• Ik kijk op TLC, een programma over die kleine meisjes die meedoen met schoonheidswedstrijden.
    Nooit dat ik mijn kind zo zou pushen, als je het bekijkt worden ze alleen maar arrogant en hoogmoedig.
    Zelf werd ik ook gepusht qua uiterlijk, vanwege twirlen .. maar dat was echt niet zo erg ..
          Wat vinden jullie van die kinderen?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    To infinity and beyond •

    Ik vind het zielig.


    <3

    Ik vind het zielig voor die kinderen en ziek van die ouders


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Ik vind het zielig voor die kinderen en ziek van die ouders


    -

    Doe je twirling? (:

    Ik vind dat die ouders gewoon dom zijn. Dat doe je niet met je kinderen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Aquila schreef:
    Doe je twirling? (:

    Ik vind dat die ouders gewoon dom zijn. Dat doe je niet met je kinderen.


    Ik deed het ja (: iets meer dan tien jaar, maar ik moest stoppen vanwege school ..

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 19:11 ]


    To infinity and beyond •

    Ik vind dat zo triest D:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Mijn vriend zapte er toevallig een paar weken geleden langs, van 'schrik' bleven we er hangen, en met verbazing hebben we een deel van het programma gekeken. Wat een ongelooflijke onzin zeg, zoiets kan je zo'n kind toch niet aan doen? Laat het kind lekker spelen met zijn vriendjes! Niets mooiers dan dat.


    Bad decisions make good stories.

    Eyes schreef:
    Ik vind het zielig voor die kinderen en ziek van die ouders


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Die kinderen willen het soms zelf ook, dus ik vind het niet echt heel erg zielig voor die kinderen. Oké, de ouders pushen hun kinderen keihard, maar die kinderen zelf zijn de meest verwende nesten die je je voor kunt stellen.
    Ik vind wel dat het verboden moet worden, gewoon omdat het een slecht voorbeeld is voor andere kinderen. (:


    Destroy what destroys you.

    Ik haat dat soort programma's. Die kinderen worden gepusht om de droom van hun ouders na te leven, vervolgens worden ze zo arrogant en brutaal als de pest en zijn het een stel verwende nesten geworden. En dan vragen papa en mama zich af hoe dat nou weer komt, onhandelbare kinderen? Kom je daar nou bij.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    echt zielig :(,
    hebben die ouders wel liefde voor hun kind??


    -

    Die ouders zijn dan zelf waarschijnlijk ook zo behandeld, echt anders doe je dat toch niet? :S

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 20:29 ]


    Life's a journey, not a destination

    Floater schreef:
    Ik vind het zielig.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    waarom wordt zoiets uitgezonden?


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Dilemma schreef:
    Die kinderen willen het soms zelf ook, dus ik vind het niet echt heel erg zielig voor die kinderen. Oké, de ouders pushen hun kinderen keihard, maar die kinderen zelf zijn de meest verwende nesten die je je voor kunt stellen.
    Ik vind wel dat het verboden moet worden, gewoon omdat het een slecht voorbeeld is voor andere kinderen. (:

    Maar kinderen zijn niet uit zichzelf verwend, dat komt door hun opvoeding. En dat kinderen het ook willen vind ik geen motivatie, want als je kinderen hun gang laat gaan doen ze een heleboel foute dingen. Ken jij kinderen die uit zichzelf groenten eten, op tijd gaan slapen, etc...? Nee, daarom zijn het kinderen. En volwassenen zouden kinderen moeten leren wat kan en wat niet kan, in plaats van hen aan dit soort dingen mee te laten doen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.