• Ik ben 15 en ik ben 1.65! maar ik wil graag 1.72 ofzo worden. kan dat nog? want ik heb geloof nog niet echt een groeispurt gehad! alvast bedankt.


    ailoveejoee.

    Je groeit nog wel wat, maar ik kan je niet vertellen of je nog 1.72 wordt:W
    Ga anders langs bij de GGD of zo? Die kunnen je vertellen hoe lang je ongeveer wordt.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Alles wat je kunt is wachten, er bestaat geen 'groei middel' en dingen voorspellen is (bijna) onmogelijk. Ieder lichaam groeit anders, sommige stoppen op hun 14e al met groeien en anderen pas op hun 22e.


    Let it come and let it be

    Als je je groeispurt nog niet gehad hebt, kan het dat je nog een kleine scheut krijgt. Maar 1.72 weet ik niet.
    But I'll tell you, ik ben 15 en ik ben massive groot in tegenstelling tot mijn vrienden. Ik ben 1m75, terwijl zij iets rond de 1m65 zijn. :')

    Hangt er vanaf hoe lang je je maandstonden al hebt.. Volgens mij ben ik rond mijn 15e nog 2 à 3 cm gegroeid


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ben na mijn vijftiende niet zo veel meer gegroeid, maar wie weet groei jij nog wel wat.
    Weet wel dat 1,65 helemaal niet zó klein is en dat je daar prima gelukkig mee kunt zijn. Ik ben zelf maar vier centimeter groter :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik ken mensen die op hun 18e opeens hard begonnen te groeien, dus ja, dat is mogelijk.


    Has no one told you she's not breathing?

    Wees blij. Ik ben 16 jaar en ben 1.56 m >.< En ze plagen me er altijd mee(cat) Maar iedereen krijgt zijn groeispurt wel, dus ik neem aan dat je nog wel groeit :') 1.72 m worden zou kunnen.


    To live would be an awfully big adventure

    Als je nog geen groeispurt hebt gehad kan die nog komen, dus wachten is de enige oplossing ;)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik ben in een half jaar tijd nog twee cm gegroeid, en ik ben 16. Ik ben nu 1.70, en word nog max. 1.71 ;D
    Ik denk niet dat jij nog veel gaat groeien. Je komt misschien tot 1.68, maximaal. Het ligt er een beetje aan hoelang je al menstrueert. Ik ben al sinds mijn 10e ongesteld, en ik groei eigenlijk niet officieel meer sinds mijn 14e of zo. (:


    Destroy what destroys you.

    Tsja, ik ben evenlang als jou, daar bovenop komt nog eens dat ik als 2/3 jaar ongesteld ben. Ik verwacht niet meer zoveel(;


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik ben al vanaf mijn negende ongesteld en groeide nog door. Bij mij is voorspeld dat ik 1.75 ging worden maar ik werd maar een 1.68 / 1.70.

    Ik ben 17 en 1,55. Maak je niet druk, zo klein is het niet(bloos)


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Ik ben 16 en 1.75 :3
    Maar ik zou gewoon, als ik jou was, naar de GGD gaan. Die weten het wel.


    26 - 02 - '16

    Dat is nog mogelijk hoor, no worries ^^


    Life is hard and then we die

    Normaal wel.
    Maar ik heb het nooit gehad.
    I'm a midget! :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.