• WEet iemand nog wat helpt tegen hoofdpijn op paracetamols na, want dat helpt al niet meer, en ik verga hier zo'n beetje aan de hoofdpijn...


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    kheb ik ook ik moet er morge voor na ziekenhuis.gwn naar bed endie dingen


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik heb zo'n speciaal lapje ding voor op mijn voorhoofd. Van die ene reclame. Zo'n blauw koel ding. Maarja, dat is speciaal tegen migraine en daar heb ik dus last van =$.
    Verder kan ik je niet helpen, excuse me. (flower)


    I recycle my thoughts.

    Uhhm, doe je PC uit, en ga rustig liggen.
    Ik heb ook 5 jaar lang bijna elke dag koppijn, en ben er wel aan gewend enzo..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Komkommerschijfjes! :O
    Echt serieus! Op je ogen leggen!
    Dat wekt bij mij altijd! ^^


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Schat ik viel vandaag bijna flauw >< ik had nooit mogen fietsen met mijn zware verkoudheid, ik bn gwn inslaap gevallen tegen Cas zijn schouder op klasdag >< was ik ook nog eens onderkoeld ook ik had 3truien aan o.O wtf ik voel em echt kut wnt ik kon helemaal niet mer terug fietsen met de groep ik ben helemaal alleen moeten gaan met Liesbeth omdat ik de groep niet kon volgen en sinds dat ik thuis bn heb ik ook koppijn maar dat komt door mijn medicatie zegt men Ma!


    *He's the one.

    Ik heb zo'n speciaal lapje ding voor op mijn voorhoofd. Van die ene reclame. Zo'n blauw koel ding. Maarja, dat is speciaal tegen migraine en daar heb ik dus last van =$.
    Verder kan ik je niet helpen, excuse me. (flower)

    Dat heb ik ook! Dat helpt echt goed vind ik :'D


    Tanya is de beste.

    Uhhm, doe je PC uit, en ga rustig liggen.
    Ik heb ook 5 jaar lang bijna elke dag koppijn, en ben er wel aan gewend enzo..

    Ik zit voor school bezig achter de pc, voor mijn examen moet af voor morgen, ik moet er nog zo laat aanbeginnen... Maar oke, ik ga opzoek naar iets warms voor op mijn hoofd...


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    bij mij werkt dit altijd: ruik aan iets dat erg scherp ruikt .. en niet stinkt! =D zoals lavendel bijvrbeeld (A) succes x

    Dafalgan?nurofen?junifen?[dat laatste werkt altijd bij mij ;]]

    Dafalgan?nurofen?junifen?[dat laatste werkt altijd bij mij ;]]

    Aspirine's! :'D


    Tanya is de beste.

    Dafalgan?nurofen?junifen?[dat laatste werkt altijd bij mij ;]]

    Dat heb ik niet eens in huis man..x'D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ga naar de oogarts,

    Je hebt kans dat je ogen niet samen functioneren.. Heb ik ook(Werken ze niet samen) ik ot 9oktober daarvoor naar het ziekenhuis toe..

    X

    ga naar de oogarts,

    Je hebt kans dat je ogen niet samen functioneren.. Heb ik ook(Werken ze niet samen) ik ot 9oktober daarvoor naar het ziekenhuis toe..

    X

    Haha, ik heb al lenzen dus dat zal het niet zijn..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Dafalgan, Neurofen of een andere aspirine. Werkt altijd. :')

    xX Elien


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    ja i know all bout it!!!
    heb vandaag eindelijk nie meer zon koppijn maar had t gwn 4 dage lang en nie zon klein beetjuh O.O


    xx.Me