• Hou jij van spionnen? Wil jij eens het spannende leven beleven?
    Nou, hier kan je schieten, sluipen, spioneren, trainen en al de andere dingen doen die spionnen doen.
    Doe mee!
    Maak je eigen personages en laat je helemaal gaan.

Naam Personage
    Hierin kunnen jullie met je personage doen wat jullie willen!

Hierbuiten kunnen jullie vragen stellen.

personages:
    3 jaar
    -Zoey Thompson (BeyondOurOwn)
    -Alexia Thompson (BeyondOurOwn)
    11 jaar:
    - Sarah Sanz (proprius)
    14 jaar:
    -Saleah Tovah (AgentDavid)
    15 jaar:
    -Dana Nieon (Buddy)
    16 jaar:
    -Alex Thompson (BeyondOurOwn)
    -Katherine Bright (LiveToday)
    -Raven Black (Petal)
    Jitse bright (BeyondOurOwn)
    21 jaar:
    -Sarina Calle (HurtedHeart)
    24 jaar:
    -Yelena Zaitseva(C18)

De schoolvakken:
    Vaste vakken (buiten de gewone schoolvakken als wiskunde etc.

- zelfverdediging
    - scherpschieten
    - wapens en uitrustingen (hoe wapens en uitrustingen in orde houden)
    - dril
    - overlevingstechnieken

Extra vakken naar keuze (twee vakken kiezen)
    - techniek (voor wie niet alleen technische snufjes wil gebruiken, maar ook wil maken)
    - scherpschieten (extra)
    - gevechtsport

vrije tijd:(minstens 1 verplicht, meer mag, maar dan heb je niet veel weekend meer)
    -paardrijden
    -schermen
    -muurklimmen
    -duiken

Om 6u 30 moeten ze opstaan en om 7u moeten ze in de eetzaal zijn. Om 7u 30 beginnen de lessen. Er zijn 8 lesuren. Om de twee lesuren is er een speeltijd van 10 minuten behalve 's middags, dan krijgen ze drie kwartier.

[ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 15:52 ]

“To live will be an awfully big adventure.”

Katherine Bright
    'Euhm nee, ze zei: "Thomas let jij even op? En zorg er alsjeblieft voor dat Jitse niet met zijn katapult op Katherine begint te schieten." Ha in your face!' zei ik.

We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

Alex Thompson
    "Kom je, Katherine?" ik bad in stilte dat er nog iemand vooraan bij de balie zou zitten.

Jitse Bright
    Ik stak mijn tong naar Katherine uit en sleurde Dana mee, naar Zoey.
    "Tot straks." zei ik, voor ik de deur toe deed.

Katherine Bright
    'Braaf zijn eh, er zijn kleine kinderen bij.' lachte ik. 'We kunnen.' zei ik toen tegen Alex.

[ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 16:24 ]

Dana
    Ik ging op Jitse zijn bed zitten.
    'Ooit wordt het nog wel wat tussen Alex en Katherine,' wist ik zeker. Ik keek glimlachend naar Jitse.

"Ignite, my love. Ignite."

Alex Thompson
    We liepen samen naar de balie en ik vroeg de vrouw of het zou lukken om de lichamen van mijn ouders te gaan halen. Ze keek niet verwonderd of geschokt. Het enige wat ze zij was: "Innige deelneming." Ik knikte en toen ze zei dat alles in orde zou komen, vroeg ik naar de spullen van mij en Katherine. Ze zei dat ze er iemand achter ging sturen. We bedankten haar en liepen weg.
    "Als alles nu zo snel zou gaan." mompelde ik.

Jitse Bright
    "Ja, hij vraagt altijd naar haar." grinnikte ik. Het kleine meisje begon te woelen in haar slaap en ik ging bij haar op het bed zitten. Blijkbaar was mijn aanwezigheid genoeg om haar te kalmeren, want ze sliep weer rustig verder.

Dana
    Ik keek glimlachend naar Jitse. Hij was goed met kinderen, het was schattig. Ik keek zijn kamer rond. Zijn kamer was rommelig.

Jitse Bright
    Dat ik er eerst tegenop had gezien om op haar te moeten letten. Het was gewoon een schatje. Haar kleine handje greep even in het niets tot ze mijn hand vond en het omklemde. Ik verstijfde even, maar ze bleef rustig slapen.
    "Volgens mij denkt ze dat ik Alex ben." glimlachte ik. Nog steeds kijkend naar het kleine handje dat het mijne omklemde.

[ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 16:35 ]

Katherine Bright
    'Het komt allemaal wel in orde.' zei ik en ik sloeg mijn arm om hem heen.

Alex Thompson
    "Ja." ik knikte. Ik begon het ook steeds meer en meer te geloven. En de momenten met Katherine zorgden ervoor dat ik niet instortte.

[ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 16:38 ]

Dana
    'Denk het ook,' lachte ik zachtjes. Jitse was zo lief. Ik gaapte en merkte dat ik moe was. Ik had gisteren het ook laat gemaakt met mijn afscheids feestje en vandaag vroeg op. Ik wreef in mijn ogen. Ik moest van me eigen wakker blijven.

Jitse Bright
    "Kruip maar onder mijn deken als je het koud hebt." glimlachte ik. Mijn deken lag een verfrommeld op mijn bed, aar ze hielden maar 1 keer per week inspectie en tot dan liet ik het gewoon liggen. Ik hoopte dat ze het niet erg vond.

Dana
    'Niet nodig,' loog ik. Ik voelde mijn ogen zwaar worden. Niet slapen, dacht ik maar voordat ik het wist viel ik toch in slaap op Jitse's bed.

Jitse Bright
    Ik glimlachte en wist op een of andere manier, mijn deken over haar heen te leggen zonder Zoey's hand los te laten. Ik keek even neer het kleine meisje en haalde toen mijn schouders op. Ik nam haar in mijn armen, ging bij Dana in mijn bed liggen en viel ook meteen in slaap.

Ik moest van Femke zeggen dat ze is gaan eten.