• Muh, ik heb al een half uur een bloedneus en ik ben het zat, dus ik heb en tampon in mijn neus gedaan haha. Voelt niet erg plezierig moe ik eerlijk zeggen, maar goed. Alles beter dan uren met een propje of zakdoek onder je neus rondhuppelen.
    Wat doen jullie als jullie een bloedneus hebben?

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 16:15 ]


    Ik ben gemeen xoxo

    Tampon derin, dat laat het echt supersnel stoppen, ik heb nogal vaak een bloedneus dus (krul)

    Mijn bloedneuzen zijn altijd snel voorbij dus met zo'n creatief idee hoef ik niet aan te komen XD


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Nog nooit gehad


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik blijf papieren zakdoekjes gebruiken :W


    26 - 02 - '16

    Zakdoekjes gebruik ik. Maar ik heb eigenlijk bijna nooit een bloedneus :')


    -

    Ondertussen is mijn bloedneus voorbij, maar heb ik een vreselijke loopneus. Wat ben ik blij dat ik ziek thuiggebleven ben van mijn werk, want ik wordt hiet niet goed van. : (


    Ik ben gemeen xoxo

    Eyes schreef:
    xD Doet me echt denken aan die ene film, dat het meisje twee tampons in haar neus duwt om te laten zien waarvoor ze die nodig heeft (ze doet zich voor als jongen)


    She's the man, OMG ik hou echt van die film en dat stukje is echt zo grappig.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Eyes schreef:
    xD Doet me echt denken aan die ene film, dat het meisje twee tampons in haar neus duwt om te laten zien waarvoor ze die nodig heeft (ze doet zich voor als jongen)


    Daar dacht ik ook meteen aan!
    Ik heb zelf nog nooit spontaan een bloedneus gekregen (anders ook nog nooit) waar ik blij om ben.
    Ik ken wel iemand die dat ook had, en het was zo erg dat ze die bloedvaatjes heeft laten toeschroeien.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik had vroeger heel vaak een bloedneus, ik heb ze ook gehad van anderhalf uur lang en ik vertikte het om naar de dokter te gaan -ja ik weet het heel slecht- maar ik propte er altijd een prop watjes in en ik heb ook wel eens met een handdoek moeten rondlopen omdat het er echt uit stroomde en papierenzakdoekjes zo vol zaten :')


    dream, dare, fly!

    Maar één keer gehad.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Bij mij gingen die redelijk snel over en alsnog, als het langer duurde -heb het ook eens van een uur gehad- gewoon met zakdoeken :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik heb maar een keer in mijn leven een bloedneus gehad. En dat was in groep 3 toen ik een potlood punt in mijn eigen neus had gedrukt, :W


    Alleen maar tranen van geluk

    De laatste keer dat ik een bloedneus gehad heb is minimaal 3 jaar geleden. Maar goed, het lijkt me wel effectief(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    She's the man ;D 'Beckham does it all the time!'

    lol, nog nooit geprobeerd, maar aangezien een tampon gemaakt is om bloed te absorberen, zal het vast wel het gewenste effect hebben :Y)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik heb bijna elke dag een bloedneus : D
    Ik pak een zakdoek en knijp mn neus dicht, like everyone.


    Destroy what destroys you.