• Ik zat dus op de laptop, een story aan het lezen en plots word ik gebeld door een onbekend nummer. Dus ik neem op, begint zo'n franse tegen me te praten. Dus zeg ik: "Je ne parle pas Français." Terwijl ik dus wel Frans spreek. En toen bleef die maar door gaan, vroeg die zo dingen en toen heb ik opgehangen zonder iets te zeggen. (krul)

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 19:01 ]

    Dat heb ik ook al voorgehad. Dan sta je daar echt zo van: 'Whattefaaaaak!?'

    En toen zei ik dat ook en legde ik heel snel af. :'D
    En dan belde die nog een keer terug ook. D:


    Let the Night embrace you

    Omg lol, ik zou dan gewoon in het Nederlands tegen hem terug gaan praten. (krul)

    Als ik jou was geweest had ik gewoon terug gekletst in het Nederlands


    Physics is awesome

    Haha, ik praat gelukkig wel een beetje Frans, dus meestal kan ik mijn mannetje wel staan in zo'n situatie :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    Ugh, ja, daar kan ik me zo aan ergeren. Ik faal echt hard in Frans, en ik was in Brussel. Begint zo'n dude tegen me te praten, waarop ik heel beleefd antwoord met "Je ne comprend pas". Hij knikt, kijkt me bedenkelijk aan.. en praat gewoon weer verder.. -headdesk-


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Oh lol. Ik word de laatste tijd ook steeds gebeld door vreemde lui :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Je spreekt Frans, zegt vervolgens dat je geen Frans spreekt, en hangt op zonder iets te zeggen. Asocial much?

    Hooligan schreef:
    Je spreekt Frans, zegt vervolgens dat je geen Frans spreekt, en hangt op zonder iets te zeggen. Asocial much?


    Ik weet het, maar ik dacht echt van huh? Dus toen kwam het uit mijn mond en die bleef doorpraten. En toen legde ik af.