• Voor mijn nieuwe story, heb ik een cover nodig. En ik weet dat er hier vele creativelingen zitten, dus vraag ik het aan jullie.

    Ik wil voor altijd jong zijn. -Adam Hooks.

    Adam Hooks is een 9-jarige die het leven positief ziet. Plots groeit hij in een snel tempo op en word iedere dag een jaar ouder en dat stopt op zijn 19-de. Hij krijgt te maken met problemen, wordt verliefd en ziet het nut van het leven totaal niet meer in. Hij wil terug naar zijn 9-jarige leeftijd, waar hij zonder problemen leek te leven. Maar dat alles gaat niet probleemloos.

    -Een jongetje van ongeveer 9 jaar. Bruine haren, bruine ogen. En misschien iemand van ongeveer 19. Bruine haren, bruine ogen.
    -De sfeer een beetje tussen vrolijk en verdriet.
    -Eventueel de tekst Forever Young er op.


    Alvast bedankt. (:

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 20:03 ]

    Ik heb er ook nog even eentje gemaakt, als je al die kleurtjes niet leuk vindt kan dat nog weg, maar ik had even zin in een artistieke cover:


    Link (daar is 'ie groter): http://i39.tinypic.com/20sgje9.png

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 22:47 ]


    “Love is a contradiction.”

    RAYKEHORAN schreef:


    Klik!


    Klik!

    Sorry dat 'ie zo bad is. Btw, kon niet zo'n goed plaatje vinden dus deze lijkt wat ouder. Wel allemaal van 4 jaar enzo mja..
    Hope you'll like it.


    Wow, die is ook mooi. Ik denk dat ik deze neem. Bedankt iedereen voor het proberen. (:

    ihearthazza schreef:
    (...)

    Wow, die is ook mooi. Ik denk dat ik deze neem. Bedankt iedereen voor het proberen. (:


    Ik ben blij dat je 'm mooi vindt. (:


    Just keep your head up. Stick on the ice.