Wij hadden dit jaar geen ruimte. dus heb ik zelf een klein boompje op mn kamer gezet, en mijn favoriete kerst-ornamentjes opgezocht. Van die doorzichtige vogeltjes die je op de takken kunt klemmen, belletjes, en was ballen. en een grote blauwe ster, en kleine lichtjes en een rode slinger
Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.
Gewoon glanzende/matte gouden en bronzen ballen met lampjes en een piek.
Dat moderne met felle kleuren vind ik zo lelijk en niet echt bij een kerstboom passen, je weet wel met 'het feest van het licht' en alles.
Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall
Welke echo bedoel je die bovenaan staat?
Ik denk dat de onze weer traditioneel wordt; gouden, zilveren of rode bollen met lichtjes er in. En waarschijnlijk een stenen engeltje bovenin in beige en gouden kleuren. Maar ik ben niet thuis dus weet niet of hij er al staat
[ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 16:52 ]
Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right
Negligible schreef:
Welke echo bedoel je die bovenaan staat?
Ik denk dat de onze weer traditioneel wordt; gouden, zilveren of rode bollen met lichtjes er in. Maar ik ben niet thuis dus weet niet of hij er al staat