien spelen, al helemaal als hij dan blond is, haha. :'D

Die heb ik ook gezien. :9~
    Hij speelt ook in de Story of Lunch met Emma Thompson.

[ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 21:12 ]

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Square schreef:

Inderdaad! :'D Maar het beste vind ik hem als mr. Darcy een reeks over Pride & Prejudice (:

Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

Tempesta schreef:

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.