• DikkeIk zei op 5 jan 2012 - 9:33:
    JIJ BENT WEL DIK!! WANT DAT KWAM UIT MIJN QUIZ!!! MIJN QUIZ SPREEKT DE WAARHEID! en dat maakt niks uit, want ik ben ook dik, maar misschien ben jij dan nog wel dikker dan ik ben. jij rolt de hele dag door de kamer en je gaat elke dag naar de mcdonalds en dan zie ik jou daar heen en weer rollen. je zegt dat je niet dik bent omdat je je ervoor schaamt!!! dus geef nou maar toe dat je meer dan 150 kilo weegt! volgensmij weeg je meer dan 200 kilo trouwens!!!

    [reageer].

    .

    .ik5 zei op 4 jan 2012 - 11:40:
    maar ik ben niet dik...

    [reageer].

    .

    .DikkeIk zei op 4 jan 2012 - 11:34:
    ik ben ook dik zijn we samen dik leuk toch..

    [reageer].

    .


    even voor de duidelijkheid: ik heb bijna ondergewicht...

    wtf?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Boh. Ik heb net in je gastenboek gekeken, en het staat er inderdaad. Mochten mensen na mij hier dus aan twijfelen omdat het bericht verwijderd is ofzo; Ik bevestig persoonlijk dat het er staat. (cat)

    Misschien kan je dit best melden bij een moderator ofzo, want ik vind zeker de manier waarop ze het zegt echt niet gepast, en ik vrees ervoor dat dit de enige keer is dat ze dit doet. =/


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dat kind is als baby laten vallen. Niet opletten. Jij weet beter hoe je bent als haar. En als je je er echt aan irriteert moet je het bericht melden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb net haar quiz gedaan en mijn uitkomst; 'jij bent dik'. Haha
    Dan zal ze in mijn gastenboek dit ook mogen posten, want dat ben ik niet :'D
    Het is gewoon een domme quiz, niets van aantrekken (;
    En ik zou het ook even melden..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Ik heb net haar quiz gedaan en mijn uitkomst; 'jij bent dik'. Haha
    Dan zal ze in mijn gastenboek dit ook mogen posten, want dat ben ik niet :'D
    Het is gewoon een domme quiz, niets van aantrekken (;
    En ik zou het ook even melden..


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    ik heb het ook gelijk gemeld, maar ik heb er verder nog niks over gehoord

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 9:57 ]

    ik5 schreef:
    uj heb het ook gelijk gemeld, maar ik heb er verder nog niks over gehoord

    waarom meld jij mij? ik weet zeker dat jij dik bent, dus daarom zeg ik dat!! dus dan moet je mij niet melden want ik spreek de waarheid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Slotje, we zijn er mee bezig.