• Hou jij van spionnen? Wil jij eens het spannende leven beleven?
    Nou, hier kan je schieten, sluipen, spioneren, trainen en al de andere dingen doen die spionnen doen.
    Doe mee!
    Maak je eigen personages en laat je helemaal gaan.

Naam Personage
    Hierin kunnen jullie met je personage doen wat jullie willen!

Hierbuiten kunnen jullie vragen stellen.

personages:
    3 jaar
    -Zoey Thompson (BeyondOurOwn)
    -Alexia Thompson (BeyondOurOwn)
    11 jaar:
    - Sarah Sanz (proprius)
    14 jaar:
    -Saleah Tovah (AgentDavid)
    15 jaar:
    -Dana Nieon (Buddy)
    16 jaar:
    -Alex Thompson (BeyondOurOwn)
    -Katherine Bright (LiveToday)
    -Raven Black (Petal)
    Jitse bright (BeyondOurOwn)
    21 jaar:
    -Sarina Calle (HurtedHeart)
    24 jaar:
    -Yelena Zaitseva(C18)

De schoolvakken:
    Vaste vakken (buiten de gewone schoolvakken als wiskunde etc.

- zelfverdediging
    - scherpschieten
    - wapens en uitrustingen (hoe wapens en uitrustingen in orde houden)
    - dril
    - overlevingstechnieken

Extra vakken naar keuze (twee vakken kiezen)
    - techniek (voor wie niet alleen technische snufjes wil gebruiken, maar ook wil maken)
    - scherpschieten (extra)
    - gevechtsport

vrije tijd:(minstens 1 verplicht, meer mag, maar dan heb je niet veel weekend meer)
    -paardrijden
    -schermen
    -muurklimmen
    -duiken

Om 6u 30 moeten ze opstaan en om 7u moeten ze in de eetzaal zijn. Om 7u 30 beginnen de lessen. Er zijn 8 lesuren. Om de twee lesuren is er een speeltijd van 10 minuten behalve 's middags, dan krijgen ze drie kwartier.

[ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 15:52 ]

“To live will be an awfully big adventure.”

xD
    nou, het wordt wachten op Yara voor we nu verder kunnen.
    Ze moet studeren voor Godsdienst

Katherine Bright
    Ik ging bij Alex in de deuropening staan en zag Jitse, Dana en Zoey bij elkaar liggen, slapend. 'Aaaaawh, zo cute.' fluisterde ik en ik haalde alweer mijn gsm uit mijn broekzak om een foto te maken.

Ik was tv aanh et kijken en het is trouwens maat godsdienst, Sareh haar mama zal het (hopelijk) wel makkelijk gemaakt hebben xD
    Pffff, diene sudoku bij nederlands was moeilijk

We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

Alex Thompson
    "Daar zullen ze niet blij mee zijn." fluisterde ik, toen ik zag dat ze een foto maakte. Ok, ik moest toegeven, het was schattig. Maar ik zou nooit zo op een foto willen staan.

dienen sudoku moest ge ni maken eh

Katherine Bright
    'Dat is dan pech voor hun.' verdedigde ik mezelf. Ik zou maar best zwijgen over de foto die ik van hem had gemaakt.

da weetk ook wel ma kverveelde mij xD

Alex Thompson
    "Ok, dan kunnen we beter nu gaan slapen." ik zag er tegen op om met mijn kleren aan te moeten slapen. Ik zou het niet erg vinden, moest ik morgen andere kleren kunnen aandoen.
    "Slaap wel." ik keek haar even aan en gaf haar toen een knuffel. Voor ze kon reageren ging ik binnen en sloot ik stilletjes de deur. Ik liet me zuchtend op het bed vallen en viel meteen in slaap.

Alex Thompson
    Een toeter galmde door de kamer en ik sprong een meter omhoog. Ik zag dat het uit een luidspreker kwam die in de hoek boven mijn bed hing.
    "Oh, daarom wou jij hier niet liggen." zei ik tegen Jitse toen die rustig zijn ogen opendeed.

Jitse Bright
    "Hmm, ik ben het al gewend." zei ik, terwijl ik de slaap uit mijn ogen wreef.

Dana
    Ik werd wakker en keek naar Jitse. Slim Dana, na een dag verkering al bij hem slapen.
    'Ik zie je zo,' zei ik tegen Jitse en ik gaf hem een kus. Daarna liep ik naar mijn eigen kamer

Heb nu gym bye x

"Ignite, my love. Ignite."

ok bye

Katherine Bright
    Ik werd wakker van een luide toeter. owjaah, school.

Jitse Bright
    "Ik wacht in eetzaal." mompelde ik tegen Dana. Zoey was wakker geworden en keek me met grote ogen aan.
    "Volgens mij beseft ze nu dat ik jou niet ben." zeg ik tegen Alex, terwijl ik naar Zoey glimlachte. Ik zette haar op de grond en ze ging meteen naar Alex.

Alex Thompson
    Zoey ging meteen aan mijn been hangen en ik grinnikte.
    "Wij gaan wel eerst." zei ik en ik ging de badkamer binnen. Ik waste Zoey en mezelf met een washandje en liep opnieuw naar buiten. We hadden geen tandenborstel of verse kleren. Dus konden we niets meer doen.
    "Jouw beurt." zei ik, terwijl ik met mijn duim naar de badkamer wees.

Katherine Bright
    Ik ging naar de badkamer en maakte me klaar voor zover dat mogenlijk was zonder spullen.

Alex Thompson
    "En wat moet ik nu met Zoey? Ik kan haar toch moeilijk meenemen naar de les. Naar welke les trouwens. Ik weet niet eens waar ik naartoe moet en wanneer." zei ik tegen Jitse toen hij uit de badkamer kwam.

Jitse Bright
    "Dan gaan we toch meteen naar de balie. Kan je meteen vragen hoe het allemaal in elkaar zit. We zullen Katherine moeten meenemen. Zij weet ook niet welke lessen ze heeft."

Katherine Bright
    Ik was klaar en besloot om aan de overkant te gaan kloppen. Ik liep de deur uit en lopte op die van Jitse en Alex.

Alex Thompson
    "Ik ga wel." zei ik toen er iemand op de deur klopte. Ik liep met Zoey aan mijn been weg en deed de deur open. Katherine stond op de gang.
    "Oh, goedemorgen." blijkbaar had ik hier geen last van mijn ochtendhumeur of kwam het door Katherine?
    "Ik wou je net komen halen. We moeten nog vragen in welke klas we zitten, maar je zal even moeten wachten. Jitse is zijn haar nog aan het drogen."

Jitse Bright
    Ik haalde de handdoek snel door mijn haar en deed geen moeite om het goed te leggen. Het stak alle kanten op toen ik ook in de deuropening kwam staan. Ik duwde Alex naar buiten en deed de deur toe. "Ja, we kunnen."

Katherine Bright
    'Jitseke, je haar ligt niet echt goed, je lijkt wel een vogelverschrikker.' lachte ik. Toen ik een beetje was uitgelachen stond ik op het punt om zijn haar deftig te leggen.