• Wat gaan jullie doen met oud en nieuw. Gaan jullie weg of komt er iemand.
    Bij ons komen er heel veel. MIjn vriendin(buurmeisje) met haar moeder en broer, andere buren met zijn 4tje en de oma daarvan en ook mijn oma komt. Woensdag bespreken de ouders wat we gaan kopen enz. IK heb er echt zin in omdat zij wilt twilight enz. zien dus dat wordt een twilight nacht ofzo.:Y) NOrmaal kwam mijn oma naar ons.

    Ik heb alleen de hekel aan vuurwerk.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Naar familie toe en dan met m'n neven vuurwerk afsteken. :3
    En we gaan vlak voor oud en nieuw nog naar Duitsland 3 dagen en ik ga nog van alles doen met vrienden. x3

    Met een groep vrienden bij een van ons thuis het vieren, denk ik ^^


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    We hebben een hele planning gemaakt, van wat wie moet doen :'D
    - Ik ga zelf heel veel vuurwerk kopen.
    - Ik zorg voor heel veel Red Bull.
    - Ik zorg voor warme dekens omdat we het toch wel koud krijgen
    - Ik zorg voor de film.
    - Ik moet zorgen voor kinderchampagne & flugel.


    En dan gaan we met mijn 4 beste vriendinnen oud en nieuw vieren :'D
    's Ochtends nieuwjaarsduik, als we zin hebben om op te staan.

    Dan ben ik op skivakantie, fuckyeah.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik ga naar mijn tante omdat mijn ouders per se naar een restaurant willen gaan zonder mij ;d

    Ik ben dan in Berlijn (:
    Normaal ga ik altijd naar mijn oom en tante, en na twaalven nog even het dorp in en vuurwerk kijken.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik weet het nog niet (:
    Ik vier oud en nieuw met mijn vriend, dat is zeker.. Maar verder hebben we nog niet echt besproken hoe en wat :')


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik haat 2012 nu al. Het was nog een heel gedoe om mensen bij elkaar te krijgen die het wilden vieren en nu het eindelijk is gelukt hoop ik maar dat het gezellig wordt.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik ben de hele vakantie bij mn vriend in Zoetermeer. We vieren oud en nieuw bij zijn vader, samen met zijn zus, haar vriend en kinderen. Wat we precies gaan doen? Oliebollen eten, top2000 luisteren en Bohemian Rhapsody meebleren (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Vuurwerk afsteken!
    Ik ga 'savonds bij mijn opa en oma eten met de hele familie, oftewel olliebollen en appelbeignets eten
    En als we dan terug thuis zijn komen er vrienden van ons en gaan we tv kijken tot 12 uur.
    En dan anderhalfuur lang vuurwerkafsteken en bij het kampvuur staan dat altijd maken in onze straat

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 19:10 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Illuminati schreef:
    Ik ben de hele vakantie bij mn vriend in Zoetermeer. We vieren oud en nieuw bij zijn vader, samen met zijn zus, haar vriend en kinderen. Wat we precies gaan doen? Oliebollen eten, top2000 luisteren en Bohemian Rhapsody meebleren (:

    Ik wil ook bij mijn vriend zijn met oud & nieuw D:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Als het goed is vieren mijn vriend en ik het bij mijn ouders. :)


    Bad decisions make good stories.

    Misschien uit met mijn nichtje.
    Mijn vriend en ik hebben even pauze i.v.m. de situatie waar we nu inzitten (wat de meesten wel meegekregen hebben, denk ik). Dus of ik die zie.. Met uitgaan misschien, anders niet ben ik bang. Helaas.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik ben met mijn vriendin bij mijn vader. Lekker knus bij elkaar zijn, samen oud en nieuw vieren met vuurwerk en een fijn nieuw jaar beginnen ^^
    Het wordt geweldig met haar <33


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bier zoep'm in veno in de beste keet van Overijssel: Watskebiert. *O*


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."