• Ik heb vriendinnen waar ik veel om geef, maar één vriendin vertrouw ik het meest en dat is I. Maar nu haten de rest van mijn vriendinnen haar, ze zeggen allemaal gemene dingen like;
    - Ze is echt dun kijk haar benen.
    - Ze pakt je van ons af.
    - Ze denkt dat ze populair is.
    - Ze gaat alleen maar met je om omdat jij populair bent. (ik vind mezelf dus echt niet populair ._.)

    & als ik zeg dat dat allemaal niet zo is dat ze heel aardig is enzo, zeggen ze jaa maar we proberen je alleen maar te beschermen weet je nog die ene keer blabla. & me andere vriendinnen zijn ook echt aardig hoor ze kopen alles voor me.
    - Dan zit ik hier mee, & sommige dingen vertel ik dan tegen I. maar ik vind het echt zielig voor haar bijna niemand vind haar aardig. Ik ben echt haar vriendin die ze vertrouwd en ik wil haar niet kwijt maar ik wil ook niet me andere vriendinnen kwijt..

    & trouwens ze hebben zelfs ruzie door mij me vriendinnen .__.

    watmoetikdoen.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2010 - 1:03 ]


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Als jou vriendinnen je tegenhouden om met I om te gaan, zijn het geen vriendinnen. Klinkt hard maar het is wel zo.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Als je vriendinnen je laten kiezen zijn het geen echte vriendinnen.

    Dus gewoon met allebei bevriend blijven, en als die andere vriendinnen dan niet meer met je willen omgaan is dat hun probleem.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik zou vooral I blijven steunen, het klinkt alsof zij een soort van underdog is en als jij haar nou ook nog verlaat...

    Vertel je andere vriendinnen dat je hen heel aardig vindt, maar I ook en vraag of ze misschien over I kunnen ophouden en jij gewoon met hen een vriendengroepje vormt, maar alsnog ook omgaat met I. Daar hebben zij toch niks mee te maken?


    It ain't broke, so don't fix it.

    Die vriendinnen van jou klinken niet zo heel gezellig..


    Be yourself

    Gomez schreef:
    Die vriendinnen van jou klinken niet zo heel gezellig..


    I am your Ignis Fatuus - I don't speak human.

    Rebellaaa schreef:
    Als jou vriendinnen je tegenhouden om met I om te gaan, zijn het geen vriendinnen. Klinkt hard maar het is wel zo.


    En het feit dat je vriendinnen alles voor je kopen, wil niet zeggen dat ze goeie vriendinnen zijn. Vriendschap is niet te koop (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Rebellaaa schreef:
    Als jou vriendinnen je tegenhouden om met I om te gaan, zijn het geen vriendinnen. Klinkt hard maar het is wel zo.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    vertrouw je haar echt het meest?!


    Love

    Levi schreef:
    Als jou vriendinnen je tegenhouden om met I om te gaan, zijn het geen vriendinnen. Klinkt hard maar het is wel zo.


    Je kan ook met I en die vriendinnen gaan praten om het 'Probleem' weg te krijgen.


    Firm believer of all that is magic

    Levi schreef:
    Als jou vriendinnen je tegenhouden om met I om te gaan, zijn het geen vriendinnen. Klinkt hard maar het is wel zo.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Wat kan jou het schelen als je andere vriendinnen I niet mogen? Ik bedoel, als ze haar niet mogen, hoeven ze ook niet met haar om te gaan. Besef goed, je bent geen bezit van die andere vriendinnen, en je mag altijd nog zelf bepalen met wie je omgaat. En als die andere vriendinnen last hebben van je vriendschap met I. is dat toch mooi hun probleem?


    Alleen maar tranen van geluk

    Levi schreef:
    Als jou vriendinnen je tegenhouden om met I om te gaan, zijn het geen vriendinnen. Klinkt hard maar het is wel zo.

    OMG dat je dit doet voor I (ik weet wie het is ze is). Dat vind ze echt het liefste dat je ooit voor haar hebt gedaan


    I love you Irem