• Omygod, ik ben nog nooit zo moe wakker geworden als nu. Ik droomde vannacht DE HELE TIJD dat ik de Arena in moest. En toen ik het had overleefd, moest ik er nóg een keer in. En nog een keer en nog een keer. D:
    Het stomme was dat ik steeds een crush had op één van die jongens en die ging dus steeds dood.
    Meh, als die stomme regering OOIT zoiets invoert, dan ga ik de voltallige regering in zo'n Arena stoppen en Jigsaw spelen. Mhihi.

    Wat hebben jullie vannacht gedroomd?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    RainbowDash schreef:
    (...)

    O-O

    Ook necrofiele sex gehad? xD


    That's.... sick.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    I want that because of reasons


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Madge schreef:
    (...)
    Noooo, you're kidding me, right? :'D
    Ik droomde dat we allemaal op eilandjes zaten en dat ik een aantal bondgenoten had. En uiteindelijk vermoordde ik een aantal mensen met mijn speer. :/
    En de laatste keer in de Arena, droomde ik dat Plutarch ons redde. En daarna zaten we aan de cake en de koffie, net alsof we nooit in de Arena hadden gezeten! D:
    Het was echt creepy. Maar de jongens waren wel jammie! :9~


    Nee, ik meeen het echt, haha. Alleen hoefde ik niet voor de tweede keer de arena in. Ik kan me alleen herinneren dat ik met meerdere op dat strand was en uiteindelijk won, met een helikopter op werd gehaald en al dat zand van het strand rond waaide en alles. Vreselijke droom. Ik kan me wel herinneren dat er een aantal oude klasgenoten van me in zaten. Sommige heb ik al jaren niet meer gezien, maar ze leken echt op hen zeg maar. Echt zo vreeemd.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Oh en trouwens, er waren een aantal mutanten. Ik kon namelijk water sturen en er was zo'n klein jongetje die lucht kon sturen of zo. Hij deed me denken aan Avatar maar dan met haar.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Omg, cool. Ik las net dat Rue dood ging )':

    Ik droomde vannacht dat er overal groen vuurwerk was =D

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 15:27 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik weet niet wat ik gedroomd heb :'D


    -

    Ik droomde dat een vriendin ruzie stookte tussen mij en nog een meisje en dat meisje vertelde me doodnormaal dat ze verkracht werd door haar vader en er kinderen van had D:
    Brrrrrr dat wordt raar als ik haar morgen terugzie D:


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik heb echt heel raar gedroomd, maar ik weet niet meer wat D:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    Ik heb echt heel raar gedroomd, maar ik weet niet meer wat D:


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Cinna schreef:
    Oh en trouwens, er waren een aantal mutanten. Ik kon namelijk water sturen en er was zo'n klein jongetje die lucht kon sturen of zo. Hij deed me denken aan Avatar maar dan met haar.

    Haha, briljant. :'D
    Het was echt zo raar, want er was ook een jongen bij die erg op Cato leek en daar was ik verliefd op. XD
    En uiteindelijk kwam hij samen met mij en nog een ander meisje uit de Arena. ^^
    Zo raar! :'D
    En en en en, het was verder wel heel erg awesome, maar ik vond mezelf echt een moordmachine.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik droomde ook een keer dat ik in een arena zat. gelukkig overleefde ik het ;D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor