• sorry:$ sla me niet
    maar wat is het?
    een band, een serie?
    ik zie er meerdere verhalen erover... volg er zelfs eentje van:P
    met Harry styles en Liam.
    of is dit iets anders?

|They say that I can't last a day in the real world. I say you wouldn't survive one night in mine|

Iets waarbij ik dit doe :W :

Shoganai i ne~

Jamaar het is geen dus niet echt een 'band', want een 'band' bespeelt instrumenten, that's how I think of it. Het zijn dus gewoon 5 jongens die goed kunnen zingen C:

Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

MadameParis schreef:
    Have you been living under a rock? :O
    Het is een boyband uit the UK die mee hebben gedaan met X-factor.

If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

Dust schreef:
    (...)
    En Zayn kan triangel spelen. (cat)

en liam kan toch ook piano spelen... ? of zit ik nou verkeert..

If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

Really, you could just have Google'd this.

A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

JustYouAndMe schreef:
    (...)
    en liam kan toch ook piano spelen... ? of zit ik nou verkeert..

Ja, volgens mij wel en Harry ook een beetje of was dat nou Louis die dat ook kon. Ze hebben het wel gezegd in een van de x factor video diary's

Physics is awesome

Gewoon, een boysband.

There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

Smugness schreef:
    Je kan toch niet elke zanger/band kennen?

ONTOPIC: Wat de anderen al gezegd hebben, het is een band bestaande uit 5 jongens. ^^
    En in het geheim heb ik een relatie met NiallLouis, maar dat weet NiallLouis zelf nog niet. XD

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Google.nl

A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.