• Sinds ik eindelijk door heb hoe je een trailer maakt en hoe je filmpjes van YouTube haalt, vind ik het geweldig om trailers te maken, ook voor anderen. Dus daarom ben ik met een idee gekomen. Ik maak een lijst voor alle verzoekjes van mensen om een trailer te maken voor hun verhaal. Tot nu tod heb ik er drie binnen gekregen, waarvan één klaar is, een andere bijna en de laatste daar moet ik nog aan beginnen. Wat ik wel even wil vertellen is dat het kan zijn dat het langer duurt aangezien ik ook gewoon school heb en redelijk wat huiswerk. School gaat natuurlijk voor, dus soms kan het wat langer duren dan bij een ander. Toch duurt het over het algemeen niet lang bij mij om een trailer te maken en zou ik er in weekenden misschien wel twee per dag maken, áls ik zolang achter de iMac zou mogen zitten. Anyways, ik ben - zoals je al wel gemerkt hebt - goed in het ophangen van lulverhalen. Maar goed, als je dit naar me kan sturen, dan zou dat geweldig zijn.
    Lijstje:
    Naam story:
    Samenvatting:
    Uiterlijk hoofdpersonen:
    Beroemdheden?:
    Fragmenten uit:
    Geschreven in:

    Oh en wat ik ook even wil zeggen, is dat als je nieuwe filmpjes gebruikt, de kwaliteit beter is. Dus misschien dat je daar rekening mee kan houden als je gaat zoeken naar filmpjes. Want in HD blijft het mooiste.

    Voorbeelden:



    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 2:18 ]


    It's okay.

    Naam story: Leef voor me
    Samenvatting:Demetria Avalon Smith lijdt aan een chronische pancreasontsteking ook wel pancreatitis genoemd. Ze zal sterven als er niet snel een oplossing komt. Als ze geluk heeft leeft ze nog een maand, anders sterft ze vroeger tenzij natuurlijk dat er een pancreas geschikt voor haar beschikbaar is, wat onwaarschijnlijk is.

    Harry Edward Styles, zit in een wereld beroemde band, One Direction. Zijn leven lijkt perfect, tot de dag dat zijn broer om het leven komt in een auto-ongeval. Hij is zo verdrietig dat hij met de band wil stoppen en hij beweert dat niemand hem begrijpt. Zeker wanneer zijn ouders hem vertellen, dat ze de organen van zijn broer hebben weg gegeven. Hij kan niet leven met de gedachten dat zijn broer in iemand anders verder leeft.

    Uiterlijk hoofdpersonen: Demi Lovato/ Harry Styles en natuurlijk rest van de band
    Beroemdheden?: Harry Styles en de rest
    Fragmenten uit: videoclips 1D, greys anatomy met Demi, en de rest heb ik geen idee
    Geschreven in: het nederlands maar de trailer mag in het engels zijn :)

    Naam story: Promise feat. Harry Edward Styles

    Samenvatting: Emma White is een kunstdanseres. Haar moeder is overleden nadat ze is gevallen tijdens een show. Als Emma tijdens een training valt en haar been breekt, verbied haar vader haar om nog te schaatsen. Emma gaat lesgeven in kunstschaatsen en wordt gevraagd om de leden van One Direction te leren kunstschaatsen. Ze wordt verliefd op Harry en hij laat haar zien dat ze haar droom om profesioneel te kunst schaatsen nog steeds kan waarmaken.

    Uiterlijk hoofdpersonen: Harry Styles en Amanda Seyfried(of Demi Lovato, kijk maar waar je het meest van vindt) en de rest van 1D.

    Beroemdheden: Harry Styles en de rest van One Direction.

    Fragmenten uit: filmpjes van 1D, van de films Dear John en Letters to Juliet, of voor Demi weet ik niet echt welke filmpjes. Het liefst moeten er ook filmpjes in komen van een meisje dat aan het kunsschaatsen is.

    Geschreven in: Nederlands, maar de trailer het liefst in het Engels.

    Alvast heel erg bedankt.

    xxxx


    When life gives you a hondred reasons to cry, show that you have a thousans reasons to smile

    Naam story: I do believe in fairies. I do, I do, I do.
    Samenvatting: Janell is van aard en oorsprong een elfje samen met haar zusje. Ze zou willen weten hoe mensen leven, dus besluit ze naar school te gaan in Groot-Brittanië. Haar beste vriend verbiedt dit, maar kan haar toch niet tegenhouden. Het kost veel moeite om hun levenswijze te volgen en vooral om haar levenswijze te verbergen. Ze leert een meisje kennen dat van oorsprong een zeemeermin blijkt te zijn, maar meer ervaring heeft in het mensenleven. Ze helpt Janell hiermee. Voor Janell blijft het een risico om dat meisje te vertrouwen. Ondanks Janell een persoon is dat razendsnel verliefd wordt, zal ze zich moeten bedwingen want ze zou nooit meer kunnen terugkeren naar haar wereld bij de eerste liefdeservaring met een mens.
    Uiterlijk hoofdpersonen: Sprookjesachtig, engelig, elfig, vleugels,...
    Beroemdheden?: Misschien Birdy en hayley williams.. moet niet per se, alleen als jij vindt dat er iets extra bij moet.
    Fragmenten uit: Klik,
    klik, klik en de natuurlijke fragmenten uit: klik, klik
    Geschreven in: Nederlands De taal van de trailer: afhankelijk van wat er het best bij past. Aan jou de keuze.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 15:58 ]


    Owl you need is love.

    Als ik weer een beetje rust krijg qua school, zal ik eraan werken! :Y)


    It's okay.

    vashappening schreef:
    Als ik weer een beetje rust krijg qua school, zal ik eraan werken! :Y)

    jeej

    Ik heb het ooit nog eens aan iemand gevraagd, maar die heeft het gewoon nooit gedaan :d dus ik wil er ook één (: je gaat het nog druk krijgen!

    Naam story: Als een druppel in het water
    Samenvatting: het gaat over een meisje (Serafine) dat nieuw is op school (heel erg cliché, ik weet het) en natuurlijk is een jongen (Daniel) die op haar valt. Maar hij weet niet dat ze een geheim met zich meedraagt. Ze kan (oké nu klinkt het heel erg raar/awkward) een meermin worden als ze tot haar middel in het water staat. Maar meerminnen kunnen geen 'relatie' beginnen met Sterfelijken, dus moet ze haar vissenstaart opgeven.

    uiterlijk: Serafine heeft lichtblonde haren, blauwe ogen en een soort van schattig gezichtje. Ze beweegt erg sierlijk, als een danseres. Daniel heeft donkere krullen (pak alsjeblieft niet Harry of iemand anders van 1D hiervoor) en groene ogen (die hoeven niet zo heel fel te zijn). Ze zijn beiden 16.
    beroemdheden: neeee (=
    fragmenten uit: het liefst uit pirates of the carabien 4, dat stuk waar die meerminnen in voor komen. De rest mag je zelf kiezen (misschien zo verschillende stukjes tekst? Zoals : 'Ik hou van je.' 'Ik ook van jou.' 'Voor eeuwig?' 'Voor altijd.' die zinnen komen in de story voor. Je kent die zinnen wel ^^ ik kan niet zo goed Engels, maar dan deze zinnen in het Engels: Zal hun liefde overleven? Kunnen ze -na dit alles- nog samen zijn?

    Het achtergrondmuziekje mag je zelf kiezen, alleen wil ik liefst geen 1D of een heel erg bekend nummer (:
    Ook wil ik een nogal dramatische sfeer opbouwen.

    Goh ik vraag wel veel van je .. De trailers die ik heb gezien waren gewoon prachtig en ik ben benieuwd wat je van deze maakt (: mijn beschrijving is alles behalve pakkend en mooi, maar ik hoop dat je er iets van kan maken!

    xxx

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 19:36 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Het spijt me als het iets langer duurt, ik ben nu ziek thuis maar huiswerk gaat dan nog gewoon door, dus ik zal er in het weekend even naar kijken en anders wordt het in de kerstvakantie! Nogmaals, sorry


    It's okay.

    vashappening schreef:
    Het spijt me als het iets langer duurt, ik ben nu ziek thuis maar huiswerk gaat dan nog gewoon door, dus ik zal er in het weekend even naar kijken en anders wordt het in de kerstvakantie! Nogmaals, sorry
    Maakt niet zo veel uit hoor! Veel beterschap!

    Kijk op dit topic. Hier staan alle filmpjes, uitleg, tekst die erbij moet, achtergrond muziek. Alles is al klaar, alleen nog in elkaar gezet!


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Wauw, je trailers zijn echt geweldig. Just saying haha.
    Dus je zou echt een superheld zijn als je er ook een voor mijn verhaal zou willen maken. Als je daar ergens tijd voor zou hebben en het leuk vind.

    Naam story: Let´s Lose Control - Justin Bieber
    Samenvatting: Romay Jade Sparks is tot een paar maanden geleden een gewoon tienermeisje. Haar moeder stuurt filmpjes op naar Usher en zo komt ze bij zijn platenmaatschappij terecht. Vanaf dag 1 is ze ervan overtuigt dat ze een groot artiest zal worden.
    Hier begint het echte verhaal: De dag dat haar eerste musicvideo op mtv te zien is vertellen ze haar dat ze in het voorprogramma mag staan van Justin Bieber zijn speciale kersttour, die bij dezelfde platenmaatschappij zit. Zo gaat ze vijf dagen mee met hem en zijn crew. Ondanks dat ze hem eerst vooral als concurrentie zag raken ze bevriend. Aan het einde vertrekt Justin naar Canada om kerst te vieren en gaat Romay voor een paar dagen naar vrienden in Miami. Na kerst komen ze weer samen en trekken steeds meer met elkaar op. Romay wordt steeds bekender en krijgt meer fans. Langzamerhand komt ze steeds meer in de wereld van beroemdheden terecht. Vooral bij de mindere kanten met wilde feesten. Die niet voor iedereen goed is. En Justin zal alles doen om haar te beschermen
    Uiterlijk hoofdpersonen: Mijn voorbeeld voor Romay is Alison DiLaurentis(Sasha Pieterse) uit Pretty Litte Liars. Ze heeft dus blond haar en gemiddelde lengte. Verder oogt ze ook nog redelijk jong.
    Beroemdheden?: Justin Bieber
    Fragmenten uit: Pretty Little Liars misschien en Justin Bieber clipjes
    Geschreven in: Nederlands, maar trailer graag met engelse tekst

    Ik hoop echt dat je hier wat mee kan. Heb je niet nog iets nodig voor achtergrondmuziek of zoek je dat er zelf bij? Stuur me een bericht als je nog wat nodig hebt.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 19:59 ]


    Every second is highlight,

    Het spijt me echt heeel heel erg, maar ik kan er echt geen tijd voor vrij maken. Zelfs nu niet, in de vakantie. Sorry sorry sorry!


    It's okay.

    maakt niet uit! neem je tijd!