• Hou jij van spionnen? Wil jij eens het spannende leven beleven?
    Nou, hier kan je schieten, sluipen, spioneren, trainen en al de andere dingen doen die spionnen doen.
    Doe mee!
    Maak je eigen personages en laat je helemaal gaan.

    Naam Personage
    Hierin kunnen jullie met je personage doen wat jullie willen!

    Hierbuiten kunnen jullie vragen stellen.


    personages:
    3 jaar
    -Zoey Thompson (BeyondOurOwn)
    -Alexia Thompson (BeyondOurOwn)
    11 jaar:
    - Sarah Sanz (proprius)
    14 jaar:
    -Saleah Tovah (AgentDavid)
    15 jaar:
    -Dana Nieon (Buddy)
    16 jaar:
    -Alex Thompson (BeyondOurOwn)
    -Katherine Bright (LiveToday)
    -Raven Black (Petal)
    Jitse bright (BeyondOurOwn)
    21 jaar:
    -Sarina Calle (HurtedHeart)
    24 jaar:
    -Yelena Zaitseva(C18)



    De schoolvakken:
    Vaste vakken (buiten de gewone schoolvakken als wiskunde etc.

    - zelfverdediging
    - scherpschieten
    - wapens en uitrustingen (hoe wapens en uitrustingen in orde houden)
    - dril
    - overlevingstechnieken


    Extra vakken naar keuze (twee vakken kiezen)
    - techniek (voor wie niet alleen technische snufjes wil gebruiken, maar ook wil maken)
    - scherpschieten (extra)
    - gevechtsport

    vrije tijd:(minstens 1 verplicht, meer mag, maar dan heb je niet veel weekend meer)
    -paardrijden
    -schermen
    -muurklimmen
    -duiken


    Om 6u 30 moeten ze opstaan en om 7u moeten ze in de eetzaal zijn. Om 7u 30 beginnen de lessen. Er zijn 8 lesuren. Om de twee lesuren is er een speeltijd van 10 minuten behalve 's middags, dan krijgen ze drie kwartier.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 15:52 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jitse Bright
    "Woehoe." ik sprong gespeeld enthousiast recht. Laten we maar gaan. We kwamen aan het terrein en tot mijn verwondering kreeg ik deze keer geen misprijzende blik, maar werd deze naar Alex geworpen.
    "Wow, gast. Wat heb jij gedaan om hem zo kwaad op je te krijgen? Hij is in jaren al niet meer van slachtoffer veranderd na mij." ik vond het erg voor Alex, maar anderzijds was ik blij dat hij het iemand anders moeilijk kon maken. Moest die andere nu die blonde vrouwengek zijn, dan zou mijn dag niet meer slecht kunnen.

    Alex Thompson
    "Hij doet zo vanaf de eerste keer dat ik hem zag, ik snap echt niet waarom." fluisterde ik. Ik keek over het terrein en slikte hoorbaar. Was dit wel menselijk of wilden ze ons gewoon dood? Er liep een net van zo een 300m lang, waar we waarschijnlijk onder moesten kruipen. Daarna was er een net, waar je op moest klimmen en je achteraan af moest laten vallen. Daarna lagen er 4 rijen banden, een nep mijnenveld. En uiteindelijk moest je aan een touw omhoog klimmen, op een platform boven het touw kruipen en vanaf daar met zo een ding naar beneden glijden langs een touw. Liet je te vroeg los, dan kwam je in het meer terecht. En het ergste was de modder. Overal was modder. Dit beloofde heel hard te worden.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 16:14 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    kheb er nog iets bij gezet dat ik vergeten was ;)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    Ik keek naar het parcour.
    'Het valt toch best mee,' fluisterde ik tegen Jitse. De leraar maakte me bang en ik pakte verschrikt de hand van Jitse vast. Nog nooit had iemand zulke dodelijk blikken kunnen werpen.
    'Begin!' schreeuwde de leraar. We begonnen te rennen en ik vond hem redelijk mee vallen, althans het begin.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Katherine Bright
    ik keek naar het parcours. 'Oh boy.' fluisterde ik. Ik deed nog snel een schietgebedje en ging achter Dana aan.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Alex Thompson
    We kropen onder het net door de modder en al snel lieten de anderen ons achter. Ze hadden dit al zo vaak gedaan en dit was totaal nieuws voor ons.
    "Ik moet ook sneller, anders krijg ik Joe op mijn dak." hoorde ik Jitse fluisteren en hij liet ons ook achter. "Zo, nou veel gezelliger met drie." grapte ik.
    "Thompson, hou je kop en kruipen!" Ik gromde wat en kroop door, Joe bleef maar schreeuwen en roepen en de rest was al ergens bij de banden als wij nog maar net van onder het net kwamen. Ik klom het touwnet in en liet me er langs de andere kant afvallen. Het was hoger dan verwacht en ik zette mijn voet fout. Mijn voet sloeg helemaal om en ik viel recht in de modder.
    "Thompson, doorlopen." zag hij godverdomme niet dat ik pijn had? Ik duwde mezelf rechtop en verbeet de pijn. Ik zou me niet laten kennen. De tranen liepen over mijn wangen, terwijl ik de banden deed, maar ik bleef doorgaan.
    Die Joe zou me niet klein krijgen.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 16:22 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    Toen ik eenmaal klaar was, was ik vijf keer uit gegleden en zat ik helemaal onder de modder.
    'Ik voel me vies,' klaagde ik wat een dodelijke blik opleverde van Joe. Ik wierp een arrogante blik terug.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Katherine Bright
    'Smithers, bakkes toe!' riep ik naar Joe. Wat kon mij het schelen dat ik straf kreeg of wat dan ook. Hij moest eens goed op zijn plaats werden gezet en laat het nou toevallig zijn dat ik dat met lle plezier doe.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Dana
    Ik keek naar Katherine. 'We krijgen hem nog wel maar laten we ons op de eerste dag gedragen.' Ik begon bezorgt aan mijn haar te plukken. 'Dit krijg ik er nooit uit.' Daarna keek ik naar Katherine. 'Welke maat van kleding heb je?'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Alex Thomspon
    "Verdomme, Katherine. Zwijg. Zoiets tegen hem zeggen is zelfmoord." Het kwam er allemaal veel harder en kwader uit dan bedoeld, door de pijn die ik probeerde te verbijten.
    "Thomspon en Bright, nablijven!"
    "Verdomme!" gromde ik. Ik werd een stuk of vier keer nep opgeblazen voor ik de overkant van het mijnenveld behaalde.
    "En als je zo traag blijft, blijf je de hele week na Thompson." Dana en Katherine liepen nog steeds naast me, maar daar zei hij natuurlijk niets op. Ik klom in het touw en mijn voet begon te kloppen en te schrijnen, doordat ik er steeds mijn gewicht op moest zetten. Ik wist op het platform te geraken en bleef even zitten om te bekomen.
    "Toon dat je geen mietje bent en ga door, Thompson." grrrrrrr. Ik kon hem wel vermoorden. Ik nam de lussen vast en liet me van het touw glijden. Ik was bijna aan de overkant, maar toen riep Joe plots: "Thompson, Bright is in het water gevallen." ik keek naar beneden om Katherine te zoeken, maar zag niks. Maar dat maakte ook niet uit, want zijn plan was gelukt, ik was mijn concentratie kwijt en ik was mijn greep op een van de lussen verloren. Ik probeerde me nog vast te houden, maar mijn ene hand kon het niet houden en ik kwam in het meer terecht. Ik schoot wel 10m het water in, voor ik terug naar boven ging. Toen ik boven water kwam, haalde ik in stooten adem. Het water was ijskoud. Als ik hier niet snel uitkon, vroor ik dood."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    Ik keek van Joe naar Alex en weer terug.
    'Klootzak!' gilde ik naar hem. Het boeide me niet meer dat ik straf kreeg. Dit was gewoon ziek. Ik liep naar Joe toe en keek hem vuil aan.
    'U bent echt ziek in uw hoofd!'

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 16:38 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    Alex en Katherine hadden straf gekregen. Ik had meteen medelijden. Ze wisten duidelijk nog niet wat nablijven hier inhield. Ik bleef kijken hoe de laatsten hun parcour afrondden en toen Alex aan de beurt was hoorde ik Joe schreeuwen. Ik zocht meteen in het water naar Katherine, maar wist da ze er niet in gevallen was, maar toen ik Alex zag vallen wist waarom Joe had geschreeuwd. Hij wou Alex in het water doen belanden. Ik was er één keer in gevallen en wist dat je daar niet uitgeraakte zonder hulp. Ik liep naar de noodgevallendoos die hier aan de kant stond en nam er een touw en een zwemvest uit. Ik deed de zwemvest aan en knoopte het touw rond mijn middel.
    "Hei, kom me eens helpen." ik gooide het touw in de handen van mijn beste vriend en sprong in het water. Ik zwom naar Alex toe en zag dat zijn lippen al blauw begonnen te kleuren, dit kon niet goed zijn. Hij zag me komen en met een van pijn vertrokken gezicht, kwam hij naar me toen gezwommen. Ik sloeg mijn arm over zijn borst en trok aan het touw ten teken dat ze ons terug moesten trekken. Toen we aan de kant aankwamen hadden enkele meisjes al wat dekens klaar en rillend rolden we ons erin.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Katherine Bright
    Toen Jitse en Alex uit het water waren, sneldde ik naar ze toe en trok ze allebij in een stevige knuffel. 'Gaat het met je enkel?' vroeg ik daarna aan Alex.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Alex Thompson
    "Niet!" kreunde ik. Door de klap op het water leek het of ik hem een tweede keer had verstuikt.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    en de telepatie speelt weer op xD
    Femke, what the fish moek daar nu meer op antwoorde?


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    LiveToday schreef:
    en de telepatie speelt weer op xD
    Femke, what the fish moek daar nu meer op antwoorde?

    i don't know
    ik lig daar weg te kwijnen zenne
    xD


    “To live will be an awfully big adventure.”