• Hou jij van spionnen? Wil jij eens het spannende leven beleven?
    Nou, hier kan je schieten, sluipen, spioneren, trainen en al de andere dingen doen die spionnen doen.
    Doe mee!
    Maak je eigen personages en laat je helemaal gaan.

    Naam Personage
    Hierin kunnen jullie met je personage doen wat jullie willen!

    Hierbuiten kunnen jullie vragen stellen.


    personages:
    3 jaar
    -Zoey Thompson (BeyondOurOwn)
    -Alexia Thompson (BeyondOurOwn)
    11 jaar:
    - Sarah Sanz (proprius)
    14 jaar:
    -Saleah Tovah (AgentDavid)
    15 jaar:
    -Dana Nieon (Buddy)
    16 jaar:
    -Alex Thompson (BeyondOurOwn)
    -Katherine Bright (LiveToday)
    -Raven Black (Petal)
    Jitse bright (BeyondOurOwn)
    21 jaar:
    -Sarina Calle (HurtedHeart)
    24 jaar:
    -Yelena Zaitseva(C18)



    De schoolvakken:
    Vaste vakken (buiten de gewone schoolvakken als wiskunde etc.

    - zelfverdediging
    - scherpschieten
    - wapens en uitrustingen (hoe wapens en uitrustingen in orde houden)
    - dril
    - overlevingstechnieken


    Extra vakken naar keuze (twee vakken kiezen)
    - techniek (voor wie niet alleen technische snufjes wil gebruiken, maar ook wil maken)
    - scherpschieten (extra)
    - gevechtsport

    vrije tijd:(minstens 1 verplicht, meer mag, maar dan heb je niet veel weekend meer)
    -paardrijden
    -schermen
    -muurklimmen
    -duiken


    Om 6u 30 moeten ze opstaan en om 7u moeten ze in de eetzaal zijn. Om 7u 30 beginnen de lessen. Er zijn 8 lesuren. Om de twee lesuren is er een speeltijd van 10 minuten behalve 's middags, dan krijgen ze drie kwartier.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 15:52 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    'Je bent zo'n schatje,' zei ik. 'Was je echt zo bang dat het nooit meer goed zou komen tussen ons.' Ik ga Jitse nog een kus. 'Maar ik denk dat Zoey heel erg geschrokken is, en Alex misschien ook wel.' We liepen de kamer in en zagen Katherine en Alex samen bij een papier zitten. Zoey zat met een kapotte mp3 te spelen, die denk ik van Jitse was geweest.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    Ik ging naar Zoey. "Sorry daarvoor." zei ik en ik wees naar de mp3.
    "Geeft niets." zei ze met heldere stem.
    "Je mag hem wel houden." glimlachte ik, hij was nu toch kapot. Veel kon ze er niet meer mee doen, maar ik moest het toch op een of andere manier proberen goed maken. Zoey knikte en begon aan de mp3 te prutsen.
    Ik liep naar Alex. "Sorry, voor net. Ze was toch niet te hard geschrokken?" Alex schudde zijn hoofd en ik ging op mijn bed zitten. Ik trok Dana naast me en sloeg mijn arm om haar heen.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2011 - 17:36 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    Ik legde mijn hoofd op Jitse zijn schouder. Ik keek naar Zoey die met de kapotte mp3 speler speelde. Ze was zo schattig. Ik voelde me nog slaperiger dan eerst.
    'Jits,' fluisterde ik. 'Ik ga zo naar bed.' Ik hoorde spijt in me stem. Ik wilde niet zonder Jitse zijn. Hij is zo leuk.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    "Waarom blijf je niet hier?" vroeg ik. "Hebben we eerder gedaan, toch?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    'Ja, maar dit wordt mijn tweede nacht hier en mijn tweede nacht niet in mijn eigen bed.' Ik keek Jitse aan. 'Je kan ook met mij mee komen,' stelde ik voor. Ik tilde mijn hoofd op en keek hem aan. Ik gaf hem een kus op zijn wang. Opeens schoot er me een vraag binnen. 'Mogen meisjes hier eigenlijk wel bij jongens slapen of anders om?'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    Ik grinnikte.
    "Theoretisch gezien niet, maar ze zijn er niet zo streng op."
    Ik keek naar Zoey, ze had ondertussen de draadjes opnieuw in de mp3 gestoken. Ik wees Dana ernaar. "Volgens mij probeert ze hem te maken." zei ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    'Ze is echt schattig.' Ik keek even naar Zoey. 'Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn voorstel.' Ik lachte zachtjes.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    "Waarom niet, ik heb vroeger altijd een kamer met mijn zus moeten delen." ik gaf haar een kus.
    Toen keek ik weer naar Zoey. Ze zat met de mp3 in haar oren.
    "Wacht even." ik liet Dana los en ging naast Zoey op het bed zitten.
    "Heb je hem gemaakt?" vroeg ik glimlachend. Ze knikte.
    "Mag ik ook luisteren?" vroeg ik. Ze gaf me een oortje.
    "Wow." mijn geluid was beter dan anders, er was altijd al iets mis geweest. Waardoor het geluid dat er uit kwam nooit zuiver klonk. Het leek steeds of er ruis op zat. Maar nu was dat weg.
    "Bedankt." zei ik tegen Zoey en ik gaf haar oortje terug.
    "Dat is een wonderkind." zei ik toen ik bij Dana ging zitten. "Ze heeft hem niet alleen gemaakt, maar ook verbeterd."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    'En dan komt dat ene moment waarop je beseft dat een meisje van drie slimmer is dan jezelf.' Ik lachte. 'Ik ben zo ontechnisch als het maar kan.' Ik gaf Jitse een kus. 'Zullen we dan maar gaan.' Ik glimlachte naar hem. Ik ging staan en pakte zijn hand. 'Als ik nog langer wakker blijf stort ik in.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    "Of course, my darling." zei ik met een schots accent. Toen we de deur achter ons hadden gesloten, nam ik haar als een baby in mijn armen.
    "Geen gevaar op instorten meer." melde ik, terwijl ik de deur van haar kamer met mijn voet open deed.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    Ik gaf een klein gilletje van schrik toen Jitse me op tilde maar sloeg toen mijn armen om zijn nek.
    'Als je me altijd zo op ga tillen als ik bijna instort wil ik wel vaker niet slapen,' zei ik speels. Ik gaf hem een kus op zijn kaaklijn. Hij deed de deur open. Ik keek naar zijn gezicht en voelde me speciaal. Ik bedoel, ik was lang niet zo knap al Lana maar toch koos hij voor mij.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    Ik zette haar op het bed en keek even in haar ogen.
    "Waar denk je aan?" vroeg ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    'Aan jou,' gaf ik toe. Ik glimlachte en hield zijn blik vast. Ik was minder moe dan toe net maar dat maakte me nu niet uit.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    "Dat is interessant." glimlachte ik en ik drukte mijn lippen vurig op de hare."

    je snapt niet hoer raar dit is om het uit een jongen zijn oogpunt te beschrijven.
    xD


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jawel. Dat doe ik bij een andere RPG. Best wel grappig want je mag je lekker agressief gedragen en niemand vind het raar :'D

    Dana
    Ik sloeg mijn armen om zijn hals en trok hem het bed op. Zo lagen we alle twee op ons zij terwijl we elkaar kusten. Ik sloot mijn ogen terwijl ik mijn hand zachtjes op zijn wang legde.



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "Ignite, my love. Ignite."