• Wél, ik zoek een team voor op de site gosupermodel. Je kan iets winnen en wat dat zal ik even vermelden hier. Maar ik ga eerst de link droppen.
    Wat kan je winnen:
    Prijzen
    1 HOOFDPRIJS!
    Word de winnares van de Vriendin-O-lympics van alle goSupermodel landen en win:
    EEN TRIP NAAR DISNEYLAND - PARIJS!

    Samen met één vriendin en een volwassen
    Vlieg naar Parijs en spendeer 2 dagen in Disneyland
    Verblijf één nacht in een hotel dichtbij het park
    Maak geweldige foto's van jouw trip met een splinternieuwe digitale camera :)
    Als je de hoofdprijs wint, ontvang je ook de prijzen onder Land Winnaressen staat!

    5 Land Winnaressen
    Eindig in de top 5 van jouw land en win:
    een goSupermodel jaarabonnement
    Unieke outfit (bekijk het model op de foto). Deze unieke outfit is niet beschikbaar in de winkels.
    Je teamgenoten winnen ook een maandabonnement omdat zij jou hebben geholpen!

    45 Competitie winnaressen
    Ga de strijd aan in één van de competities en win:
    Unieke outfit (bekijk het model op de foto). Deze unieke outfit is niet beschikbaar in de winkels.
    Elke competitie heeft 5 winnaressen, behalve de competitie "Build your team". Deze competitie heeft 25 winnaressen (5 per week).

    De kans is klein dat je iets wint, maar it's just for fun.
    Ik weet niet of dit mag, ik heb eerst even de regels bekeken. Maar één of andere zin was te moeilijk om te vertalen in het nederlands voor mij ;p


    I got my hopes up again (l)

    Nou, ik wil wel. Maar wat houdt dat allemaal in? (: + ik heb geen account op goSupermodel :x

    mag ik dan ook mee naar Parijs?


    live the life you love

    Oh, als ik die link aanklik krijg ik niks?


    live the life you love