• Omygod, ik ben nog nooit zo moe wakker geworden als nu. Ik droomde vannacht DE HELE TIJD dat ik de Arena in moest. En toen ik het had overleefd, moest ik er nóg een keer in. En nog een keer en nog een keer. D:
    Het stomme was dat ik steeds een crush had op één van die jongens en die ging dus steeds dood.
    Meh, als die stomme regering OOIT zoiets invoert, dan ga ik de voltallige regering in zo'n Arena stoppen en Jigsaw spelen. Mhihi.

    Wat hebben jullie vannacht gedroomd?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik droomde dat ik een zombie-apocalypse meemaakte, en toen verliefd werd op een zombie. Hallo, vage droom. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Iets heel vreemd!
    Ik moest samen met twee nichten het zwembad proper maken van iemand want dat was blijkbaar ons werk. En we moesten erin om het proper te maken denk ik. Maar dat water was koud en toen kwam mijn nicht af met "Kom, daar is een warmer zwembad" Was dat dus opeens een tropisch binnenzwembad en blablabla. Vertelde ze me dat ze in de klas op een zetel had geslapen die nacht omdat ze niet meer naar huis wou of zo... :'D
    Ik snap er zelf niets van. :3


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Epic. Droomde gister dat ik werd achtervolgd door een stel neonazi's. Rende me de pleures samen met een orthodox Joodse jongen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn dromen van zaterdag op zondag zijn altijd heel leuk, want ik dans dan de hele nacht door met mijn crush, omdat ik dan die avond net dansles heb gehad (A)


    Happy Birthday my Potter!

    HATEBREEDER schreef:
    Ik droomde dat ik een zombie-apocalypse meemaakte, en toen verliefd werd op een zombie. Hallo, vage droom. (cat)


    O-O

    Ook necrofiele sex gehad? xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Ehh, even denken.. Ik kreeg een cadeau van Sinterklaas, en toen zei m'n oma: "Kom dan gaan we kijken waar hij is!" en toen gingen we het huis doorzoeken, en ik vond hem in het keukenkastje. Like, wtfff..? xd


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik droomde dat ik bij familie was, mijn opa was jarig en we liepen de hele tijd heen en weer. toen kwam mijn beste vriendin met hele mooie galajurkjes, maar die gespierde stokoude buurman van m'n grootouders wilde dat we werkte in de tuin.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Haha, lol xd
    Ik heb best wel een rare droom gehad eigenlijk. Ik zeg namelijk altijd tegen een vriendin 'Kijk, een ufo!', en daar ging het eigenlijk zo'n beetje over.
    Maar goed ik droomde dus dat ik bij engels zat en de lerares vroeg mij wat. Maar omdat ik niet wist waar we waren vroeg ik: 'Where are we?'
    En die ene vriendin zei zo van 'In an ufo.' En wij lachen vervolgens helmaal dubbel in mijn droom.
    Ik bedoel faal of faal?


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Ik heb niet geslapen (cat) Ik heb een nachtje doorgedaan met mijn lieve boeken economie :3


    Olive

    WHUT. Ik heb dat ook gedroomd?! Het was zo eng hé, srsly. Ik herkende mezelf niet en zo, want ik had er totaal geen moeite mee om kleine kindjes af te slachten en het einde de finale was op een soort van strand en we werden achtervolgd door spinnen van 2 meter groot, omygod echt vreselijk.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Haha, niet erg rustig geslapen dus.
    Ik heb vast wel gedroomd maar weet niet meer wat..


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Niet., Ik droom nooit als ik drank op heb., ;3
    Al leek wat er vanacht echt gebeurt is, wel een droom., ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Meestal droom ik 3 of 4 keer.. en dan vergeet ik ze omdat het teveel zijn en te lang XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cinna schreef:
    WHUT. Ik heb dat ook gedroomd?! Het was zo eng hé, srsly. Ik herkende mezelf niet en zo, want ik had er totaal geen moeite mee om kleine kindjes af te slachten en het einde de finale was op een soort van strand en we werden achtervolgd door spinnen van 2 meter groot, omygod echt vreselijk.

    Noooo, you're kidding me, right? :'D
    Ik droomde dat we allemaal op eilandjes zaten en dat ik een aantal bondgenoten had. En uiteindelijk vermoordde ik een aantal mensen met mijn speer. :/
    En de laatste keer in de Arena, droomde ik dat Plutarch ons redde. En daarna zaten we aan de cake en de koffie, net alsof we nooit in de Arena hadden gezeten! D:
    Het was echt creepy. Maar de jongens waren wel jammie! :9~


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik herriner me de droom van vannacht niet, maar die twee dagen geleden wel. Ik regeerde namelijk over de wereld, fyeah. :"D


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.